Aivan ihania vauvakuvia taas!!! :heart:
Täällä poksutaan! 38+0. Yritän kuluttaa aikaa vaikka tietty nukkua kai kannattais, kun väsyttänyt koko päivän... Jotenkaan vaan ei huvita mennä tonne sänkyyn pyörimään, kun tietää, että hiki vaan valuu taas pian siellä. :headwall: Eli istun koneella, juon vattuteetä ja harkitsen lähtemistä tästä edes kirjan pariin.
Niin että hoh hoijaa....
Saas nähdä kuinka kipeä tuo meidän reipas 3v neiti on huomenna....
Tänään vielä oli suht ok. Normaalia väsyneempi ja levoton kyllä, hieman vissiin alkoi se vyöruusu selän puolelta olla kipeä, mutta ihan toimelias neiti oli silti. Toivottavasti ei ala kovin kipeäksi tulla. Kiltisti otti lääkkeetkin vielä, mutta kauankohan se homma jaksaa tyttöä huvittaa. Vielä olis 32 pilleriä pureskeltava (kun ei osaa niellä kokonaisena) ja 18 annosta litkua juotavana.... Plus 18 kapselia maitohappobakteereja. Luulen, että katoaa uutuuden viehätys aika nopeaan.. Nyt itse asiassa jo illalla meinas, että ei enää tarvii lääkettä, mut otti sit kuitenkin ne nätisti.
Niin ja
jonnulilla kyllä kans aika hurja kertomus!
Niitäkin tuntuu riittävän aika monia. Onneksi tekin selvisitte säikähdyksellä. Sitä oikein alkaa pelätä, et mitähän itellä on. Kun nyt vielä luulee, että tää raskaus olis aika hyvä ja "normaali".
Toivoo, että jos ihan normaalisti pääsis synnyttää.. Mut saa nähä mitä yllätyksiä tähän vielä tulee.
Vielä sen verran omaa napaa, että terkkari tosiaan torstaina meinas käsikopelolla, et vaavi varmaan jo lähellä neljää kiloa... !
Apuuva!! :headwall: Esikoinen paino syntyessään 2670g (35+6 viikolla synty) ja ite oon ollu 3400g. Miten mä synnytän jonku jättiläisen, kysympä vaan.... No mutta taidan kyllä ängetä itseni äitipolille johonkin painoarvioon vielä tässä ennen laskettua, jos ei päätä ihan vielä ite syntyä. Katsotaan nyt...
Mut heippa sitten! Kai mä sänkyyn tästä kans meen.... Että jaksais huomenna olla taas edes astetta parempi äiti :heart: :wave: