Elokuiset 2010 joulukuussa

Nimimerkki.....Mones tulossa.....Ikä.....LA.....Synnytyssairaala

27.7.10
dreamer78..........kolmonen..........33v.....27.7.....EKKS
Enkelinäiti...........viides.................??.......27.7.....EKKS

29.7.10
miinuliinu.............kakkonen.....??......29.7......?
Huisi hippu..........esikoinen.....19v....29.7......OYS

30.7.10
JOsMäOisinSä......kolmonen.......25v.....30.7.....Nais.KL

1.8.10
Mirde...................esikoinen.......32v.....1.8............???

2.8.10
Selmiina..............esikoinen........19v......2.8/5.8.....OYS
Jonetta...............kakkonen........20v......2.8...........KPKS
Satsuki...............kakkonen........33v......2.8...........Kättäri
emelie-...............????????.........??.........2.8...........??

3.8.10
ansuli87..............esikoinen.......22v.....3.8......Jorvi
Edda...................esikoinen.....24v.....3.8...........PKSSK
Papunen84.........esikoinen.....25v.....3.8/8.9.....KPKS
viktooria..............kakkonen..........29v......3.8.........NKL/Kättäri

4.8.10
Annala...............esikoinen......25v.......4.8........SAS
punakaneli.........kolmonen.....30v.......4.8........Jorvi
Sintyli.................kolmonen.....32v.......4.8........NKL
Rhiannon...........kolmonen.....34v......4.8........Jorvi

5.8.10
iippanen............kakkonen...........27v.......5.8......PHKS

6.8.10
Noopu...............esikoinen......26v.......6.8.......???
NeitiKat.............kakkonen.......32v......6.8.......Jorvi

7.8.10
neitim..................viides...............30v.....7.8.......SATKS
n11na................. esikoinen........24v.....7.8......SATKS

8.8.10
bebetobee..........????????.............34v......8.8?......TYKS
miumukka...........kakkonen..........27v........8.8.....K-HKS

9.8.10
wallay..................kakkonen.......25v......9.8......SeKS
Niiti......................kakkonen.......29v......9.8.......K-SKS
Sipsunen.............????...............????......9.8.......????

13.8.10
Indah.................nelonen............32v........13.8....????

14.8.10
Katjuska-78.........nelonen..........31v.....14.8.....SAS

16.8.10
Sartsa83...........esikoinen..........26v.......16.8....TAYS
mmiilia..............kakkonen...........21v.......16.8...VKS

18.8.10
jonna82............kakkonen.........27v..........18.8....PHKS

Kepsukka............kolmonen........27v.....???......Jorvi
adama.................kolmonen.......30v.....???.......KOKS
sukulaku..............kakkonen........39v.....???.......???
iippanen..............kakkonen........??.......???.......???
Millalilla................kolmonen........??.......???......???
sintti....................kakkonen........??.......???.......???
evi-ta..................?????????.........??.....????......???

miinuliinu.............kakkonen.....??......29.7......?
Huisi hippu..........esikoinen.....19v....29.7......OYS
viivi ja vagner......kolmonen.....31v......30.7......Lohja
JOsMäOisinSä......kolmonen.......25v.....30.7.....Nais.KL

Mirde............esikoinen.......32v.....1.8............???

Selmiina.......esikoinen........19v......2.8/5.8.....OYS
Jonetta........kakkonen........20v......2.8...........KPKS
Satsuki........kakkonen........33v......2.8...........Kätilöopist o

Edda...............esikoinen.....24v.....3.8...........PKSSK
Papunen84.....esikoinen.....25v.....3.8/8.9.....KPKS
ansuli87..........esikoinen.....22v.....3.8...........Jorvi

Annala.............esikoinen......25v.......4.8........SAS
punakaneli.......kolmonen.....30v.......4.8........Jorvi
Sintyli...............kolmonen.....32v.......4.8........NKL
Rhiannon..........kolmonen.....34v......4.8........Jorvi

n11na................. esikoinen........24v.....7.8......SATKS
bebetobee..................................34v......8.8?......TYKS
Kepsukka............kolmonen........27v.....???......Jorvi
adama.................kolmonen.......30v.....???.......KOKS
sukulaku.............kakkonen........39v.....???.......???
iippanen..............kakkonen........??.......???.......???
Millalilla................kolmonen........??.......???......???
wallay..................kakkonen.......25v......9.8......SeKS
Noopu..................esikoinen.......26v.....6.8.??.....???

Pitäis vissiin jättää enemmän osaaville nämä liittämis-jutut... :ashamed:
Jospa se nyt olis oikein.... :ashamed: :ashamed:

viivi ja vagner
eikös olisi helpompaa et tuossa ekana viestinä on lista pinosta johon sitten aina lisäät mukaan tulevia immeisiä? Ettei kaikki ala copy/pasteamaan ja täyttämään sillä pinoa?

Min en nyt laittele ihteäni mihinkään tai ala copy/pasteamaan ennen kun mietitään mitä tehdään....

Ihan vaan ehdotuksen hölötyksenä =)

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiKat:
viivi ja vagner
eikös olisi helpompaa et tuossa ekana viestinä on lista pinosta johon sitten aina lisäät mukaan tulevia immeisiä? Ettei kaikki ala copy/pasteamaan ja täyttämään sillä pinoa?

Min en nyt laittele ihteäni mihinkään tai ala copy/pasteamaan ennen kun mietitään mitä tehdään....

Ihan vaan ehdotuksen hölötyksenä =)
Joo samalla tavalla aattelin NeitiKatin kanssa, et ekassa viestissä olis vaan toi lista, vaivaahan v&v:lle siitä on, mut ei tosiaan tulis tänne väleihin noita listoja. =)

Täällä ei uusia oireita väsymyksen, palelun ja ajoittaisen aamukuvotuksen lisäksi. Nyt vain ootellaan ja huolehditaan, et aika kuluu ja kaikki menis hyvin. =) Neuvola vasta 4vkon päästä, en jaksa odottaa! |O

Uusi ketju :heart:
mulla on nyt takana 3 mammaksin testiä joista on tullu haaleet viivat, sekä eilen teht vb:n digitaalinen testi josta tulokseksi tuli "raskaana, 1-2 viikkoa" eli käytännössä raskausviikolla 3-4.
Väsyttää, mutta sitä oli ennen raskauttakin. Useemman kerran päivässä on sellasia kouristuksen omasia tuntemuksia kohdussa, onkohan se ihan normaalia?

Soittelin myös neuvola-aikaa ja sain sn 30.12.... vasta... *ei kestä tätä epätietoisuutta*

Mitenkäs muilla?

Noopu ja Nyytti 4+5 (?)

Niin, siksi ajattelin laittaa uuden ketjun kun ainakin minusta on helpompi seurata missä mennään kun jokaiselle kuukaudelle on oma ketjunsa. Vai mitä muut ootte mieltä???
Eikä ketjusta näin ollen tule kauhen pitkää... Mutta mulle käy miten vaan. B)

Tervetuloa uudet! :flower:

Täällä tuntuu että aina kun olen istahtanut tähän koneelle niin jollain on maailman tärkeintä asiaa juuri silloin.
Mä päivitän tuota listaa aina kun vaan kerkiän ja todellakin muistuttakaa mua jos jonkun tiedot sieltä puuttuu!

viivi ja vagner

Elokuiset 2010 joulukuussa

Nimimerkki * Monesko tulossa * Ikä * Synnytyssairaala

26.7.10
adama * kolmonen * 30v * KOKS

29.7.10
miinuliinu * kakkonen * ?? * ?
Huisi hippu * esikoinen * 19v * OYS
Enkelinäiti * viides * 33v * EKKS

1.8.10
Mirde * esikoinen * 32v * ???
Jonetta * kakkonen * 20v * KPKS
Rebeska * esikoinen * 19v * TYKS
Selmiina * esikoinen * 19v * OYS
Kepsukka * kolmonen * 28v * Jorvi
Tuittu- * esikoinen * 26v * TAYS

2.8.10
Satsuki * kakkonen * 33v * Kättäri
amelie * ??? * ?? * ??
Edda * esikoinen * 24v * PKSSK
sintti 08 * kakkonen * ?? * ??

3.8.10
ansuli87 * esikoinen * 22v * Jorvi
Papunen84 * esikoinen * 25v * KPKS
viktooria * kakkonen * 29v * NKL/Kättäri
Martta78 * toinen * 31v * KYS
Dreamer78 * kolmonen * 31v * SATKS
DeFeis * kolmonen * ?? * Kättäri
Annala * esikoinen * 26v * SAS

4.8.10
punakaneli * kolmonen * 30v * Jorvi
Sintyli * kolmonen * 32v * NKL
Marlin * kakkonen * 26v * OYS
iippanen * kakkonen * 27v * PHKS

6.8.10
NeitiKat * kakkonen * 32v * Jorvi

7.8.10
neitim * viides * 30v * SATKS
n11na * esikoinen * 24v * SATKS

8.8.10
miumukka * kakkonen * 27v * K-HKS
epplu * esikoinen * 19v * ??
Neljännenkinkerran * nelonen * 26v * SATKS

9.8.10
wallay * kakkonen * 25v * SeKS
Niiti * kakkonen * 29v * K-SKS
Sipsunen * ?? * ?? * ??

10.8.10
Hepetius * kolmonen * 23v * PS
Sartsa83 * esikoinen * 26v * TAYS
launii * esikoinen * 22v * KAKS
Melita * kakkonen * 31v * TYKS
Matilda84 * kolmonen * 25v * Nais.KL

11.8.10
nippanappa * kolmonen * 30v * KYS
minilätta * kakkonen * 35v * TYKS
huisi * kakkonen * 27v * ??

12.8.10
aleksiina * kolmonen * 33v * SATKS

13.8.10
Indah * nelonen * 32v * ??

14.8.10
Katjuska-78 * nelonen * 31v * SAS

15.8.10
MiljaK * kakkonen * 22v * KAKS
evi-ta * ?? * 34v * TYKS

16.8.10
mmiilia * kakkonen * 21v * VKS
Copper * kakkonen * 23v * OYS
Pirppis79 * kakkonen * 30v * OYS

17.8.10
sunshine25 * kakkkonen * 25v * MKS

18.8.10
jonna82 * kakkonen * 27v * PHKS
runttipulla * kakkonen * 31v * ?
peppiina77 * esikoinen * 32v * KSKS
jennik * kakkonen * 21v * Kättäri

19.8.10
Onnellinen x5 * viides * 36v * KHKS
Hendu79 * toinen * 30v * Kättäri
Siili H * esikoinen * 23 v * KHKS

20.8.10
Selina76 * esikoinen * 33v * ??

21.8.10
salaisuuksienkammio * kolmas * 25v * SEKS
mennis * kakkonen * 26v * VAS/TAYS
Sinimarja * kakkonen * 29v * K-PKS

22.8.10
Ihaa82 * esikoinen * ?? * VKS

23.8.10
Minervi * kakkonen * 26v * ??

24.8.10
vauvahaaveita * kakkonen * 25v * OYS
korvapuusti * kolmonen * 26v * ??
erka * kolmonen * 36v * TAYS
mamacita74 * kakkonen * 35v * K-SKS

1.9.10
rakkaudesta äiti * nelonen * 29v * OYS

LA ?
sukulaku * kakkonen * 39v??
Millalilla * kolmonen * ?? * ??

Elokuisten muistoissa :

viivi ja vagner (la 30.7.2010)
Rhiannon (la 4.8.2010)
Noopu (la 6.8.2010)
Sokruli (la 21.8.2010)

Kävin laskurilla laskemassa suunnilleen la:ta ,olisi siellä 7.8.2010 .ja nyt siis viikkoja 4+5 .. luin viikon 5 odotusviikosta kirjoituksen ja tää kohta oli iahn pakko kopsata .. alkoin niin hymyilyttämään tuio viimeinen lause :D

Raskaus tulee todelliseksi viimeistään, kun maaginen sininen viiva ilmestyy raskaustestiin. Positiivinen testitulos herättää monenlaisia tunteita riemusta shokkiin riippuen siitä, onko raskaus ollut suunniteltu vai ei. Hassua kyllä, moni meistä saa tietää elämänsä suurimmat uutiset vessassa.

neitim

Hieno lista meillä! Mitenkäs tämän sais tuonne ihan alkuun? Mä kun olen niin toope näiden kanssa... Vai alatko sinä neitim päivittämään listaa niin pysyy lista ajan tasalla ja kyllähän se selventää jos se ihan alussa olisi... =)

Mä varasin juuri ekan neuvolan ja jouluviikolle menee...
Ekan ultrankin soittelin ja se on vasta 12.1.10!! :eek: :eek: Millä sitä sinne asti jaksaa odotella??
Varhaisultraan mulla ei taida olla varaa mennä. :snotty: :'( :'(

Nyt mullakin sitten varmistui että omat työt alkavat virallisesti vuoden alusta, mutta keikkailen jo ens viikosta alkaen. Onneksi sain tytölle hoitopaikan omalta kylältä, vaikka ensin peloteltiin että paikkaa ei ole tiedossa kuin muualta... Joten aikamoisia muutoksia on meidän perheelle tiedossa. Kuitenkin helpottaa tieto että vain kesään asti tällain mennään...

Onko kellään vielä pahoinvointia?
täällä ollaan vielä säästytty siltä! Tosin joka kerta se on tullut ennemmin tai myöhemmin. Mitenköhän sitä taas jaksaa töissä kun yököttää vaan koko ajan... :x
Mietin että vois ostaa ne pahoinvointirannekkeet, jos niistä olis vaikka jotain apua!
samoin olen ajatellut vyöhyketerapiaa... Olen kuullut että sillä saadaan hyviä tuloksia aikaan!

Joulu tulla kolistelee ja meilläkin oli ilmestynyt jääkaapin oveen illalla pojan lahjalista: läppäri tai minipyörä. Sitten oli vielä maininta että jos ei ole kumpaankin rahaa niin toinenkin riittää!!! :LOL: :LOL: :LOL:
Nyt mä olen kuitenkin jo ostanut hänelle hänen haluamansa stereot sekä singstar mikit peleineen... että näin se mieli muuttui syksyn aikana.... :|

Mukavaa torstaita kaikille!

viivi ja vagner sekä ipana 5+6

Hieno lista meillä! Mitenkäs tämän sais tuonne ihan alkuun? Mä kun olen niin toope näiden kanssa... Vai alatko sinä neitim päivittämään listaa niin pysyy lista ajan tasalla ja kyllähän se selventää jos se ihan alussa olisi... =)

Mä varasin juuri ekan neuvolan ja jouluviikolle menee...
Ekan ultrankin soittelin ja se on vasta 12.1.10!! :eek: :eek: Millä sitä sinne asti jaksaa odotella??
Varhaisultraan mulla ei taida olla varaa mennä. :snotty: :'( :'(

Nyt mullakin sitten varmistui että omat työt alkavat virallisesti vuoden alusta, mutta keikkailen jo ens viikosta alkaen. Onneksi sain tytölle hoitopaikan omalta kylältä, vaikka ensin peloteltiin että paikkaa ei ole tiedossa kuin muualta... Joten aikamoisia muutoksia on meidän perheelle tiedossa. Kuitenkin helpottaa tieto että vain kesään asti tällain mennään...

Onko kellään vielä pahoinvointia?
täällä ollaan vielä säästytty siltä! Tosin joka kerta se on tullut ennemmin tai myöhemmin. Mitenköhän sitä taas jaksaa töissä kun yököttää vaan koko ajan... :x
Mietin että vois ostaa ne pahoinvointirannekkeet, jos niistä olis vaikka jotain apua!
samoin olen ajatellut vyöhyketerapiaa... Olen kuullut että sillä saadaan hyviä tuloksia aikaan!

Joulu tulla kolistelee ja meilläkin oli ilmestynyt jääkaapin oveen illalla pojan lahjalista: läppäri tai minipyörä. Sitten oli vielä maininta että jos ei ole kumpaankin rahaa niin toinenkin riittää!!! :LOL: :LOL: :LOL:
Nyt mä olen kuitenkin jo ostanut hänelle hänen haluamansa stereot sekä singstar mikit peleineen... että näin se mieli muuttui syksyn aikana.... :|

Mukavaa torstaita kaikille!

viivi ja vagner sekä ipana 5+6

Huomenta!

Viivi ja vagner: Täällä ei oo myöskään pahoinvointia. Jatkuvasti sellasta pientä kipuilua kohdussa, mutta tänään ei oo ollu sitäkään... mistä lie mahtaa kertoa. Kovasti toivon et pikkunen pysyy matkassa. Huomenna ajattelin tehdä vielä testin, koska aikasemmista on tullu vain haamuja. Tosin Cb:n digitaaliseen testiin tuli kyllä "raskaana, 1-2 viikkoa" teksti....

viivi ja vagner Kyllä sä saat vieläkin päivitellä listaa ,jos vaan haluat .. ajattelin vaan tuoda hieman väriä :) Etusivua en saa muokattua , kun ei oo mun kirjoittama :( Mutta sä voit ottaa mun tekstin Lainaa , sitten kopioit koko listan kaikkineen merkkineen meen etusivulle , painat ekaa viestiä muokkaa poistat vanhan ja liität uuden :)
Muuten täytyy tehdä kokonaan uusi lista jos haluaa alusta alkaen kuvitetun listan :) ?!

neitim

heips. oon alusta asti lukenut tätä; jospa sit kuitenkin tulisin tännekin. onpa ainakin paljon porukkaa jakamassa ajatuksia.
tein positiivisen testin IVF:n alkionsiirron jälkeen 9pv eli ovulaatiosta 11pv (22.11). nyt olis siis menossa 5+2 ja kyllä ainakin vielä olo "tuntunut raskautuneelta". multa on kyllä HCG:täkin mitattu ja se on ollut hyvissä lukemissa.
muutama päivä tossa meni ettei oikein tehnyt pahaa, mutta nyt tänä aamuna taas tekee hiukan enemmän. mitään ei tekis mieli syödä; paitsi roskaruokaa ja salmiakkia.

dreamer78..................kolmas.............31v......3.8.........satks

Jos MäOisinSä
Heipparallaan!
Töissä ollaan josko ehtis muutaman rivin kirjoitella.Meillä on ollut kauhee hulina muutaman päivän duunissa ja oon ihan rätti. Eilenkin simahdin tytön viereen ku piti mennä vaan hetkeks turisee iltajuttuja :D Alkaa tuo väsymys nyt painaa ja toden teolla.Ennen sitä kukku reilusti puoleen yöhön vaikka oli kuinka kiire ollu töissä.
Pientä huonoa oloa on ollut havaittavissa mutta ei onneksi sen suurempaa.
Suolasta tekee kovasti mieli koko ajan, voisin vaan puputtaa jotain suolasta all the time :p
Nooh kait se töitä pitää jatkaa..
JMOS & 5+6

Pahoinvointia on ollu, kuin myös kipuja vatsassa yms. Ei voi kuin toivoa, että koska tämä alkuraskaus tuntuu nyt olevan aika koettelevaa aikaa, niin jos vaikka parin kuukauden päästä sitten helpottais... Toivottavasti ei ole toiveajattelua... :ashamed:

Huoh... onpa tylsä päivä töissä. Oon vaan lueskellu näitä vauvapalstoja :ashamed:
Mitenkäs ootte ajatellut ilomoittaa muille raskaudesta? Ja milloin?

Mulla ois tosiaan huomenna yhdet työpaikan pikkujoulut. Oon kyllä "uhrautunut" olemaan kuski, niin ei tarvii selitellä kauheesti. Sit parin viikon päästä ois toiset kaveripiirin pikkujoulut. Tarkotus ois mennä syömään, keilaamaan ja baariin... Oisko ehdotuksia miten siitä selvitään? Muuten ei väliä, mutta kun miehen veljenvaimo on noissa samoissa pileissä, ja tunnetusti hän on sellanen suupaltti et mikään ei pysy salassa... :/

Anopille ja appiukolle kerromme näillä näkymin jouluna (omien vanhempieni suhtautumisesta en voi olla aivan varma, joten en halua "pilata" heidän jouluaan...). Sisaruksille sitten joskus sopivana hetkenä joulun jälkeen ja kavereille sitten vasta joskus.

Pikkujoulut tuottavat päänvaivaa täälläkin. Ensi viikon perjantaina olisi työpaikan pikkujoulut. En ole koskaan ollut kuppiin sylkevää sorttia joten kaikki varmasti epäilevät jos en juo. Valehtelun puolelle siis taitaa mennä ja suunnitelmana väittää, että on antibioottikuuri päällä... Parhaat työkaverit tietävät, että sain antibioottikuurin virtsatulehdukseen ja taidan vain valehdella, että sitä jatkettiin, koska tulehdus ei mennytkään ohi. Ikäväähän tuollainen valehtelu on, mutta en todellakaan aio kertoa totuutta töissä vielä. Kyllä ne sitten ymmärtää, kun joskus tunnustan :D

Tein juuri viimeisen laatikossa olevan raskaustestin. Nyt tulikin ensimmäistä kertaa todella vahva viiva. Taisi olla vahvempi kuin tarkistusviiva. Tuli niiiiiiiiin hyvä mieli. Pitäisikö laittaa tähän ketjuun kuvia testeistämme? Niitä oli kiva katsella jo ennen omaa plussaa ja nytkin olisi mukava nähdä miltä toisten viivat ovat näyttäneet B) Laitan itsekin heti, kunhan saan kuvan koneelle ja sitten vielä vaikein osuus eli kuvan saaminen tänne. Mä oon niin uskomaton tunari tietokoneitten kanssa :LOL:

Mäkin mietin tuota antibioottikuuri-valhetta, ainoa vaan että kaveri käytti sitä samaa toissa vuonna samaisen porukan pikkujouluissa :LOL: Toinen vaihtoehto olis tietty laittaa vanhoihin tyhjiin siideripulloihin alkoholitonta siideriä, mutta sekään ei onnistu kun ollaan ravintelissa eikä voi ottaa omia juomia mukaan. :headwall:

Suoranaista pahoinvointia ei vielä ole tullut, mut ajoittaista kuvotusta kyllä on ilmassa.
Mä olen kertonut muutamalle hyvälle ystävälle tästä tulokkaasta, jotka on tiennyt meidän lapsenteko touhusta. Muut saa kuulla tod.näk. vasta ekan ultran jälkeen niinkuin esikoisenkin kohdalla. Silloin vietiin ultrakuva isovanhemmille ja sanottiin, että tälläisttä olis tulossa :D.
Tosin mun miehen vanhemmat oli jo aavistellut, koska olin ollut niin huonovointisen ja väsyneen näköinen pitkään.

Yhteistyössä