***** ELOKUISET 2010 Huhtikuussa ! ****

Hips, tervetuloa venda! Ja ihania nimiä olette miettineet, Emma on kyllä mun suosikki :heart:
Heitelkääs kivoja poikien nimiä, ei tarvii olla erikoisia mutta mielellään lyhyitä ja semmosia mistä ei väännettäs heti samantien jotain väännöstä... tuntuu että tytöille olis vaikka mitä muttei pojalle. Njääh!

Täällä kans mä pistin vaatehuoneen uusiksi, ostin 10 kannellista muovilaatikkoa ja nyt on paaljon siistimpää. Nyt pitäis vielä matot käydä läpi ja viskata kirjaimellisesti semmoset pois, mitä ei tarvii. Kirpputoripöytäkin pitäis varmaan varata jossain välissä, on tuota ylimäärästä taas vaikka millä mitalla.

Jep, täällä on kans pyykit silittämättä vielä, illalla koitan tsempata ne... eilen pesin monta koneellista joten taas sitä puuhaa riittää. Ihme juttu että näitä kotihommia voi tällä selällä tehdä, mutta jos lähden kävelemään tai fillaroimaan enemmin, niin heti tulee vaikka mitä pistoja.. grrrh.

Jaaha, tyttö on päikyillä ja lihapullat on uunissa paistumassa, siirryn lopputyön pariin ja aion saada sen tänään muutamia töistä tarvittavia juttuja vaille valmiiksi. Sit enää inhottavin vaihe, kun pitää oikolukea ja säätää se vielä palautuskuntoon.

Mukavaa sunnuntaita kaikille ja Sannulille jaksuja, ne on ne hormonit!!!
Niin ja mulla ei kyllä ole tissit yhtään vuotaneet, ei vuotanu tytöstäkään vasta kun synnytyksen jälkeen alko valumaan kuin niagaran putous...


runttis ja sytkylä
 
Meillä kans kauan ollut Emma suosikki nimenä. Mutta nyt ollaan hylkäämässä suosionsa takia. Tytölle paljon kauniita nimiä. Poijalle tosi vaikia keksiä, jos hyvä niin käytössä.

Nyt täällä paistaa komiasti aurinko. B)

Mies on vintis isänsä kans suoristaas lattiaa...kuulemma rupiaa sen suhteen oleen hyvällä mallilla. =)

Elli Ja öttis 23+0
 
Poksutaan=) rv 25+0 :heart:

Kiipesin sit eilen miehen uuteen ajokkiin(rekkaan siis) ja nyt sattuu alapäähän, no kait tämä tästä ohi menee.

Nyt laittamaan hiukan ruokaa, vaikka tuntuukin turhauttavalta kun on yksin kotona
 
Täällä ollaan noro-viruksen kynsissä! :x :'( Olo on ihan kamala, mikään ei pysy sisällä.
Viime yönä tunnin välein laatta lentäny kunnon paineella! Nyt aamulla alko toinenki pää oirehtii...:( Niin kurjaa.

Onneks vaavi potkii vimmatusti masussa, reppana varmaan ihmeissään ku maha kouristelee koko ajan ja ihan kunnolla..

En nyt lue aiempia viestejä, palailen sitten kun olo helpottaa.

Mutta voimia teille kaikille odotukseen! :hug: :heart:


Selmiina ja pikku-ukkeli poks 25+0 :heart:
 
Vendalle tervetuloa mukaan porukkaan =)

Sairastaville ja mieli maassa oleville valtavasti :hug:

ja onnittelut ultrakuulumisista niille joita en oo viel onnitellut :heart: :flower:

Nimistä Nättejä vaihtoehtojas kaikki vendalla. =) itse alan ehkä paremmin miettii niitä nimiä taas sen 4D ultran jälkeen. Kun on ne nimet silleen puol valmiina jo, mutta viel pittää miettiä, että onko ne sitte ne vai kuitenkin jotain muuta.

Kummiasia täällä ihan auki edelleen.

Mistähän kaikesta muusta on juttua ollut...pyykeistä ainakin. Täällä kans tänään pari koneellista hurautettu ja kuivumassa olleet siirretty taas kaappiin. B) mulla kans ennen jäi kasoittain niitä puhtaita vaatteita lojumaan jonnekin, mutta sit mua alkoi ärsyttää se, kun tuli vaan suoraa sieltä kasasta aina napattua jotain niin ettei ne ees kaappiin ehtiny, kun olivat taas pesussa, niin nyt oon pakottanut itseni laittamaan ne kaappiin jo suoraan siitä telineeltä. Silittäminen ei oo mun juttu ollenkaan, vaan silitän vaan ne ihan pakolliset sitte kun ne päälle laitetaan. :whistle:

Muutenkin on tullut tänään siivottua ja imuroitua, niin on kiva sitte illalla katsella telkkaria ja mussutella vaikka suklaata palkkioksi itselleen. :p

Masuun ei mitään uutta. siinä tuo kulkeutuu mukana ja aika hiljaista on liikkeiden osalta näin päivisin. Eiköhän sitä illalla taas liikkeitä tunne.

nyt viel touhuamaan mukeloiden kanssa :wave:

katjuska ja sintti 23+1 :heart:
 
Selmiinalle myötätuntohalit, tiedän kyllä mitä koet nyt! Ohi se menee ajastaan, koita jaksaa =) Ja juo paljon, joka oksu/ripulikeikan jälkeen vaan, niin ei tule niin heikko olo...


Jeh, kohta pitäis alkaa silittelemään - mun keino pitää ne pyykkikuormat kuosissa on se, että LAITAn näkösälle ne kasat. Eli kun ne pötköttää sohvalla niin siitä ne on sitten pakko silittää. Ennen vein aina puhtaat pyykit odottamaan mankelointia ja silitystä vierashuoneeseen ja sinnehän ne jäi... nyt ei sinne jää kuin lakanakasat, jotka aina sillon tällön urakoin.
Mutta juuh, nyt duunailemaan jotain järellistä ja illaks istahdan vielä tän koneen äärelle tekemään sitä lopputyötä. Huomenna olis taas työviikko edessäpäin, onneks kalenteri näyttää aika lepposaa viikkoa, eikä tarvii juoksennella missään koulutuksissa tai palavereissa ihmeemmin.

Ja jos jollakulla oikein "runosuoni" kukkii, niin niitä poikien nimiehdotuksia otetaan vastaan =)

 
Etusivua päivitetty :)

Tervetuloa kaikkille uusille tasapuolisesti !

Paranemisia sairastaville ja voimia synkisteleville :hug:

Täällä odotellaan x-factorin alkamista näin saunan jälkeen .

Ai niin Meidän tyttö (1v4kk) Näytti juhlissa ihan julkisesti miten seisotaan (opittu ilman tukea n. 4vrk sitten) Ja kävelystä sanoin , että ei kyllä kävele silti ja tyttöpä päätti ottaa 3 askelta !!! Kyyneleet valui silmistä :heart:

neitim
 
Eilen oli työpaikan hemmottelu/saunailta, ja kävin aivan ihanassa kasvohoidossa. Pakko kyllä päästä joskus uudestaan. Ja neitiki tuolla mahassa tais tykätä ku mamma rentoutu. Sen verran hyvin rupes riehuun :D Hoitojen jälkeen oli varattu saunatilat ja sieltä löyty myös hyvää syötävää, ja limppariaki oli vaikka ja mitä :) Eka kerta ku työpaikan pippaloiden jälkeen ei oo rapula. Enkä pistä kyllä pahakseni :D

Mulla on pääsiäisen jälkeen ollu nivunen aina välillä kipee, kipeyty sillon aika ikävästi ku käytiin kävelyllä. Nyt tänään sitten huomasin että se on arka ku painaa. Aivan niinku siihen ois joku osunu. Eipä tuo häiritte, ihmetyttää vaan.

Asiaa mulla tais olla enempiki, mutta ei vaan taas tuo muisti pelaa. Vaan kylläpä ne tuleee mieleen ku saan tämän lähetettyä :LOL:

Marlin ja Justiina 24+5 (piti laskurilla tarkistaa, ku muista näköjään viikkojakaan enää :D )
 
marlin tääki tahtoo tuommoseen hemmotteluun :wave:
Oonki miettinyt jos kasvohoidon varais ensimmäistä kertaa elämässä, pääsis vähä hemmotteleen itseään..

Täällä koko päivä ollu niin energinen olo, johtunee siitä että nukkumaan eilen tuli mentyä jo ysiltä ja herättyä aamulla VASTA kasilta :p Käytiin tytön kanssa tänään kattoon Liisa Ihmemaassa-jääsatu, tyttö päästeli kunnon riemun kiljahduksia :)

nyt leffan katsoon ja aamulla uimaan :)
 
Heis taas! Lopari alkaa olemaan kuosissa, joten sen osalta päivä on pulkassa.
Mä mietin, että kun viikon parin sisällä laitan tuon dippatyön palautukseen tai arvosteluun, miten se nyt sanotaankaan, varaan kampaajan ja sitten kun saan lopullisesti valmiiksi työn, menen kans kosmetologille ja hemmottelen itteäni olan takaa =) Valmistuminen jäänee tämän pojun syntymisen jälkeiseen aikaan (99%) varmuudella, joten silloin voinee sitten juhlia hiukan perinteisemmin.

Nyt siirryn töllön ääreen ja syön jotain hyvää... on tullu koko päivä tehtyä kaikkea hyödyllistä niin nyt saa olla hyödytön :D

Mukavaa sunnuntaita kaikille, ajatelkaas että kohta on jo vappu - ja sit juhannus ja sit jo melkein elokuu =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja marsa22:
marlin tääki tahtoo tuommoseen hemmotteluun :wave:
Oonki miettinyt jos kasvohoidon varais ensimmäistä kertaa elämässä, pääsis vähä hemmotteleen itseään..

Täällä koko päivä ollu niin energinen olo, johtunee siitä että nukkumaan eilen tuli mentyä jo ysiltä ja herättyä aamulla VASTA kasilta :p Käytiin tytön kanssa tänään kattoon Liisa Ihmemaassa-jääsatu, tyttö päästeli kunnon riemun kiljahduksia :)

nyt leffan katsoon ja aamulla uimaan :)
Veikkaan että jos työnantaja ei ois tuommosta järjestäny, niin en varmaan koskaan ois osannu mennä. Ja minä vielä ensin ajattelin etten jaksa lähtä ku suoraan töistä piti mennä. Mutta onneks kävin!
 
Aurinko paistaa B)
Mulla on 1v4kk eka hammastarkastus nyt aamulla ja sitten pitäis niitä tuloksia kuulemaan...

Onnea Neitim,tyttären askeleista :heart:
Mun lapset on olleet varhaisia kävelemään lähtiöitä,10-11kk iässä paitsi tää nuorin neitonen joka lähti tepastelemaan 1v2kk iässä =)

Mä saan kanssa vähän kuin työsuhde etuna lahjakortteja kasvo/käsi/jalkahoitoon ja käyn n 4 krt vuodessa,ihanaa hemmottelua :D

Toivottavasti ei ne supparit nyt palaa kun arki taas alkoi,viikonlopun lepäilin ahkeraa...

:wave: Me9 ja rv 23+3
 
25+0 POKS :heart: :heart:

Ihana aurinkoinen aamu! Tuntuu, että elämässä on ollut nyt viime viikkoina liikaa murheita...Jospa ne tästä väistyisi ja saisi kunnolla nauttia loppu raskausajasta! :) Tämän päivän jälkeen "enää" 41 työpäivää edessä. Ajatella, kohta toukokuu niinkuin joku mainitsikin! Kohta se juhannus tulee ja vapaat tosiaan alkaa.
 
Jaahas , se siitä lonkkakivuttomasta raskaudesta . Viimeyönä sain muistaa miltä kunnon lonkkakivut tuntuu ja vieläkin on lonkat kipeät .. no en ainakaan aio sortua heti tuohon lonkkavyöhön ! :D Onneksi nyt päästiin sentään jo 24 viikoille asti !

neitim + tytsy 24+2
 
Täällä meinas alkaa lauantaina jännittää, kun ruuan jälkeen meni vatsa sekasin ja alkoi supistamaan niin maan pirusti. Tunnin aikana tuli neljä tosi kovaa supistusta, oikein pisti puuskuttamaan ja vesi suunnilleen valu silmistä. Sitten, kun sain suolen tyhjennettyä, niin loppu supistuksetkin. Meni siis kerta pierasulla ohi. :LOL: Kauhulla jo aattelin, että pitääkö lähteä kohti TAYSia, mutta onneksi ei.

Esikosta ei supistellut ennen vesien menoa ollenkaa, joten tämmönen täysin vierasta. Ja ei tommosia sais kyllä useemmin olla, ei paikat kestä.

Kai sois aamupalalle mentävä ja lähdettävä koulua kohti.

-mennis ja lyly 22+3-
 
Huomenta ja mukavaa maanantaita kaikille :)

Ihanaa kun aurinko taas paistaa, vkonloppu oli osittain niin synkeä ja todella kylmä tuulinen. Alkaa näyttää siltä että pääsis kohta ikkunanpesu touhuihin, ja vaihtamaan kevät/kesäverhoja =)

Pyykeistä olette jutelleet. Meillä on kans että sitä pyykkiä riittää, pesemättömiä, pestyjä koneessa, kuivumassa, pinkoissa jne.. nyt olen onneks taas saanu itseäni niskasta et vien ne narulta suoraan kaappiin, se kasa kun alkaa kasvamaan niin mulla ei siihen loppua tulekaan. Mut silitys jää välin, silitän verhot kun laitan ikkunaan ja paidat sit kun tarttee.

Meillä on nimet vielä ihan hakusessa. Vanhempien lasten nimet ei mitenkään "soinnu yhteen" ovat vain kivoja nimiä. Mua itseä miellyttää vanhat nimet, ja jos tyttö tulis (niinkuin toivon =) ) niin Hilda ois aika vahvoilla. Pojasta ei vielä hajuakaan. Mä en kuulu kirkkoon joten tätäkään vauvaa ei kasteta niin nimellä ei vielä ole niin kiirus.

Asuuko kukaan muu sellaisella alueella että ei ole neuvolalääkäriä vaan lääkäri on se sama terveyskeskuslääkäri? Mä en oikein ymmärrä mitä hyötyä on käydä tälläisessa? Ei ole ultraa, eikä mitään erikoistumista kys. asiaan. Neuvolantäti ottaa kuitenkin pissat, paineet ja kuuntelee sydämenäänet. Niinpä mä jätän väliin menon tälle ja menen mieluummin yksityiselle äityisklinikalle vaikka se vähän maksaakin.
Nyt alkais olla ajankohtaista käydä lääkärissä, en ole vielä kertaakaan käynyt lääkärissä, niskapoimu ja rakenneultria lukuunottamatta, mut eipä mulla mitään vaivoja ole ollutkaan. Edellisissä raskauksissa supistukset alkoivat vasta sitten kun ne käynnistämällä tehtiin vkoilla 41+6..

Peppi78+masukki rv 20+5
 
Mukavaa aamupäivää kaikille :flower:

Tänään oli neuvola, muuten ok, mutta leukkarit oli koholla (2+). Jokohan sitä sitten pääsee sille antibioottikuurille loppuraskauden ajaksi. Ei kiva :'( Huomenna pitänee viedä vielä kunnon näyte labraan, sittenhän se selviää. Muuten kaikki oli siis ok, SF 24 cm, sykkeet 153 (140 pintaan kun kaveri vähän rauhoittui), liikkeet siis ++. 2. verinäyte otettiin nyt vasta-aineiden tsekkaamiseksi. Parin viikon päästä ois 2. sokerirasitus ja samalla lääkärineuvola.

Dino & Hobi 24+0 POKS
 
Murske käytännössä siis pissanäytteessä oli tulehdusarvot koholla ja se voi viitata virtsatieinfektioon. Mun taustoilla taas yksikin tulehdus tarkoittaa estolääkitystä loppuajaksi... Hyvin virtsatiehakuisiahan nuo antibiootit yleensä on, muttei kuitenkaan houkuttaisi pientä jo tässä vaiheessa altistaa ylimääräisille antibiooteille :(
 

Yhteistyössä