ellos toimittaa vain SIWAan, VALINTATALOon, ei postiin

  • Viestiketjun aloittaja aivan persiistä
  • Ensimmäinen viesti
Sivaan 30 m, muttei löytynyt postinumerohaulla
Noutopaikkaa ei kannata hakea siellä Elloksen sivuilla postinumerolla. Se antaa vain yhden vaihtoehdon. Kannattaa hakea kaupungin/kunnan nimellä, niin saa enemmän vaihtoehtoja.
 
Jos tarkoittaa sitä, että jos posti on siwan kanssa samassa liikkeessä niin siks kai vain se maininta.. meillä on posti siwassa, mut lukisi siinä kumminkin kai että posti (itella)... äh, en mä tiedä.. :ashamed: :LOL: :whistle: :D
*paljon apuua :LOL: :whistle: *
 
Eilen sain pakettini Ellokselta ja kyllä loppuu mun tilaukseni tähän. Siwassa en asioi muutenkaan edes pienessä hädässä, ja se toiminta siellä on mahottoman hidasta. Lisäksi on reilusti kauempana muista palveluista. Joten ei kiitos enää Elloksen kamaa meille. Voi tylsää, mä olin ihan hyvä asiakas :whistle:
 
um
ei se paketin noutaminen vaan se palautus. joka v....n kerta seison kassalla varmaan 10 min kun ei tuu mistään mitään. kyllä postiin on voinut palauttaa miten vaan mutta tänne matkahuoltoon on jämpti 14 vrk ja sitten tiedot poistuu koneelta. ja se että se on palautettava sinne mistä sen on hakenut (näin mulle sanottiin) kyllä postissa sain palauttaa tampereelle tulleen paketin vaikka helsinkiin jos halusi, mutta nyt sen on oltava sama valintatalo!!!
 
JONSERED Karhunkantaja
Minun pitäisi hakea paketti 40 km päästä... ja hoitaa mahdollinen palautus samaa kautta. Ei kiitos!

Soitin Ellokselle ja kerroin, että asiakassuhde loppuu tähän. Ei kaikkialla ole Siwaa tai Valintataloa...
 
vieras
Posti veloittaa niin paljon paketeista, että ei kannata sitä kautta lähettää.
Saman kokenut, toimin jälleenmyyjänä ja meillä myös toimitukset on siirretty matkahuollon kautta toimitettaviksi. Paketti tulee Siwaan ja taksi tuo sen perille, koska olen tilannut tavarat kotiinkuljetuksella.
 
vieras
Mä olen silloin tällöin tilannut ellokselta. Nyt hajos keväällä tullut takki, ja soitin sinne ja sovittiin et palautan ja saan uuden tilalle. Se takki on siis tullut postin kautta silloin vielä.

Puhelimessa vaan sanoi et laita siihen ja siihen osoitteeseen palautus.
No, ei tietenkään onnistunut postin kautta palauttaa.
Menin sitten matkahuoltoon ja siellä ei meinannut onnistua kun olisi pitänyt olla joku tarra(mikä kai nykyään tulee siinä paketin mukana), sanoivat et pitää viedä sinne mistä on hakenu paketin. Kun olin selittänyt tilanteen niin sit meni kuitenkin elloksen piikkiin se palautus ja onnistui (kiitos mukavan matkahuollon työntekijän joka asian selvitti sit helposti loppujen lopuksi) mutta tein kans päätöksen etten enää kyseisestä puljusta mitään koskaan tilaa, niin hankalaksi on mennyt tuo toimitus/palautus.
Mulle ihan sama miten kallista postissa on, niin ne muutkin firmat laittaa postin kautta ja se toimii ja maksa ihan yhtä paljon/vähän. Ja on todella paljon helpompaa, matkahuolto on auki ainakin täällä vaan viiteen, posti kahdeksaan. Ja noissa kaupoissa ei huvita asioida kun ainakin täällä on aina se yks kassa vaan, ja jonot kamalat niin ei paljoa mitään paketteja viitsisi sieltä hakea.
 
--..--
Toimitus ajat myös on tolkuttoman pitkät. Tilauksessa luvataan viikko, mutta kun paketin perään soittaa, niin sanotaan että vähintään 3 viikkoa.
Lähin Siwa on kaupungin toisella puolella ja Matkahuolto olisi melkein vieressä, mutta tilausta tehdessä ei voinut valita kuin Siwan.
Paketilla menee kuulemma melkein kaksiviikkoa ehtiä Ruotsista Suomen puolelle ja viikko siitä toimituspaikkaan.
 
uuuulluuu
Saakohan MyPack paketin noudettua vaikka saapumisilmoitusta ei ole tullut?
Lähetyksen seurannassa lukee: Siwa:lähetys lajiteltu
Vai pitääkö tässä odotella tekstiviestiä tai lappusta?
 

Yhteistyössä