Ellos, ja tuote homeessa!!

edelleen ihmettelen, ketkä tilailee ellokselta, H&Mstä ym. vastaavista. Ikinä ei tiedä, missä tuotteet ovat pyörineet, kenen pienten sormet ovat niitä tehneet. Suosi suomalaista ja laatutuotetta!. En sano, etteikö noissa olisi suomalaistakin myynnissä, mutta...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:
Alkuperäinen kirjoittaja nii-i:
Oliko pakkaus ollu kaapissa kauankin avaamattomana? Kylhän se sit voi homehtua jos sinne o päässy kosteutta jostain.

ei ne kauaa oo ollu...paketin tultua nakkasin kaappiin oottamaan, toinen setti tuli samaan aikaan ja se oli ok.

jos toinenkin setti tuli samaan aikaan, niin mikset pessy niitä yhtäaikaa koneessa?

Vittu, jos siinä on hometta nii eipä käyny mielessä että alan siinä sen enempää pyykkiä perkkaileen :headwall: :headwall: :headwall:

Nakkasin vaan koneeseen ku ällötti nii paljon!!!

Ja takasi oon lähettämässä. Homepilkut lähti mutta haju jäi :x

Alkuperäinen kirjoittaja yök:
edelleen ihmettelen, ketkä tilailee ellokselta, H&Mstä ym. vastaavista. Ikinä ei tiedä, missä tuotteet ovat pyörineet, kenen pienten sormet ovat niitä tehneet. Suosi suomalaista ja laatutuotetta!. En sano, etteikö noissa olisi suomalaistakin myynnissä, mutta...

No ihan saat rauhassa ihmetellä. Ei tiedä myöskään suomalaisista tuotteista missä ovat pyörineet.

ei ole varaa suomalaiseen....

Alkuperäinen kirjoittaja v:

No ihan saat rauhassa ihmetellä. Ei tiedä myöskään suomalaisista tuotteista missä ovat pyörineet.

Hellou siis MISSÄ SUOMESSA MUKA VIELÄ TEHÄÄN JOTAIN TEKSTIILEJÄ edes???

Lääkäri on sanonu että kaikki kannattaa pestä koska ne voi aiheuttaa urtikariaa...

Eihän kukaan niitä kyllästeaineita sivele iholleen niin miksi nukkus semmosissa iho sitä paskaa vasten

Alkuperäinen kirjoittaja Kaikilla:

Joo, ei oo....kävin marimekon liikkeessä yks päivä kattelee...ei mulla vaan oo varaa maksaa 40e yhdestä bodysta :o

Alkuperäinen kirjoittaja Jep:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Et kai pessyt niitä jos haluat hyvitystä?

Ehkäpä ne elloksessa kehotti pesemään, siten tietää lähteekö home pesussa yms.

Jos avatussa pakkauksessani olisi hometta, mulle ei tulisi edes mieleeni huolia niitä enää. siis että pesen ja katson. Kerran homeessa niin ei se normi pesulla niin lähde pois. En lastani siihen enää laittais kyllä nukkumaan.

Peesi. Tyhmä kehoitus edes ellokseltakin! Ja ei kyllä järki paljon sano jos näin itse menee vielä toimimaan.

Vastasin sulle siihen ekaankin ketjuun saman, mut pistän vielä tähänkin. Mulla on vähän vastaava kokemus Elloksen tuotteesta..

Mä tilasin tytön huoneeseen maton Ellokselta. Se haisi ihan järkyttävän homeiselle. Kysyin niiltä asiasta ja sanoivat, että tuuleta sitä muutama päivä ja jos haisee yhä, niin saat päättää, pidätkö vai et.

Tuuletin eikä haju mihinkään lähteny. En nähny siinä matossa mitään (ryijymatto), mutta haju oli semmonen, etten todellakaan kuvitellu ees tuovani sitä sisätiloihin, saatikka lapsen (silloin vauva) huoneeseen. :xmas:

En olis ees pessy, vaan kysyny siltä aspalta, että tosiaanko se kuvittelee mun laittavan lapselle homeessa olleet lakanat jos ne ei pesun jälkeen näytä tai haise enää homeiselta, ja että laittaisko hän itse vauvansa homelakanoihin.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Turha niitä on pestä.Meillä ei koskaan ole pesty.

Ei ole kauan ko radiosta tuli juttu ei aina kaikki vaatteet pitää pestä ennen käyttöä .Varsinki lakanat. Niissä on kaikkea pesuaine ja väriaine jämiä jotka ärsyttää ihoa. Eli kannattaa todellakin pestä.
Ja haiseehanne ihan järkyttävällekki.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Vastasin sulle siihen ekaankin ketjuun saman, mut pistän vielä tähänkin. Mulla on vähän vastaava kokemus Elloksen tuotteesta..

Mä tilasin tytön huoneeseen maton Ellokselta. Se haisi ihan järkyttävän homeiselle. Kysyin niiltä asiasta ja sanoivat, että tuuleta sitä muutama päivä ja jos haisee yhä, niin saat päättää, pidätkö vai et.

Tuuletin eikä haju mihinkään lähteny. En nähny siinä matossa mitään (ryijymatto), mutta haju oli semmonen, etten todellakaan kuvitellu ees tuovani sitä sisätiloihin, saatikka lapsen (silloin vauva) huoneeseen. :xmas:

Minulla ei ole koskaan ollu mitään moitittavaa elloksesta:o Muista firmoista kylläkin.

Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaikilla:

Joo, ei oo....kävin marimekon liikkeessä yks päivä kattelee...ei mulla vaan oo varaa maksaa 40e yhdestä bodysta :o

Eikä ne marimekonkaan tuotteet todellakaan mitään täysin suomalaisia oo...

Uusimmat

Yhteistyössä