Pystyykö joku neuvomaan ja pystynkö mä tsekkaa vastauksen?
Mulle tuli äsken lappu et mun lainahakemusta ei ole hyväksytty, enkä ole pyytäny mitää lainaa mistää Halenssilta ja sit menin ja soitin sinne et mitä? Ni sano mulle et koodaa kytät. Ei. Oon Elloksen tiliasiakas 1000 eurol jostain syystä ollut jo monta vuotta vaikka ei ole luotot kunnossa. Ni eihän ne voi pudottaa mua sieltä helvettiin kun oon parikolme hunttii pystys ja maksan sitä kusipäistä korkoa?