Voiko tällasta neuletakkia laittaa iltarientoihin? (kuva)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

??

Vieras
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&productId=494384&shopId=12653&findPath=true&compartmentId=13154&categoryId=13162&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay

Katellu joka hemmetin nettiputiikin (ellos,anttila,cellbes,halens)
mut ei löydy boleroa tai neuletakkia jonka voisi laittaa talvisaikaan topin päälle bubille mennessä.
Mistä oi mistä mä löydän????
 
BUBIIN?? PUBIIN??? et oo tosissas, pubi ei edes ole mikään hieno paikka.. en itse ainakaan tiedä, että maailmassa olis yhtäkään hienoa pubia -.- voi elämä mitä idiootteja..!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja öö???:
BUBIIN?? PUBIIN??? et oo tosissas, pubi ei edes ole mikään hieno paikka.. en itse ainakaan tiedä, että maailmassa olis yhtäkään hienoa pubia -.- voi elämä mitä idiootteja..!!

No voi hellan tuutelis sentään!!!
 

Yhteistyössä