Elloksen -50%-alennus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Empuuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Empuuu

Aktiivinen jäsen
12.08.2008
13 368
0
36
Vantaa
Yritin nyt hyödyntää tuon tarjouksen, kun luvattiin, että ei tule toimituskuluja eikä tilaukselle ole vähimmäissummaa.

Noh, valitsin tuotteen ja menin kassalle. Siellä se sitten vaati valitsemaan kaupan päälle joko vuokasetin tai peiton + tyynyn saadakseni sen alennuksen. Ja nyt tuo kehtaa vielä väittää, että tulee toimituskulut ja minimitilaussumma on 25e.

Osaako joku auttaa? En ole koskaan tilannut Ellokselta, mitä mun pitää tehdä että saan koko tarjouksen (-50% lisäksi siis ei toimituskuluja eikä vähimmäissummaa)? :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Yritin nyt hyödyntää tuon tarjouksen, kun luvattiin, että ei tule toimituskuluja eikä tilaukselle ole vähimmäissummaa.

Noh, valitsin tuotteen ja menin kassalle. Siellä se sitten vaati valitsemaan kaupan päälle joko vuokasetin tai peiton + tyynyn saadakseni sen alennuksen. Ja nyt tuo kehtaa vielä väittää, että tulee toimituskulut ja minimitilaussumma on 25e.

Osaako joku auttaa? En ole koskaan tilannut Ellokselta, mitä mun pitää tehdä että saan koko tarjouksen (-50% lisäksi siis ei toimituskuluja eikä vähimmäissummaa)? :ashamed:

Laitoin sulle yv:tä

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko tilauksen loppusumma alle 25 ?? Silloin sitä tarjousta ei saa.

Tuossa nimen omaan luvattiin, että tässä tilauksessa ei ole mitään minimisummaa, millä pitää tilata. En tajua, saa kohta jäädä koko homma.

Mun -50% alennuksessani tuo 25 euron minimisumma kyllä on. Se on aina tarjousnron alla pienellä präntillä niissä mainoslappusissa.

sellanen ku 205301? Mulla ainaki tollanen alennuskoodi tuli tänään,mut ei siinä kyl mitää puhuttu ilmasista postikuluista? Siel elloksen nettisivuilla näemmä oli et saa tilauksesta -25% ja ilman postikuluja mutta ei 2 tarjousta voi tietenkään yhdistää

Alkuperäinen kirjoittaja no onko se koodi:
sellanen ku 205301? Mulla ainaki tollanen alennuskoodi tuli tänään,mut ei siinä kyl mitää puhuttu ilmasista postikuluista? Siel elloksen nettisivuilla näemmä oli et saa tilauksesta -25% ja ilman postikuluja mutta ei 2 tarjousta voi tietenkään yhdistää

Mulla on eri koodi.

Voin ottaa kuvan noista lupauksista. :)

Alkuperäinen kirjoittaja no onko se koodi:

Mulla on eri koodi.

Voin ottaa kuvan noista lupauksista. :)

Sul on sitte joku eri alennus:) Voihan niitä olla erilaisia, sieltähän pystyy tilaan vaik millä nimel mihi osotteesee, oon käyttänyt joskus -50% alennusta useempakin kertaan:) Ja nyt on noi alennus laput et saa 50e alennusta yli 150e tuotteesta jne..

Okei, mun moka. Tuo antoi valita kahdesta eri kaupanpäällisestä, ja mä valitsin tietty sen, mistä tulee toimituskulut.

Nyt kun valitsin noi piirakkavuoat, niin ei ole toimituskuluja eikä minimitilaussummaa. Kiitos kaikille avuliaille! :)

Alkuperäinen kirjoittaja lukekaa se lappu:
minimitilaus 25e ja toimituskulut lisätään loppusummaan!! Ei siinä lue, et sais vielä ilman toimituskuluja!!

Mulla oli siis tämmöinen

358v43r.jpg

Minulle tuli tänään kaksi eri alennustarjousta. Toinen oli sai valita kaikista merkkituotteistakin yhdestä -50% ja toinen tarjous - 50% yhdestä tavallisesta tuotteesta, eikä toimituskuluja. Lisäksi voimassa olisi vielä entisiä aletarjouksia.

Alkuperäinen kirjoittaja eri alennuksia:
Minulle tuli tänään kaksi eri alennustarjousta. Toinen oli sai valita kaikista merkkituotteistakin yhdestä -50% ja toinen tarjous - 50% yhdestä tavallisesta tuotteesta, eikä toimituskuluja. Lisäksi voimassa olisi vielä entisiä aletarjouksia.

No niin, ei kun tilaamaan. :)

Yhteistyössä