Ellokselta ei sitten enää tarvitse tilata mitään

Ja ne mainokset on mukavia. Kuori jossa on 50 eri lippulappua. Viimeks olin tilaamassa sieltä miehen nimellä mutta jätin tilauksen kesken, no silti sieltä tulee nyt meidän kummankin nimellä mainoksia eli kahdet samanlaiset mainokset joka kerta.... huoh.

Toimittaako ne vaan Siwaan? Hienoa, meidän lähin Siwa on nimittäin naapurikaupungissa, matkaa 20 km. Posti olisi tuossa kilometrin päässä. Hyvä etten ehtinyt tilaamaan.

[QUOTE="Hups";23327647]Toimittaako ne vaan Siwaan? Hienoa, meidän lähin Siwa on nimittäin naapurikaupungissa, matkaa 20 km. Posti olisi tuossa kilometrin päässä. Hyvä etten ehtinyt tilaamaan.[/QUOTE]

Mulle tuli matkahuoltoon.

En myoskaan ole Ellos fani. Joku sai sielta haettua lainaa nimellani ja sain laskut kotiin, rahoja tietenkaan en saanut mutta maksut sain. Sinne soitettuani sanoivat etta tietavat tilanteen mutta eivat voi lopettaa laskujen lahetysta. Piti pyytaa ihan poliisilaitokselta apua etta sain laskujen tulon loppumaan. Olin tietenkin tehnyt asiasta rikosilmoituksen ja Ellos oli tietoinen asiasta. Ihan netissa voi menna toisen nimiin haakeen lainaa :( Ja tassa tama asiakaspalvelu taman vaarinkaytoksen yhteydessa oli kylla aikas poyristyttavaa. Itse kun olin taysin syyton!

Yhteistyössä