Elli-palstan uusi ilme.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uudistuksiin kyllästynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uudistuksiin kyllästynyt

Vieras
Minua alkaa vähitellen vituttamaan tuo palstan vasemmassa yläkulmassa töllöttävä pissiksen pärstä. Miten teitä muita? Se entinen mummolan tapettikuvio oli paljon parempi tausta.

Palstan uusi ilme on karsee!
Onko ellit jokin taisteluketju? No, aggressio ja tyrmäysinto on selvästi lisääntynyt. Seksikin alkaa piiskauksella parisuhteessa ja kiusaajat kyselevät ystäviä. En ihan ymmärrä miten kaksplus -kirppis sopii tähän ajatteluun? No, ehkä muistot ja tunteetkin ovat myytävänä ja kaikki kierrätyksessä.

Mikseivät ihmisneropatit uudista ihmistä,samannäköisiä lihakasoja satoja vuosia?Alkas olla korkea aika nähdä erilaisia immeisiä.Jotain uudistusta kaipaan.Oma naamakin alkaa kohtvälleen kyllästyttää.Vaikka komia onkin.

Minusta uusi ilme on tyylikkäämpi ja kauniimpi kuin vanha tylsä tapettikuosi. Tosin uudistus on jäänyt mielestäni vähän puolitiehen, lisääkin voisi stailata.

Kotona onneksi on pieni näyttö. Isolta näytöltä olen nähnyt tuon kyylän. Haluaisin olla yksin, kun kirjoitan elleihin, mutta se kyylää koko ajan. Olkoonkin nätti, niin silti kyylää.

Alkuperäinen kirjoittaja Sivhos:
Mikseivät ihmisneropatit uudista ihmistä,samannäköisiä lihakasoja satoja vuosia?Alkas olla korkea aika nähdä erilaisia immeisiä.Jotain uudistusta kaipaan.Oma naamakin alkaa kohtvälleen kyllästyttää.Vaikka komia onkin.

Pistä vähän meikkiä naamaan, niin näytää erilaiselta.

Nyt voitte kirjoitella rauhassa. Eihän hän enää näy näin pitkässä ketjussa. Saati sitten isossa kirjoitusikkunassa.

Kyllä uudistukset ovat aina paikallaan.

Siinäs näette, olen uudistusmielinen. Enkä vanhanaikainen kuten on väitetty.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Joo, televisiossakin uutistenlukija tuijottaa...

Siksipä laitankin aina vaatteet päälle kotonakin, en viitsi alastomana näyttäytyä. Jos on oikein hyvännäköinen uutistenlukija, niin pukeudun parhaisiini. Yleensä pidetään silmäpeliä...

Alkuperäinen kirjoittaja niinpäniin:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Joo, televisiossakin uutistenlukija tuijottaa...

Siksipä laitankin aina vaatteet päälle kotonakin, en viitsi alastomana näyttäytyä. Jos on oikein hyvännäköinen uutistenlukija, niin pukeudun parhaisiini. Yleensä pidetään silmäpeliä...

Minä pistän parasta päälleni, korkkaan kuohuvan ja skoolaan uutistenlukijan kanssa. Ihan selvästi iskee silmää takaisin ja lähettelee salaisia viestejä.

Miksi te ette ota Firefox-selainta ja siihen Adblockia? Nettisurffailu on miljoona kertaa miellyttävämpää näin. Ei välky yksikään mainos eikä näy edes ärsyttäviä taustakuvia jos ei halua. Minulla esimerkiksi tämä ellien tausta on tasaisen harmaa, on käytännössä aina ollut eikä ole mihinkään tästä muuttunut. Riittää kun kerran rastii ettei halua katsoa kuvaa nimeltä background.gif tjsp, en nyt siis muista mikä sen kuvan nimi oikeasti oli. Ja melkein kaikki mainokset hävisi lähes kaikilta saiteilta ihan itsestään Adblockin asentamisen jälkeen, ei tarvinut edes sitä rastia laittaa :)

Yhteistyössä