Mä taidan laittaa. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Pistäkää kaikki asiakaspalautetta netin kautta :kieh: Kyllä, mie nyt kannustan kaikkia tähän toimeen :xmas: Mieluiten sapen karvasta![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä taidan laittaa. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Pistäkää kaikki asiakaspalautetta netin kautta :kieh: Kyllä, mie nyt kannustan kaikkia tähän toimeen :xmas: Mieluiten sapen karvasta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja narsku:joo mulle tuli kanssa elokuun lasku (pieni summa 28?) ja eräpäivä oli 22.11.2007
kirjeessä mainostettiin ILMAISTA maksusopimusta, jos tarvitsee lisää maksuaikaa.
No minä tarvitsin maksuaikaa sen 7päivää ja tuli uusi lasku, jossa sitten mainittiin, että maksusopimusmaksu 5,00? veloitetaan seuraavassa laskussa :O
kusetusta suorastaan! lähetin sähköpostia elisalle ja vaadin, etteivät laita seuraavaan laskuun tuota 5,00?, sillä netissä ja saatekirjeessä mainostettiin ilmaista maksusopimusta!
argh!
vastausta ei ole kuulunut, vaikka yli viikko sitten otin sähköpostitse yhteyttä!
täytyypä tarkistaa kaikki laskut ja maksetut maksut, etteivät vaan peri liikaa..
mielestäni olen joka ikinen kuukausi puhelinlaskun maksanut (maksan sen aina lapsilisistä).
On siis kumma, että mukamas veloittamattomia laskuja lähettelevät..