elisasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mammma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mammma

Vieras
muita joita kyrsii se niiden uusi laskutusjärjestelmä?tai siis eihän siin' muuten mitään,mutta mulle pukkaa 2 xKK 250e laskuja???!!!!millä helvetillä noi muka pitäisi pystyä maksamaan`?

siis täh?? onko noi jotain niitten vahinko laskuja vai mitä+?? et sää varmaan ton vertaa oo puhunutkaan vai...eihän niitä sitten voi periäkkään???
meille tuli kyl miehelle just laksu mut kun en koskaan avaa sen posteja niin enpä vielä tiiä osuuko tollanen jättipotti meillekkin...

Siis noi on siks niin isoja kun niissä on kuulemman jotakin laskuttamattomia (kesän ajalta ei olleet laskuttaneet oikein) mukana ja sitten kuluvaa laskua tietty ja nyt niit tulee 3 viikon välein koska kirivät kiinni omia mokiaan..!!

Soitat vaan aspaan ja sanot, että et ole maksamassa kahta laskua kk:ssa. Pitäisi kai niiden laskut tulla nyt 3vko välein, koska jossain vaiheessa niillä oli laskutuksessa ongelmia. Perseestä koko Elisa. Vaihdoin laajakaistan juuri Soneraan ja on paljon parempi (ei töki, eikä hidastele )ja ärsyttää kun pitikin pitää sitä Elisaa jopa 11kk (ihan sen takia kun oli hyvä tarjous ).

Joo meillä ne lykkäs kanavapaketin ja netin samaan laskuun... Joo-o, onhan ne molemmat mun nimellä, mutta kun ukkonen maksaa toisen, nyt onkin sitten sumpliminen niitten maksujen kanssa... Ja meillä tulee joka toinen kuukaus lasku...

meille tuli kolmeviikkoa sitten ekat noin 200eeroa..soitin ja selvitin.todellisuudessa ei sitten ollutkaan mitään rästejä.
tällä viikolla tuli yli sadan euron potti..siinä lukee et tasaavat ..tänään tuli vielä 4.88 euroa tasattavaa laskulla..ihan kipeetä touhua!

joo puhun itse siis puhelinlaskuista.eilen koitin soittaa asiakaspalveluun noin tunnin ajan eipä kukaan vastaa.ja peruisin heti koko liittymän vaan kun menin joskus sen saakelin kytkyn ottamaan niin vielä puoli vuotta olisi siedettävä...

Alkuperäinen kirjoittaja Mammma:
Siis noi on siks niin isoja kun niissä on kuulemman jotakin laskuttamattomia (kesän ajalta ei olleet laskuttaneet oikein) mukana ja sitten kuluvaa laskua tietty ja nyt niit tulee 3 viikon välein koska kirivät kiinni omia mokiaan..!!

no just...mitenkä itekkkään oot selvillä että onko ne oikeesti jääny laskuttamaatta aiemmin vai keksiikö ne ne jostain!!
ei auta kuin soitella sinne ja kysyä maksuaikaa lisää...

Alkuperäinen kirjoittaja vinci:
Alkuperäinen kirjoittaja Mammma:

no just...mitenkä itekkkään oot selvillä että onko ne oikeesti jääny laskuttamaatta aiemmin vai keksiikö ne ne jostain!!
ei auta kuin soitella sinne ja kysyä maksuaikaa lisää...

sanopa muuta.eilen koitin laskea ja lukea niitä laskuja mutta ei perkele ei voi muistaa/tietää..

nehän ei oo laskuttanu moneen kuukauteen ja nyt laskuttaa niitä 3:n viikon välein. mullekin tuli just taas lasku.. kannattaa ny lukee ne laskut tarkasti,mulla esim. tuli eilisessä laskussa kahden kuun maksut. voit soittaa sinne ja tehdä maksusuunnitelman. ja elisan syyhän tuo on,niin voit vaatia että puhelin pysyy silti auki.

Mun mieheltä yritettiin karhuta myös kesän aikaisia puheluita. Ei niissä ollut mitään perää. Sitten tuli yksi huomautuslasku, vaikka varsinaisen laskun eräpäivä ei ollut edes umpeutunut!

mulla laskutettiin nyt elokuun lasku,seuraava on syyskuu jne. eli tää laskutuskausi mikä on parhaillaan laskutetaan vasta joulun jälkeen,luulisin. eli nyt maksetaan rästejä. tarkastappa nyt ja lähetä elisaan sähköpostia. ettet maksa liikaa! vai voiko sulle oikeesti tulla kuukaudessa 250 euron lasku? koska niissä laskuissa ei oo mukana tätä laskutuskautta.

oli eilen juttua elisasta että uudet laskut menny perintää huomautuskulujen kanssa ennen eräpäivää!pakko kuulema maksaa sano virkailija ja vielä että tällästä se elämä on !

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vaihdoin laajakaistan juuri Soneraan ja on paljon parempi (ei töki, eikä hidastele )).

Miksiköhän soneran sähköposti ei sitten toimi, jos se on niin hyvä?
Miksi soneralle saa jonottaa puhelimessa vähintään kolme varttia ja kun netissä antaa palautetta, niin nopein vastaus tulee kolmen viikon päästä? Ja kun siinä sähköpostissa (nettipalautteen tiimoilta) sovitaan joku asia laskutuksesta, tulee maksumuistutus parinviikon päästä, vaikka korjattu lasku tuli eilisin?
Ei toimi sonerakaan!!!!

ihan tyytyväinen olen.Oikein ne minulle tulee.Hieman jäljessä.Joulukuussa ovat ajantasalla.Kyllä elisa lähettänyt kotiin laskun mukana vihkosen jossa selitetty asian laita.Onko se niin vaikeata lukea? Sitten ihmetellään mitä perkelen laskuja.Heillä oli toukok.järjestelmän uudistus se sotki hiukan kuvioita.

Mä olin just alottamassa vastaavaa ketjua kun elisan laskun äsken avasin...
Mulla lasku ois 140 euroo, ei mitään perusteluja miksi lasku noin suuri... voi v... :headwall: oon koittanu sinne soittaa ni arvioitu jonotus aika 30min!!!

Ottakaas kuluttaja-asiamieheen yhteyttä! Juuri luin kun jotain kuluttaja-asiamiestä haastateltiin että Elisa sekoilujen takia on paljon otettu yhteyttä.
Niitä laskuja ei kuulemma tarvitse maksaa ennen kuin saanut halutessaan erittelyn laskuista Elisalta.

elisan asiakas: sun on varmaan turha tulla tähän ketjuun,tää oli urputtamiseen varattu :D oo vaan hiljaa tyytyväinen hyvä jos jollekin toimii;)

soitin jonotin ja sain kuulla että ensinnäkin:puolet noista laskujen summista putosi juuri pois,eräpäivät oli virheelliset ja sellaista kivaa..mutta makselenpa nyt tuon mikä jäljelle jäi ja jään innolla odottelemaan seuraavaa laskua:D

Yhteistyössä