elisalla valopäitä töissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kertokaa tää juttu mullekkin ku en tajunnu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kertokaa tää juttu mullekkin ku en tajunnu

Vieras
onko tässä nyt joku juttu mitä en tajunnut...? Meillä kaatu netti eilen kokonaan ja soitettiin elisaan.. Tunnin jonottamisen jälkeen siellä asiakastuessa se mies sano että seuraavan kerran jos käy näin, että laajakaista ei toimi niin voit tehdä myös netissä elisan sivuilta tuon häiriöilmoituksen jonottamatta. Siis miten? kun se netti ei todellakaan toimi.

Nää on sarjassamme näitä ihme vastauksia.
Mä ilmotin autokauppiaalle kun käytii just ostetun auton asiois siellä, et pakki ei mee nätisti päälle millään, niin vastaus mulle oli, et kun auto on liikkeessä, se menee helpommin...
Siis jos mä olen parkissa ja esim puska eessä, niin miten se auto on liikkeessä kun sen pakin päälle laitan?
Jos se tarkotti et sit kun se netti taas toimii, tiedä häntä.

Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Mä ilmotin autokauppiaalle kun käytii just ostetun auton asiois siellä, et pakki ei mee nätisti päälle millään, niin vastaus mulle oli, et kun auto on liikkeessä, se menee helpommin...
Siis jos mä olen parkissa ja esim puska eessä, niin miten se auto on liikkeessä kun sen pakin päälle laitan?

:D Pitäskö se pakki survoa päälle samalla kun auto on menossa eteenpäin? :laugh: Siitähän se vaihdelaatikko vasta tykkääkin.. tai ehkä sun pitäs eka työntää se takaperin liikkeelle... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:
Alkuperäinen kirjoittaja mii:

:D Pitäskö se pakki survoa päälle samalla kun auto on menossa eteenpäin? :laugh: Siitähän se vaihdelaatikko vasta tykkääkin.. tai ehkä sun pitäs eka työntää se takaperin liikkeelle... :whistle:

Juu, kyl ihmettelin samaa, tuuppaanko ihan auton ruudusta ulos ensin vai miten herra autokauppias haluaa mun toimivan:)
Mies oli niin hölmistyn vastauksesta et ei tajunnu ees sanoo mitää, samoin minä.

Isolla osalla porukkaa on jo kotnetti ja jonku muu esim. mokkula tai kännykkä. Kuuluu ihan vakkari vastauksiin noilla firmoilla. Mä olen ollu vastaamassa vastaavilla linjoilla ja voi jeesus mitä ihmiset soittaa! Oikeesti sellaset jutut kun että pidetään paperia vasten ruutua että tejksti siirtyy koneelle on ihan tosia! Esim. huolestunut juppirouva tuli tiedustelemaan tarkkoja tietoja sähköpostistaan että miten saa ilmoituksen jos meiliä tullut yms yms. Lopulta selvis että ei ole edes sähköpostia avannutkaan, oletti vaan että sellainen joka ihmisellä on. Tarviiko välttämättä näyttöä jos aikoo netissä olla, ilmotetaan että netti ei toimi vaikka kaikki on asennettu itse ihan oikein, ei viitsi asennuksesta maksaa. Lähetetään pari kallista teknikkoa paikalle niin modeemi on pahvilaatikossa eteiseisessä kun ei ajateltu että sitä tarvii,,näitä on niiin paljon!

Meillä kävi juuri samoin, kun kaatui elisan netti. Jannu elisan aspa päässä sanoi, että tarkista nettisivuilta toimiiko teillä tämä,tämä ja tämä. Joo tarkistaisinhan minä, jos se netti TOIMISI! :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
" mun auto ei lähde käyntiin"

korjaamo : " no aja se tänne niin katotaan" :laugh:

meillä kävi varkaita autossa ja olivat napsauttaneet akun piuhat poikki, no, eihän se auto käynnisty. Ikkunat rikottu, sato vettä jne, jne,
mies soitti poliisiasemalle asiasta, vastaus: aja tänne, ei me sinne tulla...
Oli sitte auto hinautettava poliisilaitokselle.

hassultahan tuo voi kuulostaa, mutta kyllähän ihminen tosiasiassa pääsee nettiin melkein missä vain. Töissä, kaverilla, kirjastossa yms. Ihan sinua ajatellen ehkä sanoi, että et joutuisi jonottamaan puhelimitse :)

Yhteistyössä