"Elinkeinoministeri Mika Lintilän (kesk.) mukaan elintaso tulee laskemaan vuosia, sillä kustannukset nousevat niin asumisessa kuin liikenteessäkin."

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Loppuu turhuudenmarkkinat ja jo oli aikakin. On eletty kuin pellossa välittämättä mistään mitään kunhan vain on ollut kivaa ja olen viihtynyt.
Vielä joku aika sitten puhuttiin paluusta "normaaliin" eli aikaan ennen koronaa mutta se juna meni jo eikä tule takaisin.
 
Loppuu turhuudenmarkkinat ja jo oli aikakin. On eletty kuin pellossa välittämättä mistään mitään kunhan vain on ollut kivaa ja olen viihtynyt.
Vielä joku aika sitten puhuttiin paluusta "normaaliin" eli aikaan ennen koronaa mutta se juna meni jo eikä tule takaisin.
Ongelma on siinä että kaikilla ei ole mistä enää pihistää. Isotuloiset voi kuluttaa turhuuksia siinä missä ennenkin.
 

Yhteistyössä