Eliittikumppani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Irski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28508404]Ei nettitreffipalvelut ole nykyään mikään mistä joutuu etsimään kumppania. Se on oikeasti erittäin kätevä ja suosittu tapa etsiä kumppania. Ruotsissa tehdyn tutkimuksen mukaan jopa nykyään kaikista yleisin paikka löytää kumppani.[/QUOTE]

No en minä kyllä näistä jutuista mitään ymmärräkään.

No en minä kyllä näistä jutuista mitään ymmärräkään.

Nettideittaminen on oikeasti erittäin kätevää, jos hieman mietit asiaa. Ei tarvitse lähteä kotoa minnekään eli se vie vähän aikaa ja energiaa. Profiilissa pystyt suoraan kertomaan itsestäsi ja kriteerit mitkä kumppanin tarvitsee täyttää. Ei tarvitse tutustua ihmisiin jossain baarissa ulkonäön perusteella ja huomata parien treffien jälkeen, että ei hän täytäkään kriteerejäsi. Ihmiset eivät myöskään ole kännissä kuten baarissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28508155:
Kai tuossa ajatuksena on, ettei sähköpostiin satelisi meilejä kaikenlaisilta peräkammarinpojilta, lähiöpubien reiskoilta yms, jos tarkoituksena on etsiä kutakuinkin samaa koulutus- ja tulotasoa edustavaa puolisoa tositarkoituksella.

Koulutusta on ja perämetsiäkin riittää jote tulojakin on. Mikä ongelma siis ?

Just nauroin miehelle yksi kerta kun kaupungilla mun edellä käveli kaksi siiderivalasta muistuttavaa naarasta, ja he puhui keskenään tästä eliittikumppani treffi sivustosta ja kuinka sieltä hakevat seuraa.

Että joo, varmasti on jotenkin parempitasoinen treffisivusto.. phah. Ihan perus markot ja liisat sielläkin pyörii...

Just nauroin miehelle yksi kerta kun kaupungilla mun edellä käveli kaksi siiderivalasta muistuttavaa naarasta, ja he puhui keskenään tästä eliittikumppani treffi sivustosta ja kuinka sieltä hakevat seuraa.

Että joo, varmasti on jotenkin parempitasoinen treffisivusto.. phah. Ihan perus markot ja liisat sielläkin pyörii...
Minäkin olen miettinyt, miten siellä tämä "eliittiys" varmistetaan. Ei varmasti mitenkään. Mutta tietääkseni rekisteröityminen sinne on ilmaista, mutta ilmoitusten laittaminen (ja ehkä niihin vastaaminenkin??) on maksullista. Eli ihan trollauksen vuoksi ei ehkä sinne viitsitä ilmoituksia laittaa.

Tulee just mieleen, että nää tyypit pitää itteensä jotenkin ihan eliittityyppeinä. :D Kuulostaa sika itserakkaalta.
Tuo eliitti -sana on kieltämättä tuossa yhteydessä vähän hassu. Jos siis ajatellaan, että "Eliitti tarkoittaa valiojoukkoa, parhaimmistoa, hienostoa tai ylintä valtaa käyttävää joukkoa". Suomessa tuo porukka on aika pieni ja siitäkin vain pieni osa lienee potentiaalisia treffipalstojen käyttäjiä. Luulisin, että tuonne Eliittikumppaneihin on tarkoitus hakea akateemisesti koulutettuja hyvätuloisia ihmisiä, joiden harrastuksiin ja mielenkiinnon kohteisiin kuuluu mm golf, purjehdus, matkustelu, kulttuuri jne. Eli porukkaa, jollainen lähes kuka tahansa meistä voisi olla, jos haluaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28509565:
Minäkin olen miettinyt, miten siellä tämä "eliittiys" varmistetaan. Ei varmasti mitenkään. Mutta tietääkseni rekisteröityminen sinne on ilmaista, mutta ilmoitusten laittaminen (ja ehkä niihin vastaaminenkin??) on maksullista. Eli ihan trollauksen vuoksi ei ehkä sinne viitsitä ilmoituksia laittaa.

En tiedä varmistetaanko mitenkään, mutta olen ymmärtänyt että ihmiset eivät itse selaile sopivia kumppaneita vaan sivuston ylläpitäjät "parittavat" kaksi ihmistä yhteen sen perusteella minkälaista ihmistä haluavat tapailla skä persoonallisuustestin perusteella. Eli voit toki ilmoittaa rehellisesti olevasi pirjo-perushoitaja, mutta saat odotella vastausta varmaan maailman tappiin. Tai jos valehtelet olevasi lääkäri, jäät varmaan kiinni ennemmin tai myöhemmin, kun et vastaakaan markku-kirurgin naisihannetta.

[QUOTE="vieras";28509714]En tiedä varmistetaanko mitenkään, mutta olen ymmärtänyt että ihmiset eivät itse selaile sopivia kumppaneita vaan sivuston ylläpitäjät "parittavat" kaksi ihmistä yhteen sen perusteella minkälaista ihmistä haluavat tapailla skä persoonallisuustestin perusteella. Eli voit toki ilmoittaa rehellisesti olevasi pirjo-perushoitaja, mutta saat odotella vastausta varmaan maailman tappiin. Tai jos valehtelet olevasi lääkäri, jäät varmaan kiinni ennemmin tai myöhemmin, kun et vastaakaan markku-kirurgin naisihannetta.[/QUOTE]
Oukei. Tuon tyyppisiähän on varsin paljon USAssa ja se "parittaminen" varmaan maksaa jotakin eli ei ihan ilmaiseksi tuo homma toimi. Mutta toisaalta se voi kyllä olla hintansa väärtti, jos joku kaivaa lukuisista ilmoituksista ne, jotka parhaiten vastaisivat toiveita.

Alkuperäinen kirjoittaja vieraslääkäri;28508361:
Kokemuksen mukaan aika monet lääkärit pariutuuu jo pitkinä opiskeluaikoina. Tietty voi olla ikisinkkuja/muuten vaan osatta jääneitä/toisella kierroksella olevia.

Lääkäriopiskelijoilla on se etu, että miehiä ja naisia on aika fifty-fifty. AIka paljon tulee lääkäripariskuntia. Lääkärit on muutenkin vähän outoo jengiä (pääosin), joten muiden tiedekuntien opiskelijoiden kanssa tulee yllättävän vähän pariintumista. Muutenkin noi lääkisläiset on omissa oloissaan ainakin täällä Helsingissä.

Tunnen todella monta lääkäriä ja lääkäriksi opiskelevaa. Jotenkin tuntuu, että siinä porukassa semmoinen negatiivinen outous on yleisempää kuin muissa. Mutta tietysti sielläkin on hyviä tyyppejä.

Yhdysvalloissa on hieno keino erotella jyvät akanoista, ne erisävyiset luottokortit.

Treffeillä kun vetäisee lompsasta sen mustan amexin, niin on takuuvarma saanti, eikä avioliiton auvoiseen satamaankaan lipumisessa taida ongelmaa tulla, jos sitä pidempiaikaista kumppania haluaa.

Harmi ettei suomessa vielä ole vastaavaa järjestelmää, jollain stockmannin kantiskortilla ei pitkälle pötkitä.

[QUOTE="vieras";28510226]Yhdysvalloissa on hieno keino erotella jyvät akanoista, ne erisävyiset luottokortit.

Treffeillä kun vetäisee lompsasta sen mustan amexin, niin on takuuvarma saanti, eikä avioliiton auvoiseen satamaankaan lipumisessa taida ongelmaa tulla, jos sitä pidempiaikaista kumppania haluaa.

Harmi ettei suomessa vielä ole vastaavaa järjestelmää, jollain stockmannin kantiskortilla ei pitkälle pötkitä.[/QUOTE]
:D :D :D

[QUOTE="Kiinnostunut";28510180]Siis jos tonne rekkaa ja tekee sen superpitkän persoonallisuustestin tms. niin saako siitä niitä tuloksia yhtään ilmaiseksi?[/QUOTE]

Eipä taida saada, rekkaaminen on toki ilmasta.

Nimi on huvittava mutta konsepti ihan ymmärrettävä. En kyllä ymmärrä miten toi voi jotain häiritä tai huvittaa, täytyy olla helvetin huono itsetunto tai jotain.

Täh? :D

Siis minä en vaan voi sille mitään, että minua alkaa naurattaa ne mainokset. Ymmärrän konseptin oikein hyvin ja varmasti sille on jonkunlainen tilaus täälläkin, mutta silti. Se vaan jostain syystä huvittaa, nimi Eliitti ja mainoksen Markku.

Olen onnellisesti naimisissa ja törmäsin aviomieheeni ensimmäisen kerran - tattadaa - netissä. Melkein voisi vetää johtopäätöksen että jos ei ymmärrä Eliittikumppaneiden tietynlaista huvittavuutta niin on huono itsetunto. Ihan sama asia :D

Ja minullekin tulee mieleen, että millainen on ihminen luonteeltaan joka haluaa eliittikumppanin? Ja joo joo, ymmärrän kyllä, mutta minkäs sitä aina mielikuville voi? Hahah.

Kallis paikka, ja siksi suurin osa jäsenistä pitää vaan ilmaisprofiilia, eivätkä pysty vastaamaan edes viesteihin. Myös hyvin rajattu palvelu, jossa oma toimiminen on rajattu minimiin. Profilointikuvaus voi mennä metsään, jonka perusteella ainakin jotkut voivat tehdä valintoja. Profiloinnin perusteella myös lähetellään kumppaniehdotuksia, itse ei voi katsella tai haeskella ketään...

Eiks oo aika törkeetä, että tällaisia treffipalstoja on :D sinne ei vissiin tavalliset tallaajat pääse ollenkaan :D

Mitä törkeää siinä on? Jos se ei itseä nimensä takia tai muuten miellytä, niin sitten ei kannata liittyä. Tavallinen tallaaja on aika epämääräinen termi. Eliittikumppani itse ei rajaa mitenkään erityisen tarkasti sitä, kuka voi liittyä jäseneksi. Sivustolla todetaan, että kaikki täysi-ikäiset, vakavaa parisuhdetta etsivät sinkut ovat tervetulleita. Lähinnä sieltä ilmeisesti pyritään karsimaan seksin ja yhden illan juttujen hakijat sekä parisuhteessa olevat pois. Tuo nimi ehkä sitten karsii muitakin. Mene ja tiedä. Joka tapauksessa tässä on asiasta enemmän kiinnostuneille linkki, jonka takaa löytyy hieman lisää Eliittikumppani kokemuksia.

Hyvä deittisivusto - https://be2.fi Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.

Viimeksi muokattu:
Käväisin siellä joskus pari vuotta sitten, samat ressukat siellä oli kuin muillakin saiteilla, ei siis mitään eliittiä, vaikka saitin nimi antaakin muuta ymmärtää
Niin pyörii. Netissähän kuka tahansa voi leikkiä olevansa mitä tahansa.

Jos tossa eliitillä varakkuutta tarkoitetaan niin sit rekisteröityminen onnistuu vain sadantonnin pankkivakuutta vastaan ja jos pari löytyy niin molemmille lähtee kymppitonnin lasku. Sit persaukiset pysyy loitolla.

Toisaalta mä tunnen monta varakasta kusipäätä joista ei kumppaniksi ole. Tietty varakasta kusipäätä on helpompi kestää kuin köyhää kusipäätä tai on ainakin kauniimmat kulissit.

Tunnen myös monta pienituloista ja vähävaraista joilla on todella suuri sydän ja lämmin käsi. Ovat parasta mahdollista puolisoainesta kenelle tahansa. Varakkaanhan ei tartte piitata puolison varattomuudesta eikä suurisydäminen nai rahaa.

Netti on aiha täynnä huijareita ja onnenonkijoita, sille ei voi mitään.
Toisaalta netissä on myös kaikki ihan tavalliset Reiskat ja Mirkut joilla on ihan yhtä suuri tai jopa suurempi todennäköisyys löytää toisensa netissä kuin baarissa.
Eikä sen ny oikeastaan ole väliksi missä ja miten sielunkumppaninsa kohtaa.

Yhteistyössä