Eliittikumppani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Irski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Irski

Aktiivinen jäsen
23.01.2012
1 618
1
36
Eiks oo aika törkeetä, että tällaisia treffipalstoja on :D sinne ei vissiin tavalliset tallaajat pääse ollenkaan :D niinku joku lääkäri ei vois yhtä hyvin olla tuleva vaimonhakkaaja piilojuoppo, ku joku roskakuskikin :D

Mieheni tuntee nuoruudestaan tv-mainoksen "olen Markku, kirurgi"-tyypin (en muista oliko nimi juuri tuo) ja hän ei ole Markku, eikä myöskään kirurgi:D Kuka vaan voi varmaan pistää tietonsa tuolle deittipalstalle ja olla kuka haluaa. Siellä on varmaan pilvin pimein huippuammateissa olevia miljonäärejä. Niitä löytyy kyllä myös tavistenkin deittipalveluista, kuten suomi24:ltä, että ei kun lääketetieteen tohtoreita ja huippujuristeja bongaamaan...

niinpä, joo tuskin ne oikeasti on hotellinjohtajia ja lääkäriä siinä mainoksessa :D jotenki vaan huvittaa... jos mä yrittäisin täyttää lomaketta, ja laittaisin ammatin kohtaan "lähihoitaja", niin seuraavaks sivusto ohjais mut ammattikorkean sivuille hankkimaan sivistyneemmän ammatin :O

Kai tuossa ajatuksena on, ettei sähköpostiin satelisi meilejä kaikenlaisilta peräkammarinpojilta, lähiöpubien reiskoilta yms, jos tarkoituksena on etsiä kutakuinkin samaa koulutus- ja tulotasoa edustavaa puolisoa tositarkoituksella.

Mitkä tuolla on kriteerit, että sinne saa kirjautua? Vai onko siellä jotain kriteerejä. Menin niiden sivuille, mutta ei kiinnostanut ainakaan vielä antaa mitään tietoja itsestä.

Mä en oo kauheen korkeesti koulutettu eikä mun miehenikään tarvi olla. Mutta musta tuntuu että noissa korkeesti koulutetuissa olis enemmän miehiä mun makuun.

Kyllä mun mielestä on pikkuisen outoa, jos eliittimies tai -nainen joutuu etsimään kumppania jostain nettitreffipalvelusta?

Luulisi, että on jonoa ovella muutenkin.

No onhan se vähän hassua, mutta toisaalta koulutetuilla ja fiksuilla on se rimakin vähän korkeemmalla. Ja sitten ehkä etsitään semmosta persoonaa joita ei ole 13 tusinassa. En miellä itseni olevan mitenkään eliittiä, mutta kumminkin korkeakoulututkinto ja ihan hyvännäköinen nainen olen, silti aikoinaan oli vaikeuksia löytää kumppania. No hyvää kannatti odottaa, tosin ihan baarista löysin...

Kyllä mun mielestä on pikkuisen outoa, jos eliittimies tai -nainen joutuu etsimään kumppania jostain nettitreffipalvelusta?

Itse asia tuo on väärä luulo. Tästä on maailmalla tehty ihan tutkimuksiakin, että juuri näillä "eliiteillä" ei oikein ole aikaa alkaa etsimään treffiseuraa muualta ja sen vuoksi tällaisten treffipalveluiden suosio on noussut varsinkin maailmalla korkeaksi.

niin joo, siis siinä mielessähän tuo on kätevää, kun oikeasti lääkärit ym tekee varmaan pitkää päivää, ni ei jaksa sitte paljo baareja kiertää ja kumppania etsiskellä siihen päälle..
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28508214:
Itse asia tuo on väärä luulo. Tästä on maailmalla tehty ihan tutkimuksiakin, että juuri näillä "eliiteillä" ei oikein ole aikaa alkaa etsimään treffiseuraa muualta ja sen vuoksi tällaisten treffipalveluiden suosio on noussut varsinkin maailmalla korkeaksi.

niin joo, siis siinä mielessähän tuo on kätevää, kun oikeasti lääkärit ym tekee varmaan pitkää päivää, ni ei jaksa sitte paljo baareja kiertää ja kumppania etsiskellä siihen päälle..
Jep. Tänä päivänä monet myös edellyttävät kumppaniltaan, ettei tämä ole uran luomisen esteenä. Ts pidetään hyvänä asiana, jos kumppani itsekin luo uraa ja sen vaatimukset ovat hänelle omasta kokemuksesta tuttuja. Näin ei tule niitä "kun sinä et ole koskaan kotona, taasko sun on jäätävä ylitöihin" -riitoja - ainakaan niin paljon - kun toinen tietää, miten homma menee.

Alkuperäinen kirjoittaja niin eliittiä;28508085:
Mieheni tuntee nuoruudestaan tv-mainoksen "olen Markku, kirurgi"-tyypin (en muista oliko nimi juuri tuo) ja hän ei ole Markku, eikä myöskään kirurgi:D Kuka vaan voi varmaan pistää tietonsa tuolle deittipalstalle ja olla kuka haluaa. Siellä on varmaan pilvin pimein huippuammateissa olevia miljonäärejä. Niitä löytyy kyllä myös tavistenkin deittipalveluista, kuten suomi24:ltä, että ei kun lääketetieteen tohtoreita ja huippujuristeja bongaamaan...

Ja he kaikki ovat ostaneet asunnin Helsingin uudesta kalliista talosta :) Mä olen jo varannut itselleni sieltä yhden vessan.

Mä en ymmärrä miksi nimi kaivelee niin monia.. Ehkä sieltä vaan oikeesti halutaan tehdä "siistimpi" paikka eikä kaikkien teinien trollailupaikka. Eihän ne ole missään vaiheessa ilmottanut mitään kriteereitä.

Ja hoh hoijaa.. Eikö kukaan ole ennen kuullut, että mainoksissa käytetään näyttelijöitä.

Onkohan siellä ne samat reiskat ja reimat kumminkin kuin suomi24ssakin kun sinne liittyi niin hurja määrä ihmisiä (joskus radiossa haastateltiin jotain ylläpitäjää tmv ja sanoikohan se että tyylii tuhat ihmistä päivässä liittyi tmv ellen ihan väärin muista) ei vissiin kuitenkaan ole mitään isompia kriteereitä sille liittymiselle? Voin olla ihan metsässäkin, en ole itse kokeillut liittyä tai mitään :D

Oletan, että tuolla nimellä haetaan vain profiloitumista tietyn tyyppisiin ihmisiin. Voi olla huomattavan vaikea löytää sopivaa kumppania, jos ei ole aikaa tai halua ravintoloissa käymiseen ja sieltäkään ei sitä kovin suurella todennäköisyydellä löydy. Jos haluan lääkärin, niin haluan lääkärin. Mistä muualta sellaisen voisi löytää?

[QUOTE="Kaiku";28508301]Mä en ymmärrä miksi nimi kaivelee niin monia.. Ehkä sieltä vaan oikeesti halutaan tehdä "siistimpi" paikka eikä kaikkien teinien trollailupaikka. Eihän ne ole missään vaiheessa ilmottanut mitään kriteereitä.

Ja hoh hoijaa.. Eikö kukaan ole ennen kuullut, että mainoksissa käytetään näyttelijöitä.[/QUOTE]
Juuri näin. Ja ehkä tuolla Eliittikumppaneissa oletetaan, että porukka lukee vähän tarkemmin ne ilmoitukset eivätkä kokeile onneaan, vaikka eivät vastaakaan millään tavalla ilmoituksessa esitettyjä toivomuksia. Jos on näihin tavallisiin deittipaikkoihin erehtynyt laittamaan ilmoituksen, niin sieltähän pukkaa sitten meilejä kaikilta eronneilta, karanneilta, varatuilta ja onnenonkijoilta ihan riippumatta siitä, millaisia toiveita olet ilmoitukseesi laittanut.

Kokemuksen mukaan aika monet lääkärit pariutuuu jo pitkinä opiskeluaikoina. Tietty voi olla ikisinkkuja/muuten vaan osatta jääneitä/toisella kierroksella olevia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieraslääkäri;28508361:
Kokemuksen mukaan aika monet lääkärit pariutuuu jo pitkinä opiskeluaikoina. Tietty voi olla ikisinkkuja/muuten vaan osatta jääneitä/toisella kierroksella olevia.
Totta. Mä just hiljattain ehdotin tuota Eliittikumppania yhdelle tutulle eronneelle lääkärille, jolla ikääkin jo sen verran, ettei viihdy Helsingin yöelämässä yksin.

Ei nettitreffipalvelut ole nykyään mikään mistä joutuu etsimään kumppania. Se on oikeasti erittäin kätevä ja suosittu tapa etsiä kumppania. Ruotsissa tehdyn tutkimuksen mukaan jopa nykyään kaikista yleisin paikka löytää kumppani.

Yhteistyössä