Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei ole törkeää, mutta nimi on aika huvittava.
Kyllä mun mielestä on pikkuisen outoa, jos eliittimies tai -nainen joutuu etsimään kumppania jostain nettitreffipalvelusta?
Luulisi, että on jonoa ovella muutenkin.
Itse asia tuo on väärä luulo. Tästä on maailmalla tehty ihan tutkimuksiakin, että juuri näillä "eliiteillä" ei oikein ole aikaa alkaa etsimään treffiseuraa muualta ja sen vuoksi tällaisten treffipalveluiden suosio on noussut varsinkin maailmalla korkeaksi.Kyllä mun mielestä on pikkuisen outoa, jos eliittimies tai -nainen joutuu etsimään kumppania jostain nettitreffipalvelusta?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28508214:Itse asia tuo on väärä luulo. Tästä on maailmalla tehty ihan tutkimuksiakin, että juuri näillä "eliiteillä" ei oikein ole aikaa alkaa etsimään treffiseuraa muualta ja sen vuoksi tällaisten treffipalveluiden suosio on noussut varsinkin maailmalla korkeaksi.
Jep. Tänä päivänä monet myös edellyttävät kumppaniltaan, ettei tämä ole uran luomisen esteenä. Ts pidetään hyvänä asiana, jos kumppani itsekin luo uraa ja sen vaatimukset ovat hänelle omasta kokemuksesta tuttuja. Näin ei tule niitä "kun sinä et ole koskaan kotona, taasko sun on jäätävä ylitöihin" -riitoja - ainakaan niin paljon - kun toinen tietää, miten homma menee.niin joo, siis siinä mielessähän tuo on kätevää, kun oikeasti lääkärit ym tekee varmaan pitkää päivää, ni ei jaksa sitte paljo baareja kiertää ja kumppania etsiskellä siihen päälle..
Mitkä tuolla on kriteerit, että sinne saa kirjautua?
Alkuperäinen kirjoittaja niin eliittiä;28508085:Mieheni tuntee nuoruudestaan tv-mainoksen "olen Markku, kirurgi"-tyypin (en muista oliko nimi juuri tuo) ja hän ei ole Markku, eikä myöskään kirurgiKuka vaan voi varmaan pistää tietonsa tuolle deittipalstalle ja olla kuka haluaa. Siellä on varmaan pilvin pimein huippuammateissa olevia miljonäärejä. Niitä löytyy kyllä myös tavistenkin deittipalveluista, kuten suomi24:ltä, että ei kun lääketetieteen tohtoreita ja huippujuristeja bongaamaan...
Ja mulle on varattuna se sun naapuriasunnon vessa.Ja he kaikki ovat ostaneet asunnin Helsingin uudesta kalliista talostaMä olen jo varannut itselleni sieltä yhden vessan.
niin joo, siis siinä mielessähän tuo on kätevää, kun oikeasti lääkärit ym tekee varmaan pitkää päivää, ni ei jaksa sitte paljo baareja kiertää ja kumppania etsiskellä siihen päälle..
Totta. Mä just hiljattain ehdotin tuota Eliittikumppania yhdelle tutulle eronneelle lääkärille, jolla ikääkin jo sen verran, ettei viihdy Helsingin yöelämässä yksin.Alkuperäinen kirjoittaja vieraslääkäri;28508361:Kokemuksen mukaan aika monet lääkärit pariutuuu jo pitkinä opiskeluaikoina. Tietty voi olla ikisinkkuja/muuten vaan osatta jääneitä/toisella kierroksella olevia.
Kyllä mun mielestä on pikkuisen outoa, jos eliittimies tai -nainen joutuu etsimään kumppania jostain nettitreffipalvelusta?