B
bymamma
Vieras
Mistä ihmeestä minä saan tilattua noiden pikkuhousujen lisäksi rintsikat? Ei vain löydy sieltä nettisivuilta kohtaa, mistä tuon sais tehtyä... Viisaammat, pliiiiz! 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:en muista mut en ikuna piru tilaa sieltä mitään..luvattua toimistusta ei tule ja jos tulee niin tulee vääränlaisena,vääränkokoisena ja 3kk liian myöhään. Tahi sitten 3sti peräkkäin rikkinäiset rintsikat.
alluperäseen..rekkauduin nettisivuille ja tämmöseen törmäsin:
Usein esitettyjä kysymyksiä
Haluaisin alushousuihin sopivat rintaliivit?
Se on valitettavasti tietoteknisesti mahdotonta. Tarjouksemme perustuu kolmen tuotteen pakettiin - ja vain ostamalla isoja määriä voimme tarjota tuotteet sinulle edullisella hinnalla.
Alkuperäinen kirjoittaja riikka-78:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:en muista mut en ikuna piru tilaa sieltä mitään..luvattua toimistusta ei tule ja jos tulee niin tulee vääränlaisena,vääränkokoisena ja 3kk liian myöhään. Tahi sitten 3sti peräkkäin rikkinäiset rintsikat.
alluperäseen..rekkauduin nettisivuille ja tämmöseen törmäsin:
Usein esitettyjä kysymyksiä
Haluaisin alushousuihin sopivat rintaliivit?
Se on valitettavasti tietoteknisesti mahdotonta. Tarjouksemme perustuu kolmen tuotteen pakettiin - ja vain ostamalla isoja määriä voimme tarjota tuotteet sinulle edullisella hinnalla.
Höh... Kyllä mulla on aina toimitukset tullu ja oikeaan aikaan ja ehjinä. Ja aina ne tilatut rintsikat sopii yksien (ja viimeksi kaksien) sen samaisen paketin alushousujen kanssa. Ei tietenkään oo mahollista että olis kolmet rintsikoihin sopivat alkkarit paketissa.
Alkuperäinen kirjoittaja bymamma:En nyt löydä tuollaista valitse mallisi kohtaa... Jos klikkaan eleganziaa, tulee ne liity jäseneksi paketit esille. Omalla sivulla ei lue yhtään mitään mihinkään lisätilailuun viittaavaa... Pitää vissiin lopettaa asiointi koko puljussa kun ei onnistu näinkään yksinkertainen juttu, tai sitten olen vain yksinkertaisesti... yksinkertainen![]()