Eleganzia by Miriale!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bymamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bymamma

Vieras
Mistä ihmeestä minä saan tilattua noiden pikkuhousujen lisäksi rintsikat? Ei vain löydy sieltä nettisivuilta kohtaa, mistä tuon sais tehtyä... Viisaammat, pliiiiz! :)

Eka kirjaudut sisään sinne sivuille, sit klikkaat sitä kuvaa missä päällä teksti valitse mallisi. Sit edellisestä laskusta se nelinumeroinen luku, jota se pyytää ja sit pääset valitsemaan. (tän paremmin en ulkomuistista osaa neuvoa, kun ei itellä oo sitä nelinumeroista lukua ed.laskusta tallessa).

en muista mut en ikuna piru tilaa sieltä mitään..luvattua toimistusta ei tule ja jos tulee niin tulee vääränlaisena,vääränkokoisena ja 3kk liian myöhään. Tahi sitten 3sti peräkkäin rikkinäiset rintsikat.

alluperäseen..rekkauduin nettisivuille ja tämmöseen törmäsin:
Usein esitettyjä kysymyksiä
Haluaisin alushousuihin sopivat rintaliivit?
Se on valitettavasti tietoteknisesti mahdotonta. Tarjouksemme perustuu kolmen tuotteen pakettiin - ja vain ostamalla isoja määriä voimme tarjota tuotteet sinulle edullisella hinnalla.

muoks tai sit kuten yllä oleva riikka sanoi

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
en muista mut en ikuna piru tilaa sieltä mitään..luvattua toimistusta ei tule ja jos tulee niin tulee vääränlaisena,vääränkokoisena ja 3kk liian myöhään. Tahi sitten 3sti peräkkäin rikkinäiset rintsikat.

Se on valitettavasti tietoteknisesti mahdotonta. Tarjouksemme perustuu kolmen tuotteen pakettiin - ja vain ostamalla isoja määriä voimme tarjota tuotteet sinulle edullisella hinnalla.

Höh... Kyllä mulla on aina toimitukset tullu ja oikeaan aikaan ja ehjinä. Ja aina ne tilatut rintsikat sopii yksien (ja viimeksi kaksien) sen samaisen paketin alushousujen kanssa. Ei tietenkään oo mahollista että olis kolmet rintsikoihin sopivat alkkarit paketissa.

Alkuperäinen kirjoittaja riikka-78:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:

Höh... Kyllä mulla on aina toimitukset tullu ja oikeaan aikaan ja ehjinä. Ja aina ne tilatut rintsikat sopii yksien (ja viimeksi kaksien) sen samaisen paketin alushousujen kanssa. Ei tietenkään oo mahollista että olis kolmet rintsikoihin sopivat alkkarit paketissa.

Nii siis ei tietenkään kaikkien..mut sanotaan näin et esim oletetusti mulle piti tulla 3mustat kalsarit marraskuussa ja niihin sopivat mustat rintsikat(kaikki oli mustia). No ei tullut kuin siniset rintsikat ja alustoppi maaliskuussa. Toppia en ollut tilannut enkä sinisiä varsinkaan. Noista rintsikat meni rikki. Laittovat 2sti uudet jotka molemmat meni rikki heti kun päälle laittoi. Äiti sai jo marraskuussa omat housunsa mutta kanssa vääränvariset ja väärää kokoa. Nuo oikean väriset kalsarit tuli vasta vähän aikaa sitten mutta ei niitä liivejä vieläkään ja siinä välissä kerkes tulee 2kalsari pakettia jota en ollut ees tilannu.

No jos jotain positiivista pitää löytää niin eipähän pääse kalsarit loppumaan.

En nyt löydä tuollaista valitse mallisi kohtaa... Jos klikkaan eleganziaa, tulee ne liity jäseneksi paketit esille. Omalla sivulla ei lue yhtään mitään mihinkään lisätilailuun viittaavaa... Pitää vissiin lopettaa asiointi koko puljussa kun ei onnistu näinkään yksinkertainen juttu, tai sitten olen vain yksinkertaisesti... yksinkertainen :)

Alkuperäinen kirjoittaja bymamma:
En nyt löydä tuollaista valitse mallisi kohtaa... Jos klikkaan eleganziaa, tulee ne liity jäseneksi paketit esille. Omalla sivulla ei lue yhtään mitään mihinkään lisätilailuun viittaavaa... Pitää vissiin lopettaa asiointi koko puljussa kun ei onnistu näinkään yksinkertainen juttu, tai sitten olen vain yksinkertaisesti... yksinkertainen :)

Niin siis tietty jos siitä pääsivulta klikkaat niin tulee ne liittymisjutut. Mutta kun oot eka mailiossalla kirjautunu sisään, niin mulla ainakin tulee sivu, jossa oikealla puolen valkosella pohjalla se eleganzia-kuva ja vasemmalla linkkejä mm. osoitteenmuutos, verkkoasetukset, salasana. Niin siitä sitä kuvaa klikkaamalla pääsee syöttämään laskusta sen nelinumeroisen koodin ja sit valitsemaan lisätilattavat tuotteet.

Multa puuttuikin kokonaan kaikki jutut tuolta oikealta puolelta, linkit löytyy, mutta ei mitään kuvia vaan pelkkää valkoista. Täytyy siis muuta kautta tilata, kiitos kaunis neuvoista! :)

Yhteistyössä