electronit sekoili taas kaupassa ja nyt mun tililtä menny se maksu 3 kertaa....

eli kortti veti ihan solmuun taas kassalla ja 4 kertaa sain uudelleen laittaa kortin siihen.ennen ei ole käyny niin että maksu menis monesti mut nyt katoin että se on menny 3 kertaa.koska aamulla tuli lapsilisät ja äsken kävin kaupassa ja tililtä tosiaan hävinny 3x se summa mitä käytin.ja juu en ole tuhlannut muuhun ja tiedän tasan minkä verran siellä piti olla koska mulla ei tälle tilille tuu muuta ku lapsilisät..mitenköhän saan nyt rahani takaisin?kaupassa kävin kyselemässä jo mutta eivät osanneet neuvoa ja käskivät tulla ens viikolla uudelleen ku siellä on joku toinen paikalla.kellään kokemusta?suututtaa....:mad:
 
"vieras"
Tänään on ollu jotain yleisempiä ongelmia pankkiliikenteessä, mulla ei hyväksynyt debit/kredit-korttia kaupassa ollenkaan. Onneks niillä kävi sentään eskortti :)
 
"mää vaan"
jos sulla on elekroni niin summa lähes varmasti palautuu tilillesi ensi viikolla viimeistään, koska tuo kyseinen korttihan tekee ensin KATEVARAUKSEN, ja jos maksutapahtumaa ei saada tehtyä onnistuneesti loppuun tuo katevaraus palautuu tilille. minä myös yksi tämän päivän uhreista, tililtä hävisi 150€.
 
just.ei yhtään kivaa :( .kassalla kun kerroin niin se nainen kattoi mua vähän sillaa jännän näkösesti että en tiedä uskoko edes mua.. mun tiliotteella ei vielä näkyny ku se tulee vasta pari päivää myöhemmin.
 
"NauravaMuuli"
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä_;23627648:
eli kortti veti ihan solmuun taas kassalla ja 4 kertaa sain uudelleen laittaa kortin siihen.ennen ei ole käyny niin että maksu menis monesti mut nyt katoin että se on menny 3 kertaa.koska aamulla tuli lapsilisät ja äsken kävin kaupassa ja tililtä tosiaan hävinny 3x se summa mitä käytin.ja juu en ole tuhlannut muuhun ja tiedän tasan minkä verran siellä piti olla koska mulla ei tälle tilille tuu muuta ku lapsilisät..mitenköhän saan nyt rahani takaisin?kaupassa kävin kyselemässä jo mutta eivät osanneet neuvoa ja käskivät tulla ens viikolla uudelleen ku siellä on joku toinen paikalla.kellään kokemusta?suututtaa....:mad:
Reklamatio ensviikolla ja rahat palautetaan viikon sisällä. Kaupan vastuu ja moka ei asiakkaan.
 
"vieras"
Tai maanantaina soitat pankkiisi ja kerrot, että kyseiset katevaraukset ovat aiheettomia. Näin olen itse toiminut, jos on tullut ylimääräisiä katevarauksia maksuista, joita ei ole kuitenkaan hyväksytty kaupassa.
 
"piip"
Älkää ottako turhia kierroksia noista. Tililtä on mennyt katevaraus,joka purkautuu. rahat ei ole mennyt. Jos jostain syystä mennyt kahdesti, ota yhteys pankkiin ensin, kauppa ei voi sinulle suoraan antaa rahoja takaisin. ja nämä ongelmat ovat TODELLA HARVOIN kaupan vika, pankin yhteyksissä vika, joten syytöksen sinne, eikä viattomalle kassaneidille joka ei asiaan voi vaikuttaa. Nämä electron-ongelmat lisääntyneet järkyttävästi, on se kumma kun ei pankit saa hommiaan kuntoon.
 

Yhteistyössä