Elarit ei oo tullu

"lilli"
oli tullu heti aamusta. op mulla.

vituttaa kun soppari loppuu taas ja uutta pitää taas alkaa vääntämään. jos sais tänä vuonna vaikka 2 vuoden sopimuksen ettei joka helekutin vuosi tarviis tehä uutta.
 
Kyllä mulle tuli danwke bankkiin tänään elarit. Mutta mulle kävi keväällä silleen että kelan sivut näytti et on maksettu. Ei kuitenkaan tullut ja kun seuraavana arkipäivänä kävin siä. Ei ollit maksanut. Kun elatussopimus oli umpeutunut. Sitä miksi näkyo maksetuissa. Ei osannut selittää. Toivottavasti oot saanut rahas.
 
Alkuperäinen kirjoittaja lörppö;27680221:
Kyllä mulle tuli danwke bankkiin tänään elarit. Mutta mulle kävi keväällä silleen että kelan sivut näytti et on maksettu. Ei kuitenkaan tullut ja kun seuraavana arkipäivänä kävin siä. Ei ollit maksanut. Kun elatussopimus oli umpeutunut. Sitä miksi näkyo maksetuissa. Ei osannut selittää. Toivottavasti oot saanut rahas.
Meillä on sopimus voimassa aina siihen asti, kun tyttö täyttää 18 v.
 
"argh"
Meilläkin oli elatussoppari aina vuodeksi kerrallaan. Sittenpä hulttioeksä päätti "kadota", soppari meni umpeen ja mä en saa sitä satasta yhtään mistään koska äijä pakoilee allekirjoittamista. Joo, voisin viedä asian oikeuteen, mutta sepä narsistieksää vaan yllyttäis entisestään. Mieluummin nielen tappioni ja "maksan" siitä hyvästä että saadaan elää ilman jatkuvaa pelkoa.

En vaan tajua miksei niitä elarisopimuksia voida tehdä niin, että ne ois yhtäjaksoisesti voimassa sinne saakka kunnes lapsi on täysi-ikäinen. Valtio säästää?
 
"hui"
kauheaa,kamalaa,ei rahaa,millä lapsille ruokaa,iik. Äkkiä soittoa seurakunnalle ja sossuu!!!
Perkele sanon minä. Eläkää nyt helvetti niillä omilla rahoillenne.
Joo luin,et ei ole nyt tiukkaa,mut ei ihminen narise jos ei ole tiukkaa, turha puhuu paskaa.
Hommatkaa sellaiset miehet jotka elättää lapsensa ihan itse suoraa,ettei tarvitse Kelan kautta kierrättää.
 
??
[QUOTE="hui";27680357]
Hommatkaa sellaiset miehet jotka elättää lapsensa ihan itse suoraa,ettei tarvitse Kelan kautta kierrättää.[/QUOTE]

Hah..tuskinpa ap kuvitteli aikoinaan menneensä naimisiin sellaisen "hulttiomiehen" kanssa...varsinkin kun nyt on eronnut. Pitäisikö elareista sitten kieltäytyä? Ne ovat kyllä lapsen etu, ei vanhemman.
 
"hui"
Hah..tuskinpa ap kuvitteli aikoinaan menneensä naimisiin sellaisen "hulttiomiehen" kanssa...varsinkin kun nyt on eronnut. Pitäisikö elareista sitten kieltäytyä? Ne ovat kyllä lapsen etu, ei vanhemman.
Jos ei ole silmää yhtään katsoa millaisten miesten kanssa sitä pentuja pitää väsätä niin sit pitäisi osata pitää turpansa kiinni myös jos ei maksuja tule.

Kyllä se on nainen kuka ne haarat sille ukolle avaa jotta kakaran alulle saa. Jos ei niin tekisi niin ei niitä mukuloita olisi ja ei olisi myö nillittäjiä ku ei oo rahaa yms yms
 
??
[QUOTE="hui";27680451]Jos ei ole silmää yhtään katsoa millaisten miesten kanssa sitä pentuja pitää väsätä niin sit pitäisi osata pitää turpansa kiinni myös jos ei maksuja tule.

Kyllä se on nainen kuka ne haarat sille ukolle avaa jotta kakaran alulle saa. Jos ei niin tekisi niin ei niitä mukuloita olisi ja ei olisi myö nillittäjiä ku ei oo rahaa yms yms[/QUOTE]

Niinpä just. Näillä neuvoilla Suomessa ei tule yhtäkään avioeroa ensi vuonna! :D
 
voi voi
Me ei olla eksän kanssa koskaan edes tehty mitään sopimusta elatusmaksuista. Silti on aina päivälleen maksanut kaiken mitä ollaan keskenään suullisesti sovittu. Jo kohta kymmenen vuoden ajan.
 
[QUOTE="hui";27680451]Jos ei ole silmää yhtään katsoa millaisten miesten kanssa sitä pentuja pitää väsätä niin sit pitäisi osata pitää turpansa kiinni myös jos ei maksuja tule.

Kyllä se on nainen kuka ne haarat sille ukolle avaa jotta kakaran alulle saa. Jos ei niin tekisi niin ei niitä mukuloita olisi ja ei olisi myö nillittäjiä ku ei oo rahaa yms yms[/QUOTE]

:ashamed:
Anteeksi. En tiennyt, etta mies sairastuu kroonisesti ja menettaa tyokykynsa. Enka sitakaan, etta melkein 20 vuoden suhde ei kesta sairauden aiheuttamia paineita ja luultavasti loppuelaman kestavan laakityksen aiheuttamia persoonallisuusmuutoksia.
 
[QUOTE="hui";27680357]kauheaa,kamalaa,ei rahaa,millä lapsille ruokaa,iik. Äkkiä soittoa seurakunnalle ja sossuu!!!
Perkele sanon minä. Eläkää nyt helvetti niillä omilla rahoillenne.
Joo luin,et ei ole nyt tiukkaa,mut ei ihminen narise jos ei ole tiukkaa, turha puhuu paskaa.
Hommatkaa sellaiset miehet jotka elättää lapsensa ihan itse suoraa,ettei tarvitse Kelan kautta kierrättää.[/QUOTE]

No onko Roope-sedällä tiukkaa, häh? Ekana kuitenkin narisemassa jos on joku saatava tunninkin myöhässä.
 
  • Tykkää
Reactions: Morrigan

Yhteistyössä