Elän vain lapsilleni, mies kärsii

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huono nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huono nainen

Vieras
Mutta en voi sille mitään... Rakastan miestäni, mutta mielummin vietän aikaani kahden lapsemme kanssa (3v ja 9kk) kuin mieheni. Ja mieluiten teen jotain lasten kanssa kolmestaan, mies on niin paljon töissä joten hän on lähinnä viikonloppuisin lasten kanssa... Mies kärsii tästä, hän sanoi että alkaa olla väsynyt siihen, että meidän parisuhteesta puuttuu seksi, läheisyys, kahdenkeskeinen aika. Pelottaa että mies ottaa eron ja itse jään yksinhuoltajaksi :/ Miten voisin muuttaa itseäni?

Lapset välistä hoitoon johonki. Ohan se totta että äiti-ihminen haluaa olla sen jälkeen varmaan ihan vaan itekseen, ilman että kukkaan tarvii, ko lapset nukkuu... Mut ei siihen tartte kokonaan juuttua, siihen itekseen olemiseen, välistä antaa aikaa sille isommallekki "lapselle", ei taija muuten parisuhe pystyssä pysyä...
Oppia nauttiin asioista yhessä puolison kanssa, ko lapset unilla. Ja sitte toisinaan ottaa itelle niitä hetkiä ihan vaan yksin. Ero tuossa tilanteessa ois typerä, koskapa ne lapset ei ole ikusesti pieniä... Tilanne helpottaa koko ajan.

sano, että tahdot kolmennen lapsen, niin ukkos ei enää vonkaa seksiä.

OIkeasti, järjestä teille kahdenkeskistä aikaa! Vaikka keskellä päivää, viet lapset mummolaan ja menette kotiinne naimaan!

miksi mies tekee niin paljon töitä, ja mikä on sinun suhtautumisesi asiaan? Yritätkö mahdollisesti hyvittää isävajetta lapsille olemalla itse niiden kanssa liikaakin? Tai kenties jopa osoitat hiukan mieltä miehelle tuolla tapaa? Jos jotain tämäntapaista syytä on taustalla, niin se voi sitten tuntua siltä, että en vaan osaa, voi, halua olla olematta lasten kanssa, ja sitten vain tunnet syvää haluttomuutta toimia toisin?

Voisi olla hyvä saada hiukan rutiineja rikki nyt? Saatat myös ripustautua niihin, jos olet päässyt urautumaan.

Käytä järkeä!!!!!!!!!!!!! Eihän parisuhde muutenkaan toimi vaan sillä periaatteella, että mikä tuntuu kivalta. Jos kerta tuntuu että viikolla olet jo paljon lasten kanssa, niin ala järjestelmällisesti aikatauluttaan esim. viikonloppuihin teidän aikaa. Ja tehkää juttuja myös yhdessä perheenä.

Alkuperäinen kirjoittaja ei hyvä;25464129:
miksi mies tekee niin paljon töitä, ja mikä on sinun suhtautumisesi asiaan? Yritätkö mahdollisesti hyvittää isävajetta lapsille olemalla itse niiden kanssa liikaakin? Tai kenties jopa osoitat hiukan mieltä miehelle tuolla tapaa? Jos jotain tämäntapaista syytä on taustalla, niin se voi sitten tuntua siltä, että en vaan osaa, voi, halua olla olematta lasten kanssa, ja sitten vain tunnet syvää haluttomuutta toimia toisin?

Voisi olla hyvä saada hiukan rutiineja rikki nyt? Saatat myös ripustautua niihin, jos olet päässyt urautumaan.

Hänellä on paljon ylitöitä.. Kuulemma tekee miellään niitä, kun kotona ei kuitenkaan ole mitään. Minkä minä sille voin jos en halua? Sitä paitsi en halua antaa lasten olla keskenään isän kanssa, koska lapset on kiintyneet niin paljon minuun.

Hänellä on paljon ylitöitä.. Kuulemma tekee miellään niitä, kun kotona ei kuitenkaan ole mitään. Minkä minä sille voin jos en halua? Sitä paitsi en halua antaa lasten olla keskenään isän kanssa, koska lapset on kiintyneet niin paljon minuun.

Oletko varma että ylityöt on todellakin "töitä", miehetkin kaipaa hellyyttä, rakkautta, hyväksyntää ja sitä seksiä tietenkin mikä kuuluu normaaliin parisuhteeseen. Älä sitten itke kun mies pudottaa pommin toisesta naisesta itse ajoit hänet siihen.
Kauanko tätä on jatkunut?
Muistathan että mies ne lapset on sinulle tehnyt ilman miestä ei olisi lapsiakaan.
Toi on vaan mun mielestä naiselta niin itsekästä kun vaan voi olla vaikka nainen itse olenkin, mun mielestä rinnastettavissa hyväksikäyttöön.

• Tykkää
Reactions: Tepadj
[QUOTE="...";25464364]Eikä ole![/QUOTE]

useinmiten on. Se vaan vaatii aikaa, ei kukaan ny oo kiinnostunu mistään 2 min pikapanosta kun koko ajan pelkää et lapset herää.

ja AP: ota mieheltäsi poskeen. Hän saa ja sä pääset vähällä. Problem solved.

Voi hyvänen aika ap, kuuntele nyt itseäsi. Et anna lasten olla isänsä kanssa ilman sinua? Vaikuttaa siltä, että olet minä, minä, minä- asenteella liikenteessä. Tee asialle jotain vielä kun voit. Lapsesi ansaitsevat myös isän, sinä et voi olla heille isä. Ajattele hetki lasten parasta äläkä itseäsi.

Yhteistyössä