Elämänhalu kadoksissa ja paha olo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tilittäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tilittäjä

Vieras
Mietin viime yönä, että mulla on kaikenlainen elämänilo kadoksissa. Ainoa syy, miksi haluan olla elossa on se, että tuottaisin läheisilleni surua, jos kuolisin. En keksi mitään muuta syytä täällä kituuttaa. En saa unta öisin, kun nämä ajatukset ahdistaa ja tuntuu ihan kuin rintakehän päällä olis 20 kilon paino ja kurkussa pala.

Kaikki tuntuu yhdelta isolta mössöltä ja on koko ajan paha olla. Kaikki tuntuu merkityksettömältä ja yhdentekevältä. Tuntuu, että sydän hakkaa normaalia kovempaa ja tiheämpää, usein kuulen lyönnit korvissa. Hengittäminen "raskasta", ahdistava tunne rintakehässä, sekava olotila, ei jaksa tehdä mitään, tuntuu kuin olis unessa, poissa tästä maailmasta; siis epärealistinen olotila. En saa nukuttua. Jos nukahdan, uni on katkonaista.

Lääkärissä oon kerran käynyt. Siellä sanottiin suurinpiirtein, että pitäisi ite selvittää, mikä ahdistaa. Voi luoja kun tietäisinkin!

me uudestaan lääkäriin ja selität kunnolla asian. Jos mahdollisuus niin suosittelen yksityistä lääkäriä!
Saat aivan takuu varmasti apua,kun pääset käymään kunnon lääkärillä...

mulla oli samanlainen omani viime yö.Itkin pitkään ja mietin et tappaisin itteni jos kannti kestäs.Mulla on pieni poika joka tarviaa mua ja haluisin sen nähä kasvavan.Rakastan sitä liikaa ja tekisin sille anteeksiantamattomasti jos lähtisin oman käen kautta.Samoin muille rakkaille.Mulla on sydämmellä asioita joita en osaa tai pysty puhua muille.
Eniten mua pelottaa että kun kuppi on täynnä tapan itseni,tuntuu että mulle on vastoinkäymisiä annettu oikeen kauhalla ja kaikista olen selvinny mutta niistä on jääny arvet joita kelaan.Olen joskus jopa ajatellut että kumpa mieheni löytäisi jonkun mukavan naisen,joka myös huolehtisi ja rakastaisi vauvaamme.

Kuilu on syvä ja olen muiden silmissä maailman onnellisin.

Ymmärrän tunteensi,suosittelen hakemaan apua,minä en voi enkä kehtaa.

Kuulostaa minusta siltä, että kärsit masennuksesta ja ilmeisesti myös paniikkihäiriöistä, sama vaiva itselläni. Yritähän mennä uudestaan lääkäriin ja saada aika terapiaan. Itse käyn psykologilla ja lääkitus auttaa ahdistukseen. Unensaantivaikeudet ja ahdistus minullakin ongelmana. Jos haluat, voidaan kirjoitella YV:nä!

Onko sinulla pieniä lapsia? Saatko nukuttua kunnolla? Mulla, kun oli lapset ihan pieniä niin yhdessä vaiheessa sattoi kolmekin lasta herätellä eri aikana yöstä. Silloin olin tosi uupunut. Päiväkin kului jotenkin ihan tokkuraisena. Mulla oli silloin kroonistunut päänsärkykin. Pää saattoi särkeä päivästä toiseen Hieronta auttoi silloin jonkin verran, mutta tuntui ettei oikein mikään olis kiinnostanut.

Ota ihmeessä uudelleen toiseen lääkäriin yhteyttä ja kerro hänelle tuntemuksestasi. Sitten, kun saa itsensä parempaan kuntoon niin elämäkin alkaa kirkastumaan :hug:

Yhteistyössä