Tässä olisi siis tarkoitus jatkaa TÄTÄ viestiketjua joka alkaa mun kysymyksellä: MIKÄ ON ELÄMÄN TARKOITUS?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mutta jospa kohdalle sattuu vaan huonoja asioita, sairautta, kuolemaa ja muuta pahaa, eikö ihmisen elämällä sillon ole mitään merkitystä? Itse en tiedä miksi täällä oikein ollaan kun ei se niin herkkua ole...Alkuperäinen kirjoittaja koi-isä:Onnellisuus. (yksinkertainen on kaunista)
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:eiköhän se oo jatkaa sitä elämää maapallolla..eli luoda jälkeläisiä...
ihan jos aattelee järjen kanssa
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Tehdä ainakin kaksi lasta, hoitaa heitä kotona ja tienata samalla 4000? nettona. Rakentaa mahdollisimman hieno talo ja hankkia koira. KÄydä kaupassa hienolla autolla ja matkoilla vielä hienommalla. Matkustaa kaukomaille 4 kertaa vuodessa. Pukeutua ainoastaan kalliimpiin merkkivaatteisiin. Koti siistiytyy kuin itsestään. Jokainen ateria sisältää vähintään 4 ruokalajia jotka on tehty itse. Parisuhde on aina onnellinen ja ongelmia ei ole. Ystäväpiiri on laaja ja ystävien ja ystävien perheiden kanssa vietetään paljon aikaa puutarhajuhlissa, käydään yhdessä laivalla ja kahvilla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi tässä ketjussa ei näy ollenkaan aloittajaa??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi tässä ketjussa ei näy ollenkaan aloittajaa??
*hyytävällä äänellä* Koska tämän ketjun aloitti KUMMITUS!!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei tunnu olevan yhtään mikään. Teet niin tai näin niin aina tulee paskaa niskaan. Alkaa oleen sellanen tilanne että mun elämässä on niin paljon vastoinkäymisiä että siitä katoo ilo kokonaan ihan just. Tai on tainnut kadota jo. En jaksais enää yhtään selvitellä hankalia asioita ja ottaa vastan toinen toistaan paskempia juttuja.
Loppuu voimat ,ei jaksa, yksin saa murheet kantaa.