Elämän koulu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja . . .
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

. . .

Vieras
Elämän koulu / elämäm koulu / elämän kova koulu jne:

Tehdään samat virheet elämässä yhä uudelleen ja uudelleen, eikä opita niistä yhtään mitään. Tämän lisäksi elämän koululaiset ovat vieläpä ylpeitä omasta tyhmyydestään.

Aha...eli kaikki tekee sun mielestä siis samat virheet. Eli kun mä olen mokannut niin sitten muutkin tekee saman mokan. Sitten kun joku muu tekee mokan niin mä teen sen saman mokan. Aika mielenkiintoista.

Alkuperäinen kirjoittaja ehkä kuiteski;30824228:
Aha...eli kaikki tekee sun mielestä siis samat virheet. Eli kun mä olen mokannut niin sitten muutkin tekee saman mokan. Sitten kun joku muu tekee mokan niin mä teen sen saman mokan. Aika mielenkiintoista.

Kylläpä elämänkoululaisen järki taas juoksee. Mietipä tätä vaikka koko huominen päivä niin saatat hoksata, missä meni vikaan. :D

No kyllä se elämä joskus "opettaa" rankalla kädellä vaikka en mä kyllä laittaisi facebookin koulutuskohtaan elämänkoulu tms. vaikka olen sairastanut syövän kaksi kertaa. Omista valinnoista tuo ei tokikaan johtunut eikä kyllä muillakaan välttämättä johdu kaikki vaikeat asiat. Mulla on kuitenkin ihan oikea koulutus ammattiin ja vaikka ei olisikaan niin en mä ole niin nolo, että laittaisin elämänkoulu. :D