Elämään hohtoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Heippa.

Kertokaapa mulle miten sais elämään jotain muutakin sisältöä vaipan vaihtoa ja pyykinpesua ja muita pjaskahommia? Alkaa totaalisesti tympimään tämä elämä. Ymmärrän toki että pienen lapsen äitinä elämään kuuluu kodista ja lapsesta huolehtiminen ja toisaalta pidänkin siitä, tottakai. Mutta jotenkin tuntuu että pää ei aina kestäisi.

Olen sellaisessa suhteessa, josta en tunne itse saavani mitään vaikka kuinka itse yrittäisin antaa. Ystäviä minulla ei ole, koska pidän itseäni erittäin tylsänä ihmisenä, jonka seurassa kukaan ei kuitenkaan viihtyisi. Enkä oikein edes tiedä kuinka ja missä uusiin ihmisiin voisi tutustua.

Välillä tuntuu, että tekisi mieli oikein kunnolla "repästä", mutta kun sitäkään en enää osaa. Oon jotenkin niin uppoutunu tähän äidin rooliin, etten enää jaksa enkä osaa muuta kun jumiutua kotiin.

Oon tosi huono kirjottamaan, mutta tässä nyt jotakin pointteja. Kiitos jos vastaatte :)

En tiedä missäpäin asut, mutta jos asut inhimillisen matkan päässä Helsingistä, lähde vaikka päiväksi Tallinnaan, käy siellä kampaajalla, kosmetologilla, hyvin syömässä tms. niin johan on latautunut olo sen jälkeen!

värjää hiukset vihreeks muutamaks päiväks. leatherheavenista voi tilata purkin, maksaa kympin ja useita eri värejä!

sit sanot miehelles että "moikka mä lähen nyt lomalle" ja meet riippumattoon makuulle joku hieno parasoolidrinksu kädessä, vihreine hiuksines.

oikeeemmin tee arjessa jotakin mitä et normaalisti tee. älä jämähdä kuvioihin keksi joka päivälle joku asia minkä voit tehdä eri tavalla. erikoisesti tai paremmin, sen päätät itse!

nyt ulos hyppimään kedolle! vuokraa kotiin lammas päiväksi! lähe moikkaan naapureita!
revi omenapuu irti ja istuta tilalle kirsikoita!
laula i belive i can fly suihkussa korkeelta ja kovaa!
maalaa keittiössä listat punasiks ja yks seinä oranssiks!

tee mitä ikinä haluat!! annan sinulle luvan! :hug:

mikään kampaus auttaa, mutta voishan sitä ajatella. Jumpannutkin olen puoli vuotta, mutta nyt olen siitä "kesätauolla", syksyllä jatkan taas. Se on varmastikin mulle yksi semmonen juttu mikä piristää.

Yhteistyössä