Elämää suurempi gallup

Minerva McGarmiwa

Aktiivinen jäsen
27.01.2007
23 852
0
36
Pori
Miten taittelette/viikkatte lakanat ennen silitytä/mankelointia?

Mies alko taas eilen valittamaan et kukaan ei tee sitä niin vaikeesti ku mä ja mä uskon et mun tapani on suht yleinen.
Selkee selitys:
Eli kerran puoliks, tokan kerran puoliks ja sit ton toisen käännöksen toinen osa käännetään eripuolelle.
Tekeekö kukaan muu ku mun suku ja ainakin yks kaveri näin?

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Juuriki teen niinku ap. Ja hyvin harvoin kukkaan minun kaveriksi siihen alkaa, siispä pistän toisen pään kiinni lipaston ylälaatikon sisälle :D Ja mankelista on tullu mulle tärkeämpi ko hammasharjasta :xmas:

Mä jo mietin kaikkia vaihtoehtoja et millai noi sais yksin taiteltuu, täytyypi koittaa tota lipastoo :D
Ja illalla näytän ketjun miehelle et uskoo jo ettei ole mikään kierojen pohjanmaalaisten tapa pelkästään :laugh:
*pakko olla ainakin tässä asiassa oikeessa*

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:

Mies alko taas eilen valittamaan et kukaan ei tee sitä niin vaikeesti ku mä ja mä uskon et mun tapani on suht yleinen.
Selkee selitys:
Eli kerran puoliks, tokan kerran puoliks ja sit ton toisen käännöksen toinen osa käännetään eripuolelle.

Eihän ole olemassa muita tapoja, eihän? :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:

Selkee selitys:

Eihän ole olemassa muita tapoja, eihän? :saint:

Mies on opetettu vääräuskosten tavoille kotonaan :kieh:

Ja illalla näytän ketjun miehelle et uskoo jo ettei ole mikään kierojen pohjanmaalaisten tapa pelkästään :laugh:

Samalla lailla taittelen - ja itse asiassa mun mieskin on aina taitellut samalla lailla. Me ei olla kieroja pohjanmaalaisia vaan Turusta ja Turkista :D

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Samalla lailla taittelen - ja itse asiassa mun mieskin on aina taitellut samalla lailla. Me ei olla kieroja pohjanmaalaisia vaan Turusta ja Turkista :D

Hyvä hyvä :flower: Aina paranee :laugh:

Miun äiti opetti kanssa aikanaan viikkaamaan noin, kun oli mankeli ja eikös tuossa tule nuo taitokset silloin samoinpäin. Muistaakseni äiti neuvoi tuolleen pöytäliinan viikkauksen ennen mankelointia, kun on siistimpi,jos taitteet ovat samoin päin. :D

Yhteistyössä