Elämää suurempa pohdintaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LisaMarie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LisaMarie

Aktiivinen jäsen
06.04.2005
21 832
7
38
Jos mä olisin fiksu, mä lopettaisin tämän 2plussailun kokonaan! Siis miten paljon tähän menee päivässä aikaa, vaikka muka ei ole täällä, van tekee jotain muuta, jonottaa puhelimessa, odotta paperia tulostimesta, odotta että joku tärkeä sivu latautu...
Voisi vaikka käydä lukion loppuun ja aloitta jonkun oikean opiskelun vaikka oppisopimuksella...Jotain mistä on oikeasti hyötyä. Voisi suorittaa tuon sanomalehtiavustajan kurssin ja luovan kirjoittamisen kurssin varmaan kuukaudesa pois...
Ja sit kun tekee mieli jutella jonkun kanssa, vois soitaa ihan oikeasti puhelimella! Että kertois ihan oikeasti jollekin ne "pakko kertoo jollekin" jutut. Mikähän siinä on, ettei tältä saa repästyä itseään irti, kun tänne on kerran joutunu :|

Niinpä.. Kaiken pahan alku ja juuri on tää palsta... :kieh: :kieh: Palstan syy ettei pojan huone oo raivaantunu, palstan syy ettei pyykit oo menny kaappiin, palstan syy et mä aina vaan vanun täs sohvalla |O |O |O .

Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:
Niinpä.. Kaiken pahan alku ja juuri on tää palsta... :kieh: :kieh: Palstan syy ettei pojan huone oo raivaantunu, palstan syy ettei pyykit oo menny kaappiin, palstan syy et mä aina vaan vanun täs sohvalla |O |O |O .

Mä mietin vakavasti tuota vaihtoehtoa et suljen palstan ja alan opiskella. Siitä vois pitkän päälle tulla parempi mieli...ja aikaa niiden pyykkejen lajitteluunkin löytyis lopulta varmaan enemmän :ashamed:

Totta puhut! Minulle nämä mitäsnytit on silkkaa ajantuhlausta. Kirjautuneena käyn lapsettomuuspuolella ja sieltä saan tukea ja hyödyllistä tietoakin, koska palstalaisilla siellä on hyvin samanlainen "ongelma" kuin itselläni.

Mitäs jos laittaisi itselleen säännöksi, että käy täällä kerran viikossa. Ei varmasti menetä mitään korvaamatonta ja saa muita asioita paremmni eteenpäin. Tsemppiä irti haluaville!

Mut mut... ei voi... :ashamed: Tiedä mitä traumoja saa ku jää paitsi juoruista ja tappeluista ja ja ja ja ja :o :o :o . Mut jos pistää itelle samanlaisen palstailuajan ku muksulla rajottaa tv:n ja videon katsomista :D . Palstailuaikalukko koneelle :whistle: :/ :xmas: .

Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Miksi olis pakko saada jotain hyödyllistä vain tilalle? Eikö jokaisella saa olla vähän jotain tällaista jos niin haluaa. Ja jos ei halua eikä pysty olemaan irti täältä niin se on jo riippuvuus.

Niin...just siksi pitäis sada jotain hyödyllistä tilalle kun se on riippuvuus. Olis paljon parempi mieli, kun voisi illalla todeta vaikka tehnensä jotain harrastuksiin liittyvää pakollisten lisäksi, eikä vaan roikkunu plussalla :|

Yhteistyössä