elämä toisena naisena

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minkälaista?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minkälaista?

Vieras
Onko elämä jatkuvaa miehen tapaamisen tai soittojen odottelua? Kuinka usein tapaatte ja kuinka usein mies soittaa? Lähetättekö sähköpostia toisillenne? Järjestättekö omat menonne niin, että teille sopii aina, kun miehelle sopii?

Esitättekö vaatimuksia miehelle, esim. lomasuunnitelmia? Nukutteko yhdessä? Mitä puuhaatte ja kauanko tapaatte kerralla? Käyttekö elokuvissa tai teatterissa, lenkillä, kävelyillä vai mitä teette? Missä tapaatte?

Oletko tyytyväinen ja mitä odotat jatkossa? Kauanko suhteenne on kestänyt? Onko vaimolle kerrottu? Onko huono omatunto? Tunnetteko itsenne kaltoin kohdelluksi? Miksi ette vaihda miestä?

Paljon kysymyksiä, mutta vastaanpa tässä siivouksen lomassa.

Onko elämä jatkuvaa miehen tapaamisen tai soittojen odottelua? Ei, soitot lomittuu elämääni, en suunniitele elämääni soittojen mukaan.
Kuinka usein tapaatte ja kuinka usein mies soittaa? Tapaamme 2-3 krt/viikossa ja soittaa 1-2krt/päivässä. Lähetättekö sähköpostia toisillenne? Kyllä, lähes päivittäin. Järjestättekö omat menonne niin, että teille sopii aina, kun miehelle sopii? Lähinnä sovittelukysymyksiä, viikkojen sisällöt on aika hyvin molempien tiedossa.

Esitättekö vaatimuksia miehelle, esim. lomasuunnitelmia? En vaadi suoranaisesti, mutta yleensä vietämme pari/kolme viikkoa/vuodessa ja viikonloppuja vaihtelevan määrän. Nukutteko yhdessä? Aina kun se on mahdollista.
Mitä puuhaatte ja kauanko tapaatte kerralla? Katellaan elokuvia, keksustellaan, rakastellaan jne. Normaalia elämää. Käyttekö elokuvissa tai teatterissa, lenkillä, kävelyillä vai mitä teette? Käymme kävelyillä, lenkeillä yms.
Missä tapaatte? Yleensä minun luonani. Olen ollut mukana mökillään jne. Kotonaan olen käynyt muutaman kerran, niistä kerroista en ole nauttinut. Lähinnä tyydytin uteliaisuuttani.

Oletko tyytyväinen ja mitä odotat jatkossa? Olen suhteellisen tyytyväinen, ajoittain ärsyyntynyt. Odotan elämältä vielä paljon. Jos eroaa, hyvä niin. Jos ei eroa, elämäni jatkuu ilman häntä. So simple.
Kauanko suhteenne on kestänyt? Nelisen vuotta.
Onko vaimolle kerrottu? Hän tietää, on tiennyt alkumetreiltä asti.
Onko huono omatunto? Ei koska tiedän taustat ja vaimon omat reissut.
Tunnetteko itsenne kaltoin kohdelluksi? En.
Miksi ette vaihda miestä? Vaikein kysymys. Rakastan ja pelkään itseeni ripustautuvia miehiä. Oma todella vaikea ero liian tuoreessa muistissa.

Miehen lapset ovat aikuisia, eivätkä asu kotona. Prameat kulissit pitävät liittoa koossa.

mulla ei mitään ""sitoumuksia ""tähän varattuun mieheen,,ollaan messengerillä ja sähköpostilla sekä puhelimen välityksellä toisiimme yhteydessä..nähdään kun siltä tuntuu,,

en suunnitele hänen kanssa yhtään sen kummempia,,hän on vain mies,jonka kanssa pidetään hauskaa..käydään joskus syömässä,elokuvissa,rullaluistelemassa,yöelämässä ym.ei ole huono omatunto,tämä mies pitää peliään muidenkin naisten kanssa,eli en ole ainoa.hän on ns.vakipanoni,jos haluttaa häneltä saa:))),ja sitä paitsi en miestä ottais riesaksi asumaan ikinä kotiani..

mietityttää vaan,mitä ihmettä hän vaimollaan tekee???!?

Järkyttävää, mutta tuommoisia panomiehiä näyttää olevan maailma väärällään. Viimeinen lauseesi on hyvä oivallus. Juuri niin! Minä ehdin olla ""kakkonen"" pari kuukautta, sitten mies lähti kotoaan kävelemään minun luokseni. Kakkosena oli helpompaa, sai kuohia kermat päältä. Nyt täytyy pestä miehen pyykkejäkin ;). Ja olla mustasukkainen ;). Mutta onhan tässäkin puolensa...

Kokeilemisen arvoista. Avartaa ja lisää omaakin suvaitsevaisuutta kovasti :) Nyt on helpompi ymmärtää koko parisuhderulettia. Samalla myös tietäisi, että kyse ei ole ollenkaan pelkästä panosta vaan paljosta muusta. On siellä ripaus pettymyksen tuomaa suloista kostoakin, mutta ennen kaikkea se että onnettomissa suhteissa olevat usein rakastuvat säilyttääkseen elämänilonsa. Vaimona ja vaimoille sanoisin, että jos petturuus on jatkunut saman ihmisen kanssa kuukausia harkitsisin todella vahvasti voisinko ja jaksaisinko (suhteen remontoiminen) petturin kanssa jatkaa.

Hassu kysymys, odottaako toinen nainen puheluita yms. Uskonpa, että vaimoparka niitä kotiintulemisia tai edes viestiä milloin mies tulee kotiin odottelee, silloin kun toinen nainen on kierroksissa...

Taivas, että ite olet surkea, onneton... kun heti vedät tommosen linjan. Ärsyttäviä tollaset kommentit.
Millä perusteella itse valitsit tämän ketjun, minä mielenkiinnosta, mutta sun kommentti ärsytti!!!!

Olen tavannut erästä miestä kolmesti ja tulemme tapaamaankin... ellei moraalinen minäni ala aukomaan päätään. Juhannusta yksin viettäessäni, ajattelin, että elämä menee.... ohikin, jos jatkuu tälleen. Mut asiaan:

Onko elämä jatkuvaa miehen tapaamisen tai soittojen odottelua? En ole ennättänyt odottelemaan miehen soittoja tai tekstareita.

Kuinka usein tapaatte ja kuinka usein mies soittaa? Olemme tavanneet kerran viikossa. Ja yleensä tekstailemme.

Lähetättekö sähköpostia toisillenne? Suhteemme alkoi, kun laitoin ilmoituksen nettiin. Hän vastasi, kuten useat muutkin. Kirjoittelimme muutamia sähköposteja ja tapasimme vast´ikään, kuten kerroin tuossa alussa. Emme ole lähettäneet sähköpostia sen jälkeen, vaan tekstailemme.

Järjestättekö omat menonne niin, että teille sopii aina, kun miehelle sopii? Näinhän se on mennyt, koska haluan tehdä niin.

Esitättekö vaatimuksia miehelle, esim. lomasuunnitelmia? En ole esittänyt vaatimuksia.

Nukutteko yhdessä? Mitä puuhaatte ja kauanko tapaatte kerralla? Käyttekö elokuvissa tai teatterissa, lenkillä, kävelyillä vai mitä teette? Missä tapaatte? Meidän suhteemme on seksiä ja tähän mennessä olemme tavanneet minun luonani. Hän on tullut luokseni illalla ja lähtee aamulla. Emme ole vielä ennättäneet tekemään muuta.... ;)) Ehkäpä tää tasoittuu.

Oletko tyytyväinen ja mitä odotat jatkossa? Kuten tuossa alussa mainitsin, taitaa moraalinen minäni aloittaa saarnansa.. ja jos se jatkaa, sinäkin tiedät kuinka tässä käy. Ilmeisesti en kykenekään olemaan kakkosena, koska kaipaan niin älyttömän kovasti elämänkumppania ja lasta/lapsia.

Kauanko suhteenne on kestänyt? Suhteemme on kestänyt vasta noin 6 viikkoa ja olemme tavanneet sinä aikana kolmesti.

Onko vaimolle kerrottu? Mies ei ole paljastanut sitä onko hän kertonut vaimolleen.

Onko huono omatunto? Omatuntoni alkoi kolkuttelemaan Juhannuksen aikoihin, joten... saattaapi olla, että pohdin asiaa vielä tän viikon ja teen päätökseni sen jälkeen.

Tunnetteko itsenne kaltoin kohdelluksi? Vaikea kysymys.. Ennemminkin pohdin sitä, että mihin tuo mies vaimoa ja lapsia tarvitsee, koska käy luonani. Ehkä mies käy muidenkin luona.. En tiedä.

Miksi ette vaihda miestä? Ehkä on syytä vaihtaakin.. vapaaseen... ;))

Onko elämä jatkuvaa miehen tapaamisen tai soittojen odottelua? Kuinka usein tapaatte ja kuinka usein mies soittaa?

Ei jouda odottamaan,tulee kun tulee. Tapaamme n. 4-5 krt/vko. Joka viikko soittaa tai tekstaa

Lähetättekö sähköpostia toisillenne? Järjestättekö omat menonne niin, että teille sopii aina, kun miehelle sopii?

ei lähetetä sähköpostia. joskus täytyy järjestellä. yleensä käy kummallekin aikataulut yksiin.

Esitättekö vaatimuksia miehelle, esim. lomasuunnitelmia?

en,esitä.

Nukutteko yhdessä? Mitä puuhaatte ja kauanko tapaatte kerralla?

kyllä nukutaan,aamulla menee kotiin.yleensä. katsotaan telkkaria, käydään oluella, sekstaillaan ja käydään kävelyllä

Missä tapaatte?

minun luona tai hänen

Oletko tyytyväinen ja mitä odotat jatkossa? Kauanko suhteenne on kestänyt? Onko vaimolle kerrottu? Onko huono omatunto? Tunnetteko itsenne kaltoin kohdelluksi? Miksi ette vaihda miestä?

en odota mitään,enää. alussa kyllä. suhde kestänyt vähän yli vuoden. en tiedä tietääkö vaimo. huono omatunto on välillä. en tunne kaltoin kohdeluksi, säännöt on tehty selviksi. yritys on kova vaihtaa miestä, katsotan mitä tulevaisuus tuo ;-)

Yhteistyössä