Elämä potkii päähän ja kovaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyynelsilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyynelsilmä

Vieras
Kuinka tästä ikinä voi selvitä.Mies tossa eilen illalla katosi töistä suoraan juomaan ja ilmoitti sitten mulle että ei rakasta mua enään ja haluaa avioeron.On kuulemma miettinyt asiaa jo pitkin syksyä.Ja mä olen luullut että meillä menee ihan hyvin.Ollaan kuulemma liian erilaisia.
Ei tullut sitten tänäänkään kotiin ja äsken sain sen puhelimella kiinni.On edelleen sitä mieltä että haluaa erota.Tämän loppuvuoden kuulemma voidaan asua yhdessä että lapset säästyvät näin joulunalusviikoilla mullistukselta ja vietetään joulu ja uusi vuosi yhdessä.Sen jälkeen sitten laitetaan kuulemma ero vireille.
Että mua sattuu.Lapset kyselee että miks äiti itkee ja mä en voi niille vielä syytä kertoa.Miten ihmeessä mä selviän tästä?Yhteisiä vuosia on kuitenkin takana reilu 10v.

Sanot, että äiti itkee, koska äidillä on paha mieli, muista kuitenkin painottaa, ettei se johdu lapsista.

Aika taitaa olla ainoa apu. Joskus asioita saa selvitettyäkin vasta pienen tovin kuluttua (meillä kävi näin, muttei siitä sen enempää ) ja kuullostaa siltä, että selvittelyn paikka on, jos miehen eroaikeet tuli sulle täysin yllätyksenä?!

Jos haluat yytä laittaa, niin ... luulen suunnilleen tietäväni miltä susta tuntuu. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja triplamama:
miten se niin yllärinä tuli? :|

No,kun mä en ole huomannut mitään merkkejä ilmassa että tälläinen kolaus voisi olla tulossa.Mun mielestä meillä on mennyt ihan kivasti.Mutta näköjään miehen mielestä ei.
No,aika näyttää että miten tässä käy.Miehen mieltä en käy muuttamaan enkä ympäri puhumaan.Jos haluaa vielä jatkaa vuoden vaihteen jälkeen niin sen pitää lähteä miehestä itsestä.

Kantsii kokkeella vielä jutskailla ukkos kanssa sit ku se on selvin päin... Voihan se olla että sil on ollu jotennii "huono päivä".. (vaikka ei tuommosta saa kyllä pelleillessäänkää sannoo)
Ei se ero ensimmäinen ja ainut ratkasu oo.. (ainakin minä oon sitä mieltä että asiat pittää ensin selvittää ja sitten miettiä miten eteenpäin)

Kantsii kokkeella vielä jutskailla ukkos kanssa sit ku se on selvin päin... Voihan se olla että sil on ollu jotennii "huono päivä".. (vaikka ei tuommosta saa kyllä pelleillessäänkää sannoo)
Ei se ero ensimmäinen ja ainut ratkasu oo.. (ainakin minä oon sitä mieltä että asiat pittää ensin selvittää ja sitten miettiä miten eteenpäin)

Mut mä en nyt ymmärrä.. miks ei sitä eroa voi laittaa vielä vireille?
Eihän teidän lapsille tarvii siltikään vielä kertoa vaikka sen vireille laittasittekin..

Sori... tää nyt ei oikeesti auta yhtään ap:tä . :ashamed:

Ei silloin ole kaikki hyvin jos toinen haluaa erota.
Silloin on vika siinä että toinen ei ole halunnut katsoa totuutta silmiin ja myöntää että jotain merkkejä on ilmassa.Varmasti kun oikeen ajattelee niin erohalut on miehen käytöksestä jollakin tapaa näkynee.
Ei vaan olee halunnut joko nähdä niitä tai ei ole välittänyt.

Minullakin tuo on koettuna. Muistan viimeisen yhteisen joulun ja joulusaunan, kun tiedettiin, että on viimeinen yhteinen joulu _01. Nyt vaikeat riitaisat välit ja exällä luonnehäiriöinen uusi vaimo, joka simputtaa lapseni henkihieveriin. Jaksamista... Rankkaa ja rankemmaksi muuttuu eikä siinä kenenkään syyllistämiset auta (terkkuja jep)

Yhteistyössä