Elämä on iihanaa

Vantaan neito

Jäsen
08.09.2012
299
0
16
Jyväskylä
Nyt se on sit lopullisesti päätetty. Mä rakennan lähes keskelle ei mitään omakotitalon itselleni. Kävin tänään paikallisen rakennustarkastajan kanssa alustavia suunnitelmia läpi ja hän oli sitä mieltä, että rakennuslupa tulee ilman muuta. Huomenna metsäyhtiön edustajan kanssa neuvottelu puukaupasta. Ja illalla sit takaisin kotiin. Sit keskiviikkona täytyy laittaa nykyinen asunto myyntiin.

Siis yksin itsellesi? Mutta wow. Tosi mahtavaa!!

Siis eihän sitä koskaan tiedä, jos joku muukin sinne muuttaa, mutta sanotaan näin, että vastaan projektista, koska sen maksan eli talo tulee näyttämään sellaiselta kuin mä haluan, jos sit joku sinne mun kanssa muuttaa, sen näkee sit vuoden päästä tai myöhemmin. Sinkkuna on se hyvä puoli, että voi tehdä isojakin ratkasuja yksin.:D

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;27288820:
olen kateellinen :) mä olen aina haaveillut talosta keskellä ei mitään, mut haaveeksi taitaa jäädä mahdottomien työmatkojen takia : /

Kun yt-neuvottelut alkoivat, mä totesin, että mua ei oikeastaan mikään sido Vantaaseen, paitsi työ ja se, että olen aina asunut täällä. No nyt sit työt taitaa loppua, kun ilmoitin olevani vapaaehtoinen lähtijä, joten tuli hyvä tilaisuus "nostaa kytkintä".

Kun yt-neuvottelut alkoivat, mä totesin, että mua ei oikeastaan mikään sido Vantaaseen, paitsi työ ja se, että olen aina asunut täällä. No nyt sit työt taitaa loppua, kun ilmoitin olevani vapaaehtoinen lähtijä, joten tuli hyvä tilaisuus "nostaa kytkintä".

Ihanaa että joku uskaltaa :) Mekin asutaan ruuhkasuomessa, vaikka sydän ja juuret vesää takaisin itään korven kuisketta kuulemaan. Työ ja raha.. ne meitä täällä vaan pitää.

Ihanaa että joku uskaltaa :) Mekin asutaan ruuhkasuomessa, vaikka sydän ja juuret vesää takaisin itään korven kuisketta kuulemaan. Työ ja raha.. ne meitä täällä vaan pitää.

Jep. Mä oon tosiaan asunut täällä aina, mutta sukujuuret on tuolla Keski-Suomen suunnalla. Vanhemmat ehtivät vaan muuttaa opintojen ja töiden takia tänne ennenkuin synnyin. Siks ehkä tekee mieli asettua sinne ja etsiä sitä opiskelupaikkaa sieltä.

Nyt menee jo liian hyvin... Vauhtia on niin paljon, etten pysy itsekään kyydissä... Yks ystäväpariskunta sanoi viime viikolla, että jos he saavat nykyisen asuntonsa kaupaksi, niin ostavat mun talon itselleen. Eli mä oon nyt sit joulukuun alusta asunnoton.... Varmaan työtkin loppuu marras-joulukuun vaihteesa, joten sit täytynee jo tietää missä opiskeluja tekis. Johonkinhan sitä on vuokralle päästävä. Mut tosiaan kuulemma perjantaiksi pitäisi järjestää kaupanteko pankkiin tästä nykyisestä. Onneksi en ehtinyt tehdä välityssopimusta vielä.

Yhteistyössä