E
Ekaa kertaa eläinlääkäriin
Vieras
Tyhmä kyselee eläinlääkärin maksuista, eli maksetaanko yleensä heti vai saako sieltä laskun mukaan? Eipä näytä hinnastoja paljon nettisivuilla olevan eika tietoa maksutavoista... 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Charlize:Ja kyllähän ne ell-hinnat on 50 eurosta ylöspäin, oli kyseessä hamsteri tai koira. Riippuu mitä olet menossa tekemään sinne eläinlääkäriin ja mikä eläin kyseessä. Ja riippuu ihan eläinlääkäristäkin. Toiset on sikakalliita, toiset todella edullisia.
Alkuperäinen kirjoittaja Ekaa kertaa eläinlääkäriin :Eli koiraa olen viemässä ja rokotukset pitäisi uusia ja.. Minulla siis 11-vuotias koira, jonka olen saanut jonkin aikaa sitten, eikä nämä ole minulle kovin tuttuja asioita. Olenko ymmärtänyt oikein, että matolääkkeet pitäisi olla annettuna pari viikkoa aikaisemmin vai mitenkä? Eikö näihin kuulu sitten ihan perus terveystarkastus?
Alkuperäinen kirjoittaja *:Mä olen aina maksanut kortilla. Mutta noista ell-maksuista... koskaan ei voi etukäteen arvata kuinka kallis reissu kyseessä! Mielestäni jostain pitäisi pystyä selvittämään etukäteen suuruusluokka paljonko toimenpide maksaa.