H halvalla ei saa hyvää Aktiivinen jäsen 26.11.2004 2 814 2 38 04.08.2008 #3 mulle ainakin sanottiin että lasku tulee kotiin perässä sitten, jännityksellä odotan mitä sieltä tulee
mulle ainakin sanottiin että lasku tulee kotiin perässä sitten, jännityksellä odotan mitä sieltä tulee
T TheUnforgiven Vieras 04.08.2008 #4 juu no mulle tuli lappu jossa jo lukikin valmiiksi että 83,2 maksaa joten siksi mietin et maksetaanko heti..mutta ei sitten varmaan
juu no mulle tuli lappu jossa jo lukikin valmiiksi että 83,2 maksaa joten siksi mietin et maksetaanko heti..mutta ei sitten varmaan
H hepuli Vieras 04.08.2008 #5 nii mulleki luvattii lähettää lasku perässä ku kuopus synty vaan eipä oo näkynnä ja aikaa jo 1v1kk =)
nii mulleki luvattii lähettää lasku perässä ku kuopus synty vaan eipä oo näkynnä ja aikaa jo 1v1kk =)
V Vieras Vieras 04.08.2008 #6 Laskun saa mukaan tai se tulee perässä. Jos menee sisälle osastolle niin potilasohjeissakin sanotaan että rahaa tai muuta arvokasta ei saisi ottaa mukaan. Eivät siis voi olettaa että pystyisi maksamaan laskun heti osastolta lähtiessä.
Laskun saa mukaan tai se tulee perässä. Jos menee sisälle osastolle niin potilasohjeissakin sanotaan että rahaa tai muuta arvokasta ei saisi ottaa mukaan. Eivät siis voi olettaa että pystyisi maksamaan laskun heti osastolta lähtiessä.