Elämästä, iloista, murheista, ennettä

Jos joku haluaa kysyä elämästään jotain, voin kertoa. Yv:nä mielellään. Kerro itsestäsi ikä, perheenjäsenten ikä, hiusten värisi, silmiesi väri sekä perussairaudet, ja kerro jotain tämänhetkisestä elämästä- se mitä näet tärkeäksi. Jos haluat tarkemman tiedon, kasvokuva siitä kenestä kysyt, antaa tarkemman yhteyden.

Vastaan heti, kun kerkeän. Kun kysyt, sinun täytyy luottaa minuun kysyessäsi. Ajattele minua kirjoitettuasi viestin. Tee jonkinlainen miellekuva minusta hetkeksi. Näin saan sinuun yhteyden.

Tribaali laitoin yv:tä sulle.

Tää tais olla huono idea, kun tällä asialla on tehty täällä huijausavauksia joskus. Saa tänne ylellekin laittaa viestiä ja vaikka harmaana. Eikä se kuvakaan pakollinen ole. Madalletaan hieman kynnystä, kun ei kukaan laittanyt yv:tä :snotty: .

Ja en ole provo :x .

kirppu
Olen nainen, 22 vuotias, yhden lapsen äiti (1v). Silmienväri perus, siniset ja hiukset ruskeat, mitään sairauksia ei ole.
tämän hetkinen elämän tilanne vaikea...miten tuleva....

äiti kohta neljälle
ikää 37, perheesä lapset 8v, 6v, 1v ja uusi vauva tulossa. mies 39v
Hiukset vaaleat, silmät vihreät, perusterve.

Tällä hetkellä melko tyytyväinen elämääni, tulevaisuudesta kiinnostaa muutamat asiat, esim. exän suhtautuminen, muuttuko parempaan vai pahempaan? lasten tulevaisuus?

Entäs mulle! Mulle kerran ennusti työpaikan juhlissa ennustaja: saat kaks lasta, tytön ja pojan (silloin ei todellakaan lapsista tietoakaan, en edes halunnut niitä) ja mitähän muuta kaikkea siinä oli, en tarkkaan muista, mut hän sanoi, et minusta tulee vihreidenkansanedustaja!! No tuleeko ????

31v ja kaks lasta, tyttö ja poika,mies,omakotitalo, vaalea blondipitkätukka (pidennys) normaali hiustenväri siis maantievärinen, opiskelija, silmät ruskeen-vihreen sekaset, elämä suht mallillaan joskus vähän ahdistaa,m ut silleen hyvä tavalla..kai ;)

CtH greynä
Ikäni 23, mies 26 yksi lapsi 2kk, hiukset vaaleanruskeat, sinivihreät silmät ja perusterve ihminen. Elämäntilanne tällä hetkellä suhteellisen onnellinen, tulevaisuus sitten mietityttääkin.

Alkuperäinen kirjoittaja kirppu:
Olen nainen, 22 vuotias, yhden lapsen äiti (1v). Silmienväri perus, siniset ja hiukset ruskeat, mitään sairauksia ei ole.
tämän hetkinen elämän tilanne vaikea...miten tuleva....
En näe tämän hetken tilannettasi kovinkaan vaikeana. Vaikeammat hetket ovat edessäpäin. Parin vuoden päästä elämäsi on kovin toisenlaista kuin nyt. Elät silloin enemmän kokeneena mutta "eheämpänä" ihmisenä eli olet onnellisempi silloin.

Lapsesi kannalta asiat tulevat olemaan kunnossa pitkän aikaa. Kun hän tulee murrosikään, ongelmia alkaa ilmetä kovasti ja ikäviltä tahoilta. Tämä kielii silloin hänen pahasta olostaan ja hän hakee huomiota ja hyväksyntää sillä tavalla. Häntä ei tule hyljätä tuolloin, se juuri on hänen pahimmista peloistaan pahin.

Jollakulla hyvin läheisellä ihmiselläsi, miespuolisella, on paheneva riippuvuus, johon hän tarvitsee apua. Ongelma tuskin on vielä monenkaan näkyvillä, koska ongeman kantajakaan ei vielä näe riippuvuuttaan ongelmana. Näen sinut tukemassa häntä ongelman paljastuttua. Ohjatkaa hänet ammattiauttajan luo.

Olet hieman huoleton monenkin mielestä, mutta juuri siksi selviät elämästä mukavasti, et tee pienistä asioista liian suuria.

Minä
Olen 23-vuotias kahden lapsen äiti.Elämä tuntuu nyt hyvin vaikealta,milloin helpottaa?Minulla on perussairautena astma joka ei juurikaan enää vaivaa.Silmäni ovat harmaat ja hiukseni ruskeat.Olenko vakavasti sairas?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti kohta neljälle:
ikää 37, perheesä lapset 8v, 6v, 1v ja uusi vauva tulossa. mies 39v
Hiukset vaaleat, silmät vihreät, perusterve.

Tällä hetkellä melko tyytyväinen elämääni, tulevaisuudesta kiinnostaa muutamat asiat, esim. exän suhtautuminen, muuttuko parempaan vai pahempaan? lasten tulevaisuus?
Exäsi ei halua muuttua, koska haluaa kiduttaa sinua ja todella nauttiikin siitä. Haluaa sinulle pahaa oloa. Mitä enemmän näytät sattuvan ja olevan hankalaa, sitä enemmän hän purkaa sinuun pahuuttaan, pahaa oloaan ja saa hetkellisen nautinnon siitä. Pikkujutuilla hän sitä tekee, mutta nauttii sitäkin enemmän.

Lasten elämä suht. normaalia, ei isompia hankaluuksia terveydessä tai muutoin. Joku lapsistasi tulee kokemaan kouluopinnoissa hankaluuksia hetkellisesti.

saana
Olen kolmen tytön ja kahden pojan 30-vuotias kotiäiti. Silmien väri siniset ja hiukset vaaleat. Olen ollut 10 vuotta kotona ja töistä ei ole tietoa. Vähän on rahahuolia, mut muuten menee hyvin. Minulla on rakastavainen ja hyvä mies ja lapsille ihana isä. Asutaan omakotitalossa.

Vieras minäkin
Viisi lasta myös minulla. Silmät vihreät ja hiukset tummat. Terveydentila ok. Painoa liikaa. Naimisissa olen Liitossa omat vaikeutensa vaikka suurimmaksi osaksi ok. Mies ei ryyppää tms. Itsellä enemmän ongelmia liiton jatkamisessa kuin hänellä.

Alkuperäinen kirjoittaja AugustMoon:
Entäs mulle! Mulle kerran ennusti työpaikan juhlissa ennustaja: saat kaks lasta, tytön ja pojan (silloin ei todellakaan lapsista tietoakaan, en edes halunnut niitä) ja mitähän muuta kaikkea siinä oli, en tarkkaan muista, mut hän sanoi, et minusta tulee vihreidenkansanedustaja!! No tuleeko ????

31v ja kaks lasta, tyttö ja poika,mies,omakotitalo, vaalea blondipitkätukka (pidennys) normaali hiustenväri siis maantievärinen, opiskelija, silmät ruskeen-vihreen sekaset, elämä suht mallillaan joskus vähän ahdistaa,m ut silleen hyvä tavalla..kai ;)
En näe sinua vihreiden kansanedustajana. Jotain vaikutusvaltaista tulet kyllä tekemään, mutta vaikutat eri alalla, et kansanedustajana. Erään järjestön toiminnassa tulet olemaan aktiivisesti mukana. Miehesi kanssa suhde on pysyvä, elämänne loppuun saakka.

Kohtaat vaikeuksia, sairauksien myötä ne tulevat. Kuitenkin olet juuri sellainen miehesi kanssa, että asiat menevät omalla painollaan ja pyritte eteenpäin. Näitä vaikeuksia ei kannata etukäteen alkaa miettimään.

Opetustyö olisi sinulle hyvä ja sen tulet huomaamaan ennen pitkää. Kokemuksistasi seuraa hyvää.

Kiitollisena odotan vastaustasi
HEI Fra-x-7 nse7 scana!

Jos ehdit niin vastaisitko minulle mitä näet?
Olen 38v. 3 lapsen äiti. vanhemmat lapset ovat jo muuttaneet pois kotoa. Asun nuorimman lapsen kanssa kahdestaan.
Olen ristiverinen, nyt mustat hiukset. Vihreä silmäinen.
Näetkö minulle parisuhdetta? Entä työ?

Kiitos jo etukäteen =)

Alkuperäinen kirjoittaja CtH greynä:
Ikäni 23, mies 26 yksi lapsi 2kk, hiukset vaaleanruskeat, sinivihreät silmät ja perusterve ihminen. Elämäntilanne tällä hetkellä suhteellisen onnellinen, tulevaisuus sitten mietityttääkin.
Kaksi lasta tulee olemaan elämässäsi. Sinulla on jotain terveydellistä ongelmaa, ei ole todettu vielä. Asia on hoidettavissa ja ei ole vakavaa.

Teet elämäsi aikana jotain miestäsi kohtaan. Sillion se tuntuu oikealta ratkaisulta, katumus seuraa myöhemmin. Miehesi ottaa sen raskaasti. Se osoittaa, että hänellä on tunteita sinua kohtaan. Koet elämäsi sillä hetkellä ikäväksi ja tylsäksi. Teko on sinun virheesi, eikä miehesi ole osallinen siihen. Hän luottaa sinuun ja hän on luottamuksen arvoinen sinua kohtaan.

Eräs kantaa sinulle kaunaa tällä hetkellä ja aiheestakin, mutta turhankin paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Olen 23-vuotias kahden lapsen äiti.Elämä tuntuu nyt hyvin vaikealta,milloin helpottaa?Minulla on perussairautena astma joka ei juurikaan enää vaivaa.Silmäni ovat harmaat ja hiukseni ruskeat.Olenko vakavasti sairas?
Aika monimutkaisia ovat asiasi. Unohda menneisyyden haamut ja katso elämääsi eteenpäin. Tämä on todella ristiriitaista, mutta menneisyys tulee vahvasti olemaan osa elämääsi. Paljon vahvemmin kuin voisit koskaan kuvitellakaan- hyvällä tavalla.

Ihminen, jota paljon ajattelet ja kaipaat, tuntee samoin. Jommankumman täytyy uskaltaa näyttää ensin ja olla rohkeampi. Molemmat olettelette omianne hyvin epäedullisella tavalla. Miksi? Tilanteesta tulee aika lailla mieleen Kake Randelinin biisi "Päivi hei.."

Tulet olemaan onnellinen elämääsi.

Yhteistyössä