Elämäsi parhaat sekunnit ?

• Viestiketjun aloittaja isin hetki
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Kyllähän ne parhaat sekunnit on olleet lasten synnytysten jälkeen, ne hetket kun henkilökunta poistuu sielt synnytyssalista, siinä miehen kanssa saa rauhassa ihmetellä uutta perheenjäsentä, on ihan hiljaista ja rauhallista, olo on väsynyt mutta onnellinen.

Joskus olen harrastanut laskuvarjohyppyä, ja kyllä sieltäkin on muistissa huimia sekunteja. se itsensä ylittäminen, omien pelkojen voittaminen, ne maisemat, se tunne kaikenkaikkiaan...

åååkkk
No lapsen kanssa montakin tietysti, mutta ne kerrat muistan aina niiiiiiiin hyvänolontunteina kun...oltiin minä, mies ja meidän nyt jo edesmennyt kissa. Oltiin ruettu nukkumaan, kissan miehen rinnan päällä kehräsi (selvästi suu hymyssä, välillä vilkaisten minuun) ja minä miehen kainalossa. Ne oli NIIN levollisia hetkiä että silloin ajattelin aina (niin monena iltana) etten muuta tarvi kun nää saan pitää.
Nyt kun lapsi, niin on monta hetkeä, kun ajattelen että nyt kun aika pysähtyisi tähän :)

"vieras"
vaikea kysymys... Pisti oikein miettimään! Kun nuorena tyttönä rakastettuni otti kädestä ensimmäistä kertaa metsäkävelyllä ja hieroi hartioitani autossa myöhemmin. Kolmen lapseni syntymät. Romanttiset hetket mökillä. Onneksi niitä onnellisia hetkiä on ollut paljon :).

Yhteistyössä