kyllä routa porsaan kotiin ajaa.....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mä ei taho muita maailmalle..Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Muut sutisee......öööö....maailmalla....
kyllä routa porsaan kotiin ajaa.....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mä ei taho muita maailmalle..Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Muut sutisee......öööö....maailmalla....
ihanaaAlkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Olin tänään nt-ultrassa ja kaikki oli kunnossa!!! Nyt oon niin väsynyt mutta onnellinen :heart:
Mahtavaa!! :heart: :flower: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Olin tänään nt-ultrassa ja kaikki oli kunnossa!!! Nyt oon niin väsynyt mutta onnellinen :heart:
Hoono soomi-laaseAlkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Nyt mun täytyy ruveta hankkimaan nukkumaan! Sieltä tulee muuten Suomen peli parastaikaa! :wave:
:wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Viime yönä naakka koputteli piipussa niin kovaa et herätti :kieh: joten nyt toivotan hyvät yöt ja makoisat unet! Palaillaan! :wave: :heart: :heart: :heart:
nokun sä katot peliä....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mä siirryn vaseen, kun tääl ei oo sutinaa...
Enkä kato :x Suomi häviääAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:nokun sä katot peliä....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mä siirryn vaseen, kun tääl ei oo sutinaa...
Ai....mä oon vähän pööp....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Enkä kato :x Suomi häviääAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:nokun sä katot peliä....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mä siirryn vaseen, kun tääl ei oo sutinaa...
Mulla on maha täynnä PIZZAAAAAAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Ai....mä oon vähän pööp....
mulla taas vakiksen kanakoriiiiiiiiiiii :heart: namnam...on se niin hyvääAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mulla on maha täynnä PIZZAAAAAAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Ai....mä oon vähän pööp....
joskus aikoinaan Lahen bussiassan spudarilta sai mahtavan hyvää kanakoriaAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:mulla taas vakiksen kanakoriiiiiiiiiiii :heart: namnam...on se niin hyvääAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mulla on maha täynnä PIZZAAAAAAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Ai....mä oon vähän pööp....