En saa laitettua tähän hätään, Fb:ssä viimoset kuulumiset :headwall: :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:kuvaa....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mun tukasta tuli kauhee ;(( Liian lyhyt...Mä sanoin vaan vähän lyhyemmäx
mä tiedän kyllä sen mut se on oikeesti tosi pelottava mies ja se on jo kovistellut mun tytölle tossa pihalla....isännöitsijä on tietoinen tilanteesta kyllä hänen osaltaan asia on ok.Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo::wave: Miun mies läks töihin
Päästele vaan Booty ääniä, ettehän te voi normaalielämistä lopettaa yhen ongelma ukon takia :/
Höh..ihmehommaa.. :/Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:mä tiedän kyllä sen mut se on oikeesti tosi pelottava mies ja se on jo kovistellut mun tytölle tossa pihalla....isännöitsijä on tietoinen tilanteesta kyllä hänen osaltaan asia on ok.
Niin on juu....kyllä siinä pelko tulee vaikka tietää, ettei mitään väärää olla tehty, mut kyllä noi uhittelut jää tuonne päähän.Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Höh..ihmehommaa.. :/Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:mä tiedän kyllä sen mut se on oikeesti tosi pelottava mies ja se on jo kovistellut mun tytölle tossa pihalla....isännöitsijä on tietoinen tilanteesta kyllä hänen osaltaan asia on ok.
Perseestä tollanen.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Niin on juu....kyllä siinä pelko tulee vaikka tietää, ettei mitään väärää olla tehty, mut kyllä noi uhittelut jää tuonne päähän.Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Höh..ihmehommaa.. :/Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:mä tiedän kyllä sen mut se on oikeesti tosi pelottava mies ja se on jo kovistellut mun tytölle tossa pihalla....isännöitsijä on tietoinen tilanteesta kyllä hänen osaltaan asia on ok.
??millassiiAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mua ärsyttää fb:ssä yks ihminen, sen päivitykset on vihjailevia, muttei vastaa, kun kysyy. Argh
Mä oon vähän tommonenAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:No sellasia, että kertoo jotain asiaa, vaikkei kerrokaan.
Et oo, tai mä en oo huomannu. Blondi kun oon...Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mä oon vähän tommonenAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:No sellasia, että kertoo jotain asiaa, vaikkei kerrokaan.
Olen niinku normaalisti semmonen kaikki saa aina mun kanssa härslaakin kun sanon vaikken sano mitään....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Et oo, tai mä en oo huomannu. Blondi kun oon...Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mä oon vähän tommonenAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:No sellasia, että kertoo jotain asiaa, vaikkei kerrokaan.
Äläs nyt....miten se on kauhee sun mielestä? harmi kun sitä kuvaa ei saa....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mua oikeesti kyllä ottaa päähän tää tukka :headwall: :ashamed: Tää on ihan kauhee.
Liian lyhyt, nyrhitty ja ryhditön. Laitan kuvan heti kun juunou :ashamed: :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Äläs nyt....miten se on kauhee sun mielestä? harmi kun sitä kuvaa ei saa....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mua oikeesti kyllä ottaa päähän tää tukka :headwall: :ashamed: Tää on ihan kauhee.
laita mulle yksärillä....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mun läskit kasvot ja vitosleuka tulee oikeen esille... Ja noissa kuvissa on myös palanut naama, joten kaik kuvat män päin peffaa, joita yritin äsken ottaa,,
Laittaisin, mutten saa kuvia koneelle laitettua. Laitan heti, kun saan...Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:laita mulle yksärillä....Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mun läskit kasvot ja vitosleuka tulee oikeen esille... Ja noissa kuvissa on myös palanut naama, joten kaik kuvat män päin peffaa, joita yritin äsken ottaa,,
Mun pitäis mennä nukkumaan, oon ollu hereillä jo aikas kauan... Mutta hetken tässä vielä levitän pärssettä.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mun pitäs leikkuuhommia tehdä taas mut mä en oikeesti jaksa....
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mulla oli tänään oikein muistelot kun löysin yhden lehden josta tehtiin vaatteita....kattokaas mitä mun kaapista sillon löyty .....
http://turhaaturinaa.vuodatus.net/blog/2496507/kesa-87/
Oli semmosta teiniagstia aina välilläAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mulla oli tänään oikein muistelot kun löysin yhden lehden josta tehtiin vaatteita....kattokaas mitä mun kaapista sillon löyty .....
http://turhaaturinaa.vuodatus.net/blog/2496507/kesa-87/