No välillä joo, mutta kun nykyään aina :ashamed: :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:kyllä sitä välillä saa olla patalaiska...
mä syön koko ajan...Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mä ostin karkkia, kävin äsken kaupassa
Nyt pitää odotella että lapset nukahtaa... Sitten pääsen irti :kieh:
No nyt!!Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:mä syön koko ajan...Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mä ostin karkkia, kävin äsken kaupassa
JES :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:No nyt!!Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:mä syön koko ajan...Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mä ostin karkkia, kävin äsken kaupassa
Niin just, mikä sulla on vialla?Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön::x Tuli huono olo. Pystyin syömään vain puoli pussia ( 5 min. :xmas: )
Mikä mulle on tullut?
:'( :'(Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Niin just, mikä sulla on vialla?Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön::x Tuli huono olo. Pystyin syömään vain puoli pussia ( 5 min. :xmas: )
Mikä mulle on tullut?
:hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön::'( :'(
Joo... Paukuttelee oveaan ja portaita ja aukoo suutaan...Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mitäs se esiteini? Mesoaa?
Kuulostaa tutulta omasta nuoruudesta Onneksi meillä on tuohon vielä aikaa.. Tsemppiä korvillesi ja hermoillesi :hug:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Joo... Paukuttelee oveaan ja portaita ja aukoo suutaan...Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mitäs se esiteini? Mesoaa?
Hermot on kovilla... Mutta yritän sempataAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Kuulostaa tutulta omasta nuoruudesta Onneksi meillä on tuohon vielä aikaa.. Tsemppiä korvillesi ja hermoillesi :hug:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Joo... Paukuttelee oveaan ja portaita ja aukoo suutaan...Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mitäs se esiteini? Mesoaa?
Ei hättää. Täällä on hiljasta, mäkin oikeestaan katson leffaa, ja muita ei nyt näykään.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:mul on tuolla feissarissa niin kamalan kovat sutinat et unohdan olla täällä :ashamed:
Kenekä kanssa sää siel sutiset?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:mul on tuolla feissarissa niin kamalan kovat sutinat et unohdan olla täällä :ashamed: