elämän raskaita päätöksiä...

hei silja
voimia sinulle! hyvä kuitenkin kuulla että päivä oli kaunis.

olisiko liian henkilökohtaista kertoa täällä minne Päivin rakkaat kissat lopulta menikään? moni kerkesi niistä lukea ja Päivin adoptiovetoomuksenkin Päivikirjasta. tulisi hyvä mieli kun tietäisi.

Elämä on tosiaan ihmeellistä. toivottavasti äitisikin jaksaa jotenkin, Päivihän pelkäsi pilaavansa äidin elämän moneksi jouluksi.

Tosiaan ihme ja surullista että terve ilmeisesti ihan sosiaalinen nainen tunsi olevansa noin umpikujassa :( mutta nythän hän pääsi sinne minne halusikin. lämmin ajatus sinnekkinpäin.
 
Silja
Alkuperäinen kirjoittaja hei silja:
voimia sinulle! hyvä kuitenkin kuulla että päivä oli kaunis.

olisiko liian henkilökohtaista kertoa täällä minne Päivin rakkaat kissat lopulta menikään? moni kerkesi niistä lukea ja Päivin adoptiovetoomuksenkin Päivikirjasta. tulisi hyvä mieli kun tietäisi.

Elämä on tosiaan ihmeellistä. toivottavasti äitisikin jaksaa jotenkin, Päivihän pelkäsi pilaavansa äidin elämän moneksi jouluksi.

Tosiaan ihme ja surullista että terve ilmeisesti ihan sosiaalinen nainen tunsi olevansa noin umpikujassa :( mutta nythän hän pääsi sinne minne halusikin. lämmin ajatus sinnekkinpäin.
Simeon ja Maya ovat Espoossa, erään Päivin näyttely- ja nettituttavan luona tekemässä seurää hänen muille lemmikeilleen. Saivat varmasti hyvän kodin, ja Mayakin (josta vähän olin huolissani) pärjää kuulemma jo paremmin.

Jos uusi emäntä seurää tätä ketjua, niin tätäkin kautta taas kiitos hänelle. Sai mukaansa kiipeilytelineet, ne pienet, jotka Pännä toivoikin heti kisujen mukaan lähteväksi. Isot telineet odottavat pääsyä perille.

 
anvi
Haluan lausua osanotot Päivin omaisille! Luin itsekin tuon blogin silloin joulukuussa ja olen ajatellut Päiviä siitä lähtien. Jotenkin se asia kosketti minua syvästi ja olisinkin silloin halunnut lukea muidenkin ihmisten ajatuksia Päivin toiminnasta ja päätöksestä. Mutta palstat, joissa kävin, mm. lemmikkipalstat, kielsivät asiasta kirjoittelun. Tavallaan näin kiellettiin toisten suru ja tuli tunne, että kuolema ja Päivi itsekin haluttiin vaieta unohduksiin.
Lemmikkipalstoilta muistan Päivin kirjoituksia ja kommentteja.

Voi olla, että olen Päiviin joskus työympyröissä törmännytkin. Dallujen kasvattajan tiedän, Siljankin tiedän, mutten tunne, samassa kaupungissa kun asumme.
Jaksamista omaisille!
 
Silja
Aiheuttiko ilmestymiseni tänne ketjun kokoonkuivumisen? Siihen asti oli paljon keskustelua. Puolestani kyllä sisareni itsemurha- asia saa jäädä. Vaikkei se meiltä koskaan jää. Melkein joka päivä Pännän haudalla.

Kiitos teille, tääkin palsta on jotenkin auttanut.
 
ilenna
minusta on tärkeää, että olet ollut mukana sivuilla. Luulen että asiaa on jo käsitelty niin paljon kun nyt yleensä täällä vaikeitakin asioita käsitellään ja keskustelu on loppunut siksi eikä sinun mukanaolosi siihen vaikuta. On myös vaikea kirjoittaa, ettei loukkaisi, koska jo sanavalinta voi olla joskus väärin. Voimia sinun elämääsi. Toivon onnea ja iloa siihen näiden raskaiden vaiheiden jälkeen :)
 
Satru
Jaksamisia omaisille.

Eilen tuli tämä asia taas mieleen. Tiedä sitten mistä, ehkäpä erään ystäväni itsemurhan vuosipäivä nosti tämänkin asian pintaan. Mukanahan tuollainen tapahtuma omaisilla ja läheisimmillä aina kulkee, mutta elämä menee eteenpäin. Omalla painollaan.
 
Tänään luin tästä aiheesta parista blogista. Juttuhan on vanha, mutta mulle uusi. Asia jäi vaivaamaan ja aloin penkoa asiaa netistä. Tämän ketjun sitten löysin. Hirveä ahdistus iski asiaa tutkiessa. Tämä jää varmaan vaivaamaan pitkäksi aikaa :(
 
Öööh, ihan normaalilta blogilta tuo kyllä vaikutti. Nainen joka kertoo elämästään ja eläimistään. Eikä tuolta löytyny kyllä mitään itsemurhaan viittaavaakaan, tai ainakaan mä en löytäny.
 

Yhteistyössä