vierailija
En tiedä miks kirjotan, kirjottelin jo vauva.fissä, mut se meniki jo kiinni.. Mies kertoi tänään että on miettinyt joskus perhemurhaa.. Eli että murhaisi minut ja meidän 5v tyttären.. Tänään myös sanoi, että ei tunne minua kohtaan kuin pelkkää vihaa. Hermostuin, kun hän alkoi taas jälleen moittia mua mm ylipainosta, ja mies suuttui mulle siitä kun hermostuin, niin pahasti että hyökkäsi mua kohti jakkara käsissään, aikomuksena lyödä mua sillä, mutta sen sijaan "vaan" potkas mua kun makasin maahan käpertyneenä. Nyt hän on olkkarissa, missä nukkuu, minä tytön vierellä makkarissa kirjoittelen tätä... Mies on kännissä, mä en oo juonut pisaraakaan vuosiin, mitä tuossa joku epäili. Nyt vaan mun pitäisi päästä täältä pois, mutta en yhtään tiedä mitä ja minne ja mitä sitten tapahtuu! Ei mulla ole ketään kelle kertoa, kun olen vieraantunut ystävistäni masennukseni ja toiselle paikkakunnalle muuton vuoksi. Ei mulla ole autoa, tai paikkaa mihin mennä... Mies omistaa talon joka on ollut meidän koti, joudun luopua nyt kaikesta, eläimistä ja kodista ja muuttaa jonnekin kerrostaloon vailla mitään mahkuja ikinä selvitä esim veloistani, jotka on mies tehnyt mun nimiini. Lapsen turvallisuus on tärkein, ja siksi nyt lähdemme, mutta ei tää tuu olemaan helppoa! Mistä mä saan tukea?? Psyk.polilla käyn jo kun on tää masennus, ja ei siellä juttelu oo helpottanut.. Välillä tuntuu, olisko helpompi vaan luovuttaa, mutta lapsen takia pusken eteenpäin!
Nyt sit mietin, ollaanko turvassa vaikka lähdettäisiin. Mies varmaan saa tapaamisoikeuden vähintään lapseen, on hyvä puhumaan mustan valkeaksi joten tuskin lastensuojelu yms tahot uskoo että tarvitsisi olla aina valvottu.. Mitä jos mies kostaa eroaikeet ja tekee meille jotain?? Tunnen olevani umpikujassa!
Nyt sit mietin, ollaanko turvassa vaikka lähdettäisiin. Mies varmaan saa tapaamisoikeuden vähintään lapseen, on hyvä puhumaan mustan valkeaksi joten tuskin lastensuojelu yms tahot uskoo että tarvitsisi olla aina valvottu.. Mitä jos mies kostaa eroaikeet ja tekee meille jotain?? Tunnen olevani umpikujassa!