PeesiAlkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:Kaikkihan Sut nyt haluaa
En nyt menis vannomaanAlkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:Kaikkihan Sut nyt haluaa
Laita hakusanaks plussalaiset =)Alkuperäinen kirjoittaja Kis-Kisu:Utelias mistä sä sieltä sellasen löysit?!?
Tottahan toki mä olen kaikkien kaveri :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Sopii mulle mutta en tiedä kelpuutatko mua. :snotty:
Laitoin sulle yytä :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Ai, mä näköjään kuulun siihen ryhmään
Mulle voit laittaa kaveripyyntöä hyväksyn kyllä..Laitan sulle yytä tuleen =)Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:Mä otan mielelläni uusia ystäviä jos mua kukaan haluaa.
Ok, panen pyyntöä sulle.Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Tottahan toki mä olen kaikkien kaveri :hug:
Kiva juttu.Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mulle voit laittaa kaveripyyntöä hyväksyn kyllä..Laitan sulle yytä tuleen =)Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:Mä otan mielelläni uusia ystäviä jos mua kukaan haluaa.
Sulla on loota täys, mut mä bongasin sut sieltä ryhmästä ja laitoin kaveripyynnön. Nimikirjaimet S.L ja punaset hiuksetAlkuperäinen kirjoittaja pintelin:Laitoin sulle yytä :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Ai, mä näköjään kuulun siihen ryhmään
Laitoin yytä =)Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:Kiva juttu.Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mulle voit laittaa kaveripyyntöä hyväksyn kyllä..Laitan sulle yytä tuleen =)Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:Mä otan mielelläni uusia ystäviä jos mua kukaan haluaa.
Kuin myös :saint:Alkuperäinen kirjoittaja stupid shiny volvo owner:Minunkin oli pakko mennä liittymään