pepponen olen niin pahoillani, iso :hug: ja jaksamista! tosi kiva että pääset seuraavaan hoitoon vielä tän vuoden puolella
ja ei tietenkään haittaa että muokkasit listaa, saa sitä muutkin muokata
talvitaika tsemppiä odotteluun, sekin on aika raastavaa, tiedän kun kesällä piti matkan takia siirtää toista hoitoa myöhemmäksi... toivottavasti pääset heti tammikuussa hoitoon
ON pidän itseni vielä piinailijoissa ja hengailen täällä listalla koska oma tilanteeni on vieläkin epäselvä, että olenko raskaana nyt sitten vai en...
mullahan oli niin että hcg arvo ei ollut raja-arvoissa ekassa veritestissä. Kävin toisen verikokeen tekemässä viime viikolla ja hyvin oli arvo noussut, mutta ei ollut edelleenkään raja-arvoissa. Mun arvo oli 3992 ja raja-arvo jotain 4200. No, eihän se siitä paljoa heitä, mut kuitenkin häiritsee mun mielenrauhaa.
Sit viime lauantaina oli ihme kipuja/ juilintaa alavatsassa ja pelkäsin jo kohdunulkoista. No, kipua ei kestänyt kauheen kauan verrattuna eiliseen. Eli eilen oli sitten kunnon säikähdys kun alavatsa oli tosi kipeenä 4,5 tuntia eilen illalla ja sit kun kävin vessassa niin kolmena kertana tuli isoja verihyytymiä + muutenkin veristä vuotoa...
Pelkäsin niin keskenmenoa ja pelkään edelleen.
Kipu jatkui tänä iltana, mutta ei niin kovana kun eilen sekä vuotoa tulee myös vielä mutta ei niin paljoa.
Parin ihmisen kanssa olen tänään jutellut ja heillä ollut kanssa alkuraskaudessa samoja oireita, mutta silti oli kaikki hyvin.
Soitin tänään sitten aamulla klinikalle ja sieltä sanoivat että saattaa olla aikanen keskenmeno tai sitten kaikki saattaa olla kaikesta huolimatta hyvin, vuoto ja kivut kuuluu joillain alkuraskauteen. Sanoi, että ultrassa saa sitten varmuuden että mitä on käynyt.
Mulla olis "virallinen" ultrapäivä perjantai mutta en saanut sinne aikaa joten menen jo torstaina. Jännittää ja pelottaa todella paljon että onko siellä mitään, kun tää alku on ollut näin "raastavaa". Pelkään, miten jaksan jos on mennyt kesken... onneks tiedän jo ylihuomenna, ei tarvii kauheen kauaa enää odotella.