Voi
Jensar :hug: Jopas tuli sieltä ikäviä yllättäviä uutisia... : / Ihmeellistä, että lugetkaan ei sitten pitäny vuotoa poissa
Kovasti voimia ja jaksamista nyt näihin päiviin. Nämä pahan olon tunteet vaan pitää käsitellä ja kaikkien tunteiden täytyy antaa tulla, sitten sitä taas jaksaa taapertaa eteenpäin. Ja kun luin tuon sun toisen viestin, niin sieltähän jo huokuu sellainen tsemppihenki ja taistelufiilis, että wau!
Tuo on juuri oikea asenne, ja kyllä se tuolla meiningillä joku päivä palkitseekin ja ruhtinaallisesti. Olen siitä aivan varma :heart: Itse tässä on myös piinaillessa miettinyt kaikki vaihtoehdot, miten edetä ja miten edetä mahdollisimman nopeasti, mikäli tämä ei tärppää, sillä se vauvan kaipuu tuntuu kovenevan täälläkin vaan koko ajan enemmän. On ihmeellinen tämä ihmismieli...
Mutta ymmärrän kyllä sen suuren pettymyksen, kun kerran lääkärikin on ollut niin optimistinen. Mutta jotenkin siinä tullaan taas siihen, että nämä asiat ei viime kädessä ole meidän käsissä ja siihen täytyy tyytyä. Meillekin kun tuli niin käsittämätön ylläri niiden munasolujen ja alkioiden määrän suhteen, kun ensin meinattiin perua koko ivf, niin kyllä tässä kuitenkin niin luonnon ja korkeampien voimien käsissä ollaan. Sun suunnitelmat
Jensar kuulostaa tulevan suhteen oikein hienoilta, toivon niin sydämestäni, että se plussan tuoma ilo-uutinen tulisi teidänkin osoitteeseen vielä tämän vuoden aikana!
Meinasin ensin, että en ota kantaa puolin tai toisinkaan
mariqin kommentteihin, mutta joudun kyllä yhtymään monen muun mielipiteeseen siinä, että loppupeleissä samassa veneessä täällä ollaan eikä tietenkään ole kohtuullista, että vastoinkäymisiä tulee joidenkin kohdalle enemmän kuin toisten. Mutta sitä se elämä valitettavasti on ja kun meistä kukaan ei näille asioille mitään mahda. Lapsettomuus on meille jokaiselle aikamoisen suuri taakka ja suru kantaa, niin jätetäänkö tytöt nämä sammakot ja nokkimiset tähän. Olen yrittänyt
mariq tsempata sua niin kuin muutkin täällä, mutta ilmeisesti se ei enää kannata
Toivon silti sydämestäni, että pysyvä onni osuisi teidänkin kohdalle - meistä jokainen sen on ansainnut. Nyt vaan positiivista kesämieltä ja nokka kohti uusia haasteita!
Kiva
shenda, kun kävit kommentoimassa ja luomassa uskoa meille hoidoissa tarpoville. Näitä viestejä tarvitaan aina!
ON: Täällä pp8 tai pp9 menossa, oon jo seonnut laskuissa =) Mulla valitettavasti samanlaiset etiäiset vuodon alkamisesta liian aikaisin kuin
Jensarilla. Eilen illalla alkoi tutut menkkajuilinnat ja endojomottelut ja sellainen fiilis, että niagaran putoukset rävähtää samantien. Tänään samat juilinnat jatkuu ja kuten aina ennen menkkoja, vatsa ihan sekaisin. Vatsaa turvottaa ja munasarjoja nipistelee :| Luget on yleensä mulla pitänyt vuodon poissa, joten katsotaan, miten nyt käy...