Ekaa kertaa tuntuu siltä...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ulkona on kyllä tosi kaunista!
Mullakin on vähän joulumieltä kun katson ikkunasta jossa on jouluverhot, lumihiutaleita ja kynttelikkö... (kuhan en vaan erehdy kääntäään selkääni tuonne sotkun puolelle.) :xmas:
 

Yhteistyössä