Ekaa kertaa pidennykset. Teipit vai sinetit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ensikertalainen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on ollut teippipidenykset, muttei sinettejä.
Teippien plussat:
-helppo kiinnittää ja ottaa pois, voi käyttää vaikka vuoden samoja hiuksia, kunhan välillä nostaa.
Miinuksi:
-teipit voi näkyä helposti, jos hiukset kiinni
-rastottuu tyvestä, jos ei hoida hyvin huolellisesti
-irroittamisessa oltava todella hellä, ettei omat hiukset katkeile

Itselleni ei sopinut kauheen hyvin, koska olin laiska hoitaja. Aina rastoilla ja lopulta puolen vuoden käytön jälkeen oma tukka ohentunut puoleen. Kuitenkin pari kampaajaystävääni väittää teippien olevan kaikkein hellävaraisin menetelmä ja jos ostaa laadukasta hiusta voi käyttää samaa tukkaa pitkään.

Kumpiakin käyttäneenä, sanoisin että ehdottomasti sinetit. Ne eivät näy samalla tavalla, voit laittaa esim ponnarin vaikka ylös, pysyvät paremmin jne. Ja kummatkin saa pois yhtä hyvon ja helposti kampaajalla.

Ystävälläni oli sinetit ja poistamisen jälkeen oma hius oli kärsinyt todella paljon, vaikka olikin pitänyt hyvää huolta.
Lyhyeksihän se sitten piti lomat hiukset leikata.

Ei kumpiakaan enää koskaan ikinä! Inhottava kokemus,( muka hyvänlaatuinen kallis hius kuin hevosen jouhta) nipistelyä, hiuspohjan ärtymistä ja varomista ettei teipit näy, lisäksi hankala nukkua. Tuloksena jännitysniska, päänsäryt ja totaalikyllästyminen.

[QUOTE="vieras";25708801]Ystävälläni oli sinetit ja poistamisen jälkeen oma hius oli kärsinyt todella paljon, vaikka olikin pitänyt hyvää huolta.
Lyhyeksihän se sitten piti lomat hiukset leikata.[/QUOTE]

No ei kyllä ollut sitten hyvin pitänyt huolta tai laittaja ollut ammattitaidoton. Mulla ollut ajoittain sinetit jo vusikausia eikä koskaan ole tarvinnut senttiä enempää leikata poiston jälkeen :D!!!!!

Yhteistyössä