Ekaa kertaa "lappiin". Mitä nähdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lk

Vieras
Olen matkalla ensimmäistä kertaa pohjoiseen täältä länsi-suomesta. Seinäjoki taitaa olla korkein paikka missä olen ollut ja nyt on kuin ulkomaille menisi. Miten siellä on erilaista kuin täällä ihan etelässä? Onko nyt kesälläkin kovin paljon kylmempää, jäyhempää maastoa? Mitä nähtävyyksiä? Kittilä on kohde.

Voi... Lappi on ihana paikka!!!!! :heart: Siellä ne ihmisetkin on niin mukavan tuntuisia, vaikka kovia ne on kiroilemaan. Itse käynyt tänä kesänä kahdesti Lapissa, ja nyt ruska-aikana olisi tarkoitus lähteä uudestaan. Olen sitä mieltä, että sitten sen vasta tajuaa, kun näkee Lapin omin silmin, miten kaunis ja upea paikka se on!!! :)

Me muutettiin Lappiin vuosi sitten ja täällä elämä on paljon rennompaa ku etelässä.. Miasemat on kauniit ja täällä on ollu helteiset kolme viikkoa. Tottakai nyt alkaa jähtyyn ilma ku syksy tulee... Kittilästä ei oo Ylläksellekään pitkä matka.. ihastelkaa poroja :)

Menee tosi ot mut multa kysyttiin Madonnan konsertissa vessajonossa, että mistä päin sä oot, puheesta päätellen et täältä, sit ku sanoin, että Oulusta, ne oli ihan että "Oooooh, ihan tosi?!" Hehehehe ajatelkaas, Oulustaki pääsee Helsinkiin! :D

Lappi on ihana paikka, ihastelkaa luontoa! Nyt syksyllä siellä tottakai ilmat viilenee, mutta eipä siellä lunta tuu vielä. Ja sitten tietty paikalliset herkut, puhtaista järvistä ja joista pyydetyt kalat, poro jne.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Menee tosi ot mut multa kysyttiin Madonnan konsertissa vessajonossa, että mistä päin sä oot, puheesta päätellen et täältä, sit ku sanoin, että Oulusta, ne oli ihan että "Oooooh, ihan tosi?!" Hehehehe ajatelkaas, Oulustaki pääsee Helsinkiin! :D

Lappi on ihana paikka, ihastelkaa luontoa! Nyt syksyllä siellä tottakai ilmat viilenee, mutta eipä siellä lunta tuu vielä. Ja sitten tietty paikalliset herkut, puhtaista järvistä ja joista pyydetyt kalat, poro jne.

Noista paikallisista herkuista... Syötiin Lapin reissulla poronkäristystä, niin se oli taivaallisen hyvää!! :d

Yhteistyössä