Eka siideri avattu.

  • Viestiketjun aloittaja Joo
  • Ensimmäinen viesti
Joo
Alkuperäinen kirjoittaja anskutin:
vastaa rehellisesti monta pulloa juot kuukauden aikana kaunistelematta asiaa?
B)
No just.
Juon kerran tai korkeintaan kaks kertaa kuussa. Siiderimäärä vaihtelee kerralla 1-8 pulloa. Muuta alkoa en juo.

Eli heti on alkkis jos joskus aloittaa ennen neljää?

Aika hienoa :)
 
janna
hyvässä jamassa olet tai sitten et ja jatkat vaan mä kestän 16 0.5putelia ja drinkit päälle eli hyvät vedän ja auts huomen on pääpipi tai sitte ei mukavaa iltaa
 
Joo
Alkuperäinen kirjoittaja janna:
hyvässä jamassa olet tai sitten et ja jatkat vaan mä kestän 16 0.5putelia ja drinkit päälle eli hyvät vedän ja auts huomen on pääpipi tai sitte ei mukavaa iltaa
Oi kauheeta! Mä en kykene noin paljon kerralla juomaan. Jos baariin lähden, niin pohjat on max viis siideriä. Mutta hauskaa iltaa sullekin.
 
mä en tarkoittanut sitä ollenkaan noin että voi kamala että juo tai jotain. Siis kysyin vain että kuinka paljon yleensä monet käy kuppilassa tai ottaa kotona.
Itsekkin otan ehkä 3-4 krt kuussa...so what???!!!!!
mä en tänä viikonloppuna lähe kyl minnekkään, mut jos sit ens viikolla lähtis kunnolla otille.
hyvät illat
 
Joo
Alkuperäinen kirjoittaja anskutin:
mä en tarkoittanut sitä ollenkaan noin että voi kamala että juo tai jotain. Siis kysyin vain että kuinka paljon yleensä monet käy kuppilassa tai ottaa kotona.
Itsekkin otan ehkä 3-4 krt kuussa...so what???!!!!!
mä en tänä viikonloppuna lähe kyl minnekkään, mut jos sit ens viikolla lähtis kunnolla otille.
hyvät illat
Ok. Nou hätä =)
Kolmatta availen ja mietin kannattaako tänään lähteä minnekään vai ei..
 
voi äly
Alkuperäinen kirjoittaja anskutin:
mä en tarkoittanut sitä ollenkaan noin että voi kamala että juo tai jotain. Siis kysyin vain että kuinka paljon yleensä monet käy kuppilassa tai ottaa kotona.
Itsekkin otan ehkä 3-4 krt kuussa...so what???!!!!!
mä en tänä viikonloppuna lähe kyl minnekkään, mut jos sit ens viikolla lähtis kunnolla otille.
hyvät illat
Eli joka viikonloppu? On se äiti-ihmiseltä aika paljon. Ainako on lapset hoidossa, voi raukat.
 

Yhteistyössä