eka pizza uunissa.. :p

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Senkin ketale!!!! Mä koitan epätoivoisesti tiputtaa kesäkiloja....

Meillä ei muuten pitsat kauaa pakkasessa ehdi vanheta. Tein tossa muutama kk:ta sitten tajuttoman kasan pikku-pitsoja ja menikö viikko, oli kaikki kadonneet "parempiin suihin", vaikka kukaan ei kuulemma niitä ollut ottanut:D

Ja taas meni aiheen viereen....
 
otin ohjeen tuosta koulun kotitalous kirjasta..
4:lle hengelle
1dl vettä
15g hiivaa
2rkl öljyä
suolaa
2,5dl jauhoja

tein ohjeen kaksi ja puoli kertaisena niin tulee kahdelle pellille ja tosi ohut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Senkin ketale!!!! Mä koitan epätoivoisesti tiputtaa kesäkiloja....

Meillä ei muuten pitsat kauaa pakkasessa ehdi vanheta. Tein tossa muutama kk:ta sitten tajuttoman kasan pikku-pitsoja ja menikö viikko, oli kaikki kadonneet "parempiin suihin", vaikka kukaan ei kuulemma niitä ollut ottanut:D

Ja taas meni aiheen viereen....

niinhän se menee.. en minä ainakaan ole ottanut :whistle: :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
otin ohjeen tuosta koulun kotitalous kirjasta..
4:lle hengelle
1dl vettä
15g hiivaa
2rkl öljyä
suolaa
2,5dl jauhoja

tein ohjeen kaksi ja puoli kertaisena niin tulee kahdelle pellille ja tosi ohut.


Onkohan ne köksä-kirjan ihmiset jotain lilliputti-kansaa, kun muka tommonen 1dl-vettä-taikina riittää neljälle!!!!!!!!!!!!!!! :o
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
otin ohjeen tuosta koulun kotitalous kirjasta..
4:lle hengelle
1dl vettä
15g hiivaa
2rkl öljyä
suolaa
2,5dl jauhoja

tein ohjeen kaksi ja puoli kertaisena niin tulee kahdelle pellille ja tosi ohut.


Onkohan ne köksä-kirjan ihmiset jotain lilliputti-kansaa, kun muka tommonen 1dl-vettä-taikina riittää neljälle!!!!!!!!!!!!!!! :o

siinä on kaikki ohjeet tosi pienillä määrillä, siks niitä määriä kannattaa suurentaa. mulla aika pienet uunipellit, siks riittää kahdelle pellille 2,5xohje mut kannattaa kertoo kolmella jos haluaa pohjan kahdelle isommalle pellille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
otin ohjeen tuosta koulun kotitalous kirjasta..
4:lle hengelle
1dl vettä
15g hiivaa
2rkl öljyä
suolaa
2,5dl jauhoja

tein ohjeen kaksi ja puoli kertaisena niin tulee kahdelle pellille ja tosi ohut.


Onkohan ne köksä-kirjan ihmiset jotain lilliputti-kansaa, kun muka tommonen 1dl-vettä-taikina riittää neljälle!!!!!!!!!!!!!!! :o

repesin... :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
otin ohjeen tuosta koulun kotitalous kirjasta..
4:lle hengelle
1dl vettä
15g hiivaa
2rkl öljyä
suolaa
2,5dl jauhoja

tein ohjeen kaksi ja puoli kertaisena niin tulee kahdelle pellille ja tosi ohut.


Onkohan ne köksä-kirjan ihmiset jotain lilliputti-kansaa, kun muka tommonen 1dl-vettä-taikina riittää neljälle!!!!!!!!!!!!!!! :o

repesin... :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

:D

Mutta muuten ihan tosissaan saman olen huomannu myös painonvartijoiden ohjeista. Toisaalta eihän sitä niin paljon tietty saakaan syödä, mutta koita sitä vieraille sanoa, että ota tästä piirakasta nyt vaan tän kokonen pala, kun tämä ohjeen mukaan riittää kahdeksalle... :saint:
 

Yhteistyössä