Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja -:Senkin ketale!!!! Mä koitan epätoivoisesti tiputtaa kesäkiloja....
Meillä ei muuten pitsat kauaa pakkasessa ehdi vanheta. Tein tossa muutama kk:ta sitten tajuttoman kasan pikku-pitsoja ja menikö viikko, oli kaikki kadonneet "parempiin suihin", vaikka kukaan ei kuulemma niitä ollut ottanut
Ja taas meni aiheen viereen....
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:otin ohjeen tuosta koulun kotitalous kirjasta..
4:lle hengelle
1dl vettä
15g hiivaa
2rkl öljyä
suolaa
2,5dl jauhoja
tein ohjeen kaksi ja puoli kertaisena niin tulee kahdelle pellille ja tosi ohut.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:otin ohjeen tuosta koulun kotitalous kirjasta..
4:lle hengelle
1dl vettä
15g hiivaa
2rkl öljyä
suolaa
2,5dl jauhoja
tein ohjeen kaksi ja puoli kertaisena niin tulee kahdelle pellille ja tosi ohut.
Onkohan ne köksä-kirjan ihmiset jotain lilliputti-kansaa, kun muka tommonen 1dl-vettä-taikina riittää neljälle!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:otin ohjeen tuosta koulun kotitalous kirjasta..
4:lle hengelle
1dl vettä
15g hiivaa
2rkl öljyä
suolaa
2,5dl jauhoja
tein ohjeen kaksi ja puoli kertaisena niin tulee kahdelle pellille ja tosi ohut.
Onkohan ne köksä-kirjan ihmiset jotain lilliputti-kansaa, kun muka tommonen 1dl-vettä-taikina riittää neljälle!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:otin ohjeen tuosta koulun kotitalous kirjasta..
4:lle hengelle
1dl vettä
15g hiivaa
2rkl öljyä
suolaa
2,5dl jauhoja
tein ohjeen kaksi ja puoli kertaisena niin tulee kahdelle pellille ja tosi ohut.
Onkohan ne köksä-kirjan ihmiset jotain lilliputti-kansaa, kun muka tommonen 1dl-vettä-taikina riittää neljälle!!!!!!!!!!!!!!!![]()
repesin...![]()
![]()
![]()
![]()