Eka kerran seksiä nykyisen miehesi kanssa?

• Viestiketjun aloittaja "sutsi"
  • Ensimmäinen viesti
"sutsi"
Kuinka kauan siis seurustelitte ennen ekaa kertaa?

Me 2 kuukautta. Öitä vietettiin kyllä yhdessä paljon, mutta minä en ollut valmis. Edellisen kans oli niin karseita kokemuksia kaikin puolin niin se vaikutti. Olin 19v.
Olin ihan varma kun sanoin sille eka kerran että en minä pysty että aamulla kun mies lähtee niin sitä ei enää näy :D Vielä hän tuossa kuitenkin on ja yhdessä oltu jo 12 vuotta.

Seksiä oli ennen kuin aloimme seurustella. :) Tapailtiin kyllä tiheään sillloin, nukuttu yhdessä jne, olisiko ollut reilut pari kk ensitapaamisesta. Yhdessä ollaan oltu kolme vuotta.

Viimeksi muokattu:
"vieras"
no me tavattiin laivalla, onneksi olin melkein selvinpäin ko tapahtuman aikaan ja mies myös ja eipä siihen montaa tuntia tainnut mennä... seuraavana aamuna mietin itsestäni että "vitttt mikä horo mä oon" ja nyt naimisissa 4v. Joskus kannattaa olla "horo" :)

Meidän suhde alkoi ystävyydellä, vaikka molemmat oli tosi rakastuneita. Mutta mietittiin liikaa, voiko työkaverit olla keskenään suhteessa. Mutta siitä ekasta yöstä se sitten lopulta lähti, eli punkkaan mentiin silloin, kun päätettiin antaa suhteelle/rakkaudelle mahdollisuus. Eli seurustelua ei takana sekuntiakaan ennen, mutta päivittäistä yhdessäoloa ½ vuotta ilman mitään fyysistä kontaktia. Nyt tulee 10v täyteen loppuvuonna.

Meillä alkoi kaveruudesta ja yhteisistä illanvietoista porukassa koko juttu. Kerran sitten menin yötä kun en saanut kyytiä kotiin ja eka kertahan siitä tuli meille. Pari vkoa tästä jo seurusteltiin. Tosin pidimme parin viikon tauon seurustelun alussa seksistä, että tutustuttaisiin muutenkin. Yhdessä 5 vuotta ja ihana pikkumies 2 kk just imetyksellä <3

:D
tiesin miehen jo parin vuoden takaa, morjes-tuttuja oltiin.
Pyysi baarista kahville ja keitti kahvit... Mulla oli jotain ihan muuta kuin kahvit mielessä ja siitä se sitten lähti :D Eli ihan samana iltana annoin :D :D :D ja nyt ollaa naimisissa onnellisesti :D
enkä ole muuten katunut :D

voee
Meillä alkoi kaveruudesta ja yhteisistä illanvietoista porukassa koko juttu. Kerran sitten menin yötä kun en saanut kyytiä kotiin ja eka kertahan siitä tuli meille. Pari vkoa tästä jo seurusteltiin. Tosin pidimme parin viikon tauon seurustelun alussa seksistä, että tutustuttaisiin muutenkin. Yhdessä 5 vuotta ja ihana pikkumies 2 kk just imetyksellä <3
Tutustuitte siis parissa viikossa? :saint:

varsin kauan...
Mä kuulun siihen osaan naisia, joka halus odottaa avioliittoon. Jotenpa joten, oltiin seurusteltu siinä vaiheessa puolitoista vuotta suunnilleen ja tunnettu hyvin reilut 4 vuotta. Helppoa se odottaminen ei todellakaan ollu, ei. Kohta tulee kymmenen vuotta täyteen naimisissa oloa :)

"vieras"
Ekoilla treffeillä otin suihin (oli menkat), toisilla harrastettiin seksiä. Ekat puol vuotta oli melkeinpä pelkkää seksiä, nykyään seksiä on liian harvoin. :( Mä oon aika kyltymätön. Yhdessä oltu nyt 9 vuotta.

"vieras"
Kyllä siinä pari kuukautta meni. Ekoista treffeistä lähtien kyllä melkein kaikki yöt yhdessä vietettiin. Mies oli neitsyt ja mä jaksoin odottaa että hän on valmis. Yhdessä ollaan oltu toukokuussa 6vuotta.

Oltiin tunnettu n. 2½kk. Tapailtu 2 viikkoa, sit mentiin pienelle viikonloppureissulle ja siellä eka kerta.
Nyt oltu yhdessä 1v7kk, kihloissa oltu 5kk, mies muutti viikko sitten virallisesti meille ja vauva syntyy syksyllä.

Aika kauan tunnettiin ennen kuin seksiä harrastettiin.
Sen sijaan en osaa sanoa, kauanko seurusteltiin. Meillä oli sillä lailla vähän omalaatuinen tilanne, että mies mielestään seurusteli kanssani monen monta kuukautta aiemmin kuin minä suostuin asiaa edes ajattelemaan.
:)

Yhteistyössä