Eka kerran seksiä nykyisen miehesi kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sutsi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oltiin oltu puoli vuotta yhdessä ja oltiin silloin jo naimisissa, eli hääyönä oli eka kerta ;)
Ei olla minkään sortin uskovaisia, mutta tämä oli meidän päätös.
Yhteisiä vuosia takana 10 ja hyvinhän tuota on ehitty muhinoimaan :D

Seksiä oli samana iltana kun tavattiin mieheni kanssa,yhestä yöstä alkoi kaveruus ja sekstailu.:D
Siitä sitten syventyi ystävyydeksi ja viimein huomattiin rakkaus.Tunnettiin siis toisemme pari vuotta ennen seurustelua ja naimisiinmenoa.Yhessä yhteensä yli 7 vuotta.=)

Tavattiin baarissa ja mies saattoi mut kotiin. Siinä olisi ollut jo aineksia päätyä sänkyyn mutta olin niin ihastunut mieheen että ajattelin että haluan katsoa riittääkö sillä kiinnostusta vaikka vähän pitäisi odottaa. Tehtiin treffit seuravaksi viikoksi miehen kotiin ja se laittoi mulle ruokaa. Sekin ilta päätyi ihan kiltisti mutta sitten viikkoa myöhemmin ei enää voinut pidätellä mikään (oltiin soiteltu joka päivä). Nyt 13 v. yhdessä ja kaksi lasta.

[QUOTE="vieras";23308159]Tavattiin baarissa ja mies saattoi mut kotiin. Siinä olisi ollut jo aineksia päätyä sänkyyn mutta olin niin ihastunut mieheen että ajattelin että haluan katsoa riittääkö sillä kiinnostusta vaikka vähän pitäisi odottaa. Tehtiin treffit seuravaksi viikoksi miehen kotiin ja se laittoi mulle ruokaa. Sekin ilta päätyi ihan kiltisti mutta sitten viikkoa myöhemmin ei enää voinut pidätellä mikään (oltiin soiteltu joka päivä). Nyt 13 v. yhdessä ja kaksi lasta.[/QUOTE]

Lisäys: osittain tuohon pidättäytymiseeni johti se että olin ihan kyllästynyt yhden illan juttuihin kun niitä oli jonkun verran ollut ennen mieheni tapaamista ja halusin todellakin jotain pysyvämpää suhdetta.

Meillä meni se 2-3 kk. Ei kumpikaan kiirehditty, annettiin vaan ajan kulua, yövyin kuitenkin miehen luona useesti :D. Ja nyt ollaan oltu yhessä liki kolmevuotta ja kaks vuotis kihlajais päivää vietetään 30. päivä :D. Yks lapsi on ja se synty 22.3.2010.

Me taisimme harrastaa seksiä heti ekana tai tokana päivänä siitä, kun aloimme seurustella. Tosin kumpikaan meistä ei ole ihan varma siitä, missä kohtaa seurustelumme alkoi. :D Me nimittäin olimme olleet hyviä ystäviä jo vuosia ennen suhteemme muuttumista toisenlaiseksi. Nyt yhteisiä parisuhdevuosia takana reilut 14, joista 11 aviossa.

1kk oltiin tunnettu ja tapailtu. Ekan kerran olin yötä kylässä ja samassa sängyssä, eikä siinä voinu pitää toisesta näppejä erossa :-D Tällä hetkellä 4kk yhteiseloa takana.

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys;23309577:
Jos nukkuu kuitenkin toisen vieressä, niin miten siinä malttaa pitää näppinsä erossa? Ei kai siihen kiihottumiseen lusikka-asentoa kummempaa tarvita ja johan karkaa mopo käsistä :D

Ei mitenkään ;-)

me oltiin ensin useita vuosia ystäviä mutta aina jokin sai meidät olemaan enemmän kuin ystäviä. niinpä me päädyttiin sänkyyn jo ennen kuin edes seurusteltiin. Kesällä tulee täyteen 7 yhteistä vuotta.

Olisko ollut toiset tai kolmannet treffit kun mies tuli mun luo yöksi. En muista tarkasti:( En edes muista oltiinko otettu vähän viiniä vai oltiinko ihan selvin päin.

Yhteistyössä