Eka IVF

Tervehdys!

Pitkästä aikaa tulin tänne "hengaamaan", paljon on ehtinyt tapahtua tässä parin kuukauden aikana! Ensinnäkin, heinäkuu meillä oli hoitotaukoa ja nyt elokuussa piti tehdä kolmas inssi. No, se meni ohi koska rakkulat ei ollut kasvaneet, pari ihan pientä oli. Lääkäri oli sitä mieltä että ei kannata tehdä, ite oltiin samaa mieltä.

Nyt olis sitten edessä ensi kierrossa ensimmäinen ivf!!! Jännittää ja hirvittää ja ihan kaikkea siltä väliltä!! Onko muita kohtalotovereita jotka on menossa ekaan ivf:ään, olis kiva vaihtaa kuulumisia?

Voima halituksia kaikille!!

Minulla on edessä 1. IVF, jos tässä kierrossa ei ole tärpännyt. Nyt on menossa kp 23/33. Käytiin viimeksi lääkärissä vähän läpi mitä pitää sisällään eli sumutuksen, piikitykset yms, mutta sinä päivänä kun menkat alkaa niin pitää varata lääkäri, jossa käydään vielä kunnolla läpi ja opetetaan piikitys ja kirjoitetaan reseptit. Missä olet hoidossa? Me ollaan Felicitaksessa.

täällä kans ekaan ivf menossa oltiin muuten satunnaisen kulkijan kans samaan aikaan inssi pinoissa meillä on viikolla 38 punktio ja siirto eli noin syyskuun puolessa välissä perjantaina menen pistättämään enaton dual piikin se on sama kuin ne sumuteltavat ja erillainen pistettävä kun menopur niin sovin ajan neuvolaan

aika lailla samoissa mennään mulla kp16/26-28 se on jännä miten jos on jotain mihin ei ole syytä niin löytyy edes jotain saa itselle tavallaan mielen rauhan. jos etsit muita eka kertalaisia niin meitä on tuolla toka ivf elo - syyskuu pinossa siellä muitten seassa minäkin menin sinne kun ei tuntunut löytyvän muita jotka oli samassa aikataulussa kun me mutta siellä meitä on nyt monta ja siellä saa tietoa niilta jotka on jo käynyt läpi näitä hommia jos kiinnostaa niin käy kurkkimassa vastailen jatkossakin ainakun ehdin :)

Minäkin palailen palstalle kesän tauon jälkeen. En tiedä muistaako kukaan minua mutta olen pyörinyt inssipinoissa keväällä. Nyt olisi edessä ensimmäinen ivf ja kyllähän jännittää!! Meillä suunnittelu ensi viikolla joten tarkkaa aikataulua ei vielä tiedetä. Vaikuttaako ovulaation osuminen viikonlopulle samalla tavalla kuin inssissä vai miten alkoin siirto tapahtuu?

Hei! Minäkin tässä ensimmäistä ivf yritystä odottelen. Tänään kp 1 ja seuraavassa kierrossa sitten kokeillaan miten käy. Mulla on pco, niin lähdetään lyhyellä kaavalla, eli ensin puregonia isommalla annostuksella ja sitten jarrulääke... Saan ne reseptit suoraan kotiin, kun tuo piikittely on tuttua ja suunnittelu meillä oli ennen kesälomia. Seuraavan kierron ekasta päivästä sitten soittelen ensimmäistä ultra-aikaa ja varmaan ohjeen tynkää. Niin, lokakuulle arvioi se hoitaja toimenpiteen osuvan. Viikkoa 41 veikkasi... Eihän siihen ole kun muutama viikko aikaa!!!Pikkuisen jänskättää jo... :eek: :D

Mullakin edessä lyhyen kaavan hoito seuraavasta kierrosta. Nyt mennään kp 8 joten kolmen viikon kuluttua aloitan piikittelyt. Hui! Punktio mullakin edessä viikolla 41 jos kierto pysyy säännöllisenä, joten samoissa mennään Nala78 =) Kiva kun on "kanssakärsijöitä" täällä, voidaan sitten ihmetellä kaikkia ihania sivuoireita...

Tuolla aikaisemmin laitoin viestiä, että olisi 1. IVF edessä, mutta kävikin niin onnellisesti, että plussasin. Siksi en siis ole tuonne pinoon siirtynyt...Pidän teille kovasti peukkuja, että IVF tuo teille kovasti odotetun plussan!!!

malttamaton ja huhtihippu 7+3

Yhteistyössä